Olen auton haltija ja minulla on pelkkä liikennevakuutus. Kysyin taannoin kaikista vakuutusyhtiöistä tätä hirvi/palo lisävakuutusta, mutta eivät suostuneet myöntämään kun luottotiedot mennyt. Ehdotin että maksaisin vuodeksi eteenpäin kuten olen maksanut liikennvakuutuksenkin, mutta sekään ei käynyt. Voiko auton omistaja ottaa omiin nimiinsä tuon palo/hirvi vakuutuksen jos minä olen haltija ja se joka autoa ajaa? Liikennevakuutustahan pitää olla haltijan nimissä eli sen joka ajaa pääasiallisesti autolla, mutta entäs tälläinen lisävakuutus?
Hirvi/palo vakuutus autolle omistajan nimiin
2
111
Vastaukset
- kannawwtella
"Liikennevakuutustahan pitää olla haltijan nimissä eli sen joka ajaa pääasiallisesti autolla, mutta entäs tälläinen lisävakuutus?"
Meillä ainakaan ei ole ollut liikennevakuutus eniten ajavan nimissä, vaan lastemme vakuutukset olivat jo edesmenneen isäni ja äitini nimissä, kun heillä oli useat 70% bonukset. Sanoin aina vakuutusyhtiön konttorissa asiasta ja siitäkin kun vanhempani asuivat pienessä kunnassa jossa todella alhaiset liikennevakuutusmaksut ja lapsemme Espoossa ja Hesassa, mutta aina sanoivat että kaikki summat tulee sieltä joilla bonukset. Nyt lapsilla on työsuhdeautot joten bonusten keräys olis ollu turhaa.
eli kannattaa pitää kaikki vakuutusmaksut sen nimissä jolla on parhaat bonukset.
kannattaa vaihtaa toiselle ennen kuin on 5 täyttä vuotta kulunut jotta bonukset säilyy.
Mutta sit taas pia sille jolla paremmat bonukset.
kaksia ei kannata kerryttää ennenkuin se on pakko.
kannattaa pitää sen nimissä jolla enemmän ja sitten kun tulee 1 tai enemmän kolareita niin vaihtaa ennen kuin on eräpäivä toiselle, ei tarvi kolareista maksaa mitään. Näin jos on sopuisa pari. - 6-8
Vakuutukset voivat olla joko omistajan tai haltijan nimissä, mutta kaikki samalla, eli toinen omistajalla toinen haltijalla ei onnistu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559