Olen auton haltija ja minulla on pelkkä liikennevakuutus. Kysyin taannoin kaikista vakuutusyhtiöistä tätä hirvi/palo lisävakuutusta, mutta eivät suostuneet myöntämään kun luottotiedot mennyt. Ehdotin että maksaisin vuodeksi eteenpäin kuten olen maksanut liikennvakuutuksenkin, mutta sekään ei käynyt. Voiko auton omistaja ottaa omiin nimiinsä tuon palo/hirvi vakuutuksen jos minä olen haltija ja se joka autoa ajaa? Liikennevakuutustahan pitää olla haltijan nimissä eli sen joka ajaa pääasiallisesti autolla, mutta entäs tälläinen lisävakuutus?
Hirvi/palo vakuutus autolle omistajan nimiin
2
130
Vastaukset
- kannawwtella
"Liikennevakuutustahan pitää olla haltijan nimissä eli sen joka ajaa pääasiallisesti autolla, mutta entäs tälläinen lisävakuutus?"
Meillä ainakaan ei ole ollut liikennevakuutus eniten ajavan nimissä, vaan lastemme vakuutukset olivat jo edesmenneen isäni ja äitini nimissä, kun heillä oli useat 70% bonukset. Sanoin aina vakuutusyhtiön konttorissa asiasta ja siitäkin kun vanhempani asuivat pienessä kunnassa jossa todella alhaiset liikennevakuutusmaksut ja lapsemme Espoossa ja Hesassa, mutta aina sanoivat että kaikki summat tulee sieltä joilla bonukset. Nyt lapsilla on työsuhdeautot joten bonusten keräys olis ollu turhaa.
eli kannattaa pitää kaikki vakuutusmaksut sen nimissä jolla on parhaat bonukset.
kannattaa vaihtaa toiselle ennen kuin on 5 täyttä vuotta kulunut jotta bonukset säilyy.
Mutta sit taas pia sille jolla paremmat bonukset.
kaksia ei kannata kerryttää ennenkuin se on pakko.
kannattaa pitää sen nimissä jolla enemmän ja sitten kun tulee 1 tai enemmän kolareita niin vaihtaa ennen kuin on eräpäivä toiselle, ei tarvi kolareista maksaa mitään. Näin jos on sopuisa pari. - 6-8
Vakuutukset voivat olla joko omistajan tai haltijan nimissä, mutta kaikki samalla, eli toinen omistajalla toinen haltijalla ei onnistu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616462
- 521872
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441600- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se49999Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13960Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897