Onko Nissan 5w-40 moottoriöljy minkälaista?.Tulisi ga16de -95 synnyn koneeseen. Jähmepiste, valmistaja?
Nissan öljy 5w-40
7
3722
Vastaukset
- susihukkaöljy
Ei nykyään valmistajalla ja purkittajalla ole niin väliä, kun tavaran laatuluokitukset löytyy purkin kyljestä. ACEA A3/B4, API SL/CF eli aika peruskamaa on, muttei täytä aivan tuoreimpia API-laatuluokituksia. Täyssynteettistä väittää olevansa. 5W kertoo että talvella pumpattavuuden raja on vähintään -35 *C. Kuumana paksuus "40", joten pysyy hieman paremmin kuluneessakin koneessa sisällä kuin "30"-öljy. Kuitenkin varmasti OK valinta 95 vuoden koneeseen.
Tosin motonetista katsomani hinta 35e/5litraa tuntuu aika kalliilta (onko Nissan merkkilisää?). Itse ostaisin Motox Fullsyn 5w-40, 23e/5litraa, sillä se täyttää korkeammat laatuluokitukset esim API SM ja maksaa vähemmän litralta. Sama viskositeetti ja siinäkin valmistaja on yhtä kysymysmerkki.- ja.moni.muu
Belgiasta tulee noista molemmat, kuten myös GM-öljy.
- Nissan-on-laatua
Nykyiset Nissanit vaatii parempaa moottoriöljyä.
http://global.rakuten.com/en/store/good-speed/item/10093522/ - Esteri-RedLine
Tässä on parempaa. Voidaan kaataa -60 kylmyydessä.
http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=124&pcid=21 - Korkea-PAO-content
GF-5 vaatimukset vaatii öljyltä paljon.
http://pceo.com/key-specs/gf-5/performance - 040man
Miten käy jos Nissan öljyä laittaa Toyotaan?
- kusetusta
Nissanin koneet ei ole ronkeleita öljyn laadun suhteen, huonompikin ja halvempi käy myös aivan hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813192Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823639Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952904Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361389Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2751374Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511319Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151274Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141184- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205979