koini taitaa ola hujaus

tapsavaantaas

tuo avotapio on nii viksu miäs... ku on käräyttanu noi kojarit

11

177

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cluso627

Voitasko sopia niin että ei kommentoitaisi kännissä.
      Ei ainakaan valuuttakännissä !

Onecoin on ainut toimimaton kryptovaluuta. Tosin olihan Applekin ennen autotallissa.

Ja kaikki voidaan

• Mitä? Kirjoitteleeko tänne muka joku selvin päin?!?

En minä ainakaan!

• luso1234

Mitä apllen autotalli liittyy?

• Veskankertomana

Ruja syntyi autotallissa, kun ei ollut seimeä nukutettiin Taunuksen takapenkillä. Nenä jäi fyillien väliin ja kasvoi isoksi.

• nenälääkäri

Oliko jobsillakin iso nenä?

• Kyllä, näyttää sitlä että koko onecoin ponzi on NY KAATUMASSA KYLJELLEEN!!

Mitä sanoi pyramidi kun se kaatui? No, sehän sanoi että KOPS!!

MUAHAHAHMUAHHAAAAAA

Lontoon "mega event" on taipumassa muutamien uskovaisten "saunaillaksi" jossain takapihalla. Hah hah!!!

Nyt taitaa tämä huijaus olla TIENSÄ PÄÄSSÄ! Kohta KOPSAHTAA!!

MUAHAHHAMUAHHHAAAAAA

Poijjaat!! Taasen!

T.Avotampio

• jormatampio

ei pyramiidi kaadu helposti kun se on tukeva muoto.. eikä siitä kuulosta kops.

• Saunailta

Mitä tarkotaa uskovaisen sauna ilta

• näinpoijaat

Ne on niitä mitä Avotampio ja muut Suomi24 lahkolaiset järjestää. Siellä poijaat kehuu itseään kuinka on nyt rujaa ja muita haukuttu. Ne myös kasaa siellä palikoista pyramidejä mitä ne kaataa vuorollaan ja huutaa kops.
        Lisäksi luetaan Petterin blogia kuin raamattua.

Tarjoiltavana on muumi limsaa ja zinzino kahvia minkä loppujen lopuksi nämä uskonlahkolaiset joutuivat myöntämään olevan hyvää

Sellaisia on uskovaisten saunaillat

• näinpoijaat kirjoitti:

Ne on niitä mitä Avotampio ja muut Suomi24 lahkolaiset järjestää. Siellä poijaat kehuu itseään kuinka on nyt rujaa ja muita haukuttu. Ne myös kasaa siellä palikoista pyramidejä mitä ne kaataa vuorollaan ja huutaa kops.
        Lisäksi luetaan Petterin blogia kuin raamattua.

Tarjoiltavana on muumi limsaa ja zinzino kahvia minkä loppujen lopuksi nämä uskonlahkolaiset joutuivat myöntämään olevan hyvää

Sellaisia on uskovaisten saunaillat

Tota noin ... tiedät ja tajuat itsekin kuinka päin tämä tilanne "uskonlahkolaisten" osalta on!

Onhan tunnettu tosiasia, että nämä kaikki verkostomarkkinointiin liittyvät piirteet kantavat hyvin paljon erilaisiin uskonlahkoihin liittyviä tunnusmerkkejä. Ja näemmehän niitä itsekin katsomalla rujan, greenwoodin, ludbrookin, wahlroosin ja muiden vidoita.

Nythän onecoinkin on joutunut vaihtamaan tyyliään niin, että kehuttuun Lontoon megaeventtiin ei päästetä lainkaan pyramidin ulkopuolisia esittämään kiusallisia kysymyksiä. Liput ovat myynnissa ainoastaan verkoston sisällä, jolla taataan että paikalle tulee ainoastaan uskovaisia.

• Raimotampiomuhahahah

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5618
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      494
      2574
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      1515
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1399
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1109
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      974
    7. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      897
    8. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      892
    9. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      873
    10. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      194
      807
    Aihe