Olen viiskymppinen nainen, vailla kunnon seksiä. Nyt Hangossa lomalla, huomenna rannalla...
Haluan laueta suutasi vasten
26
384
Vastaukset
- Cgchyvä
Voi että kun oisin hangossa..kyllä kiinnostas kovasti..
- Uhkea
Höh, tässähän aivan kuolee puutteeseen. Pillu on ihan turvonnut ja kitisevän märkä.
- yhdessähyvää
Ja mulla kova kyrpä tällää, eihän tässä ole itään järkeäpanisin heti vssiin pitää runkit vetää
- Cgchyvä
Huh huh..oispa meillä sit kivaa..oisin todella kiinnostunut sun ikäisestä naisesta..
- yhteishyvä
Oletko nainen vai mies puutteessa mie kylöll' naista haluaisin. Karvaperse ei kiinnosta
- Uhkea
Nyt rannalle, olisipa siellä joku iso, karvainen vanhempi mies...saisi nyt kostean naisen.
- Cgchyvä
Moi uhkea..mitenkähä me päästäs tutustumaan..
- Uhkea
Sanopa se...täällä Hangon auringon alla nautin lämmöstä. Vatsan pohjaa kuumottaa. Tuntuu niin kostealle ja turvonneeseen tuo alakerta.
- Cgchyvä
Lämpöä ja kosteutta piisaa..
- Uhkea
Jep... Piisaa
- Cgchyvä
Ajattelen sua koko ajan..muna kovana..
- Uhkea
No, sehän on kiva. Millainen mies siellä on? Pidän vähän kypsemmistä mutta hätätilassa muutkin vaihtoehdot huomioidaan😎
- Uhkea
Uhkea kirjoitti:
No, sehän on kiva. Millainen mies siellä on? Pidän vähän kypsemmistä mutta hätätilassa muutkin vaihtoehdot huomioidaan😎
Pakko mennä uimaan nyt. Sekin olis kivaa yhdessä, vedessä voi tehdä vaikka mitä. Oletko vieläkin kovana?
- Uhkea
Nyt on aikaa tässä haaveilla kun makaa rannalla....☀️😎☀️Unelmien täyttymys olisi iso vanhempi mies, karvainen ja kokenut. Olen ihan valmis levittämään jalkani ja nauttimaan kun partainen suu antaa parastaan. Minäkin annan kyllä....
- Cgchyvä
Nuolen sun sisä reisiä kiusaavasti..työnnän kielen sisään pyörittelen siellä..nyt alan kiihkeästi nuolemaan sua aah..
- Uhkea
No, jopas. Tilanne on tukala.
- Cgchyvä
Olen 37 ja kovana on..kyllähän sitä luonnossa keksii mitä vaan tekemistä..
- Uhkea
Niin nuori, huh....
- Cgchyvä
Haittaako se?
- Uhkea
Ei kai haittaa, suurin ongelma on se, että haluan seksiä NYT.
Lahdesta nuoltavaa ?
- Cgchyvä
Ois kiva joskus tavata..vaikka hotelli v-loppu jossain päin..?
- Uhkea
Joo, se on mahdollista
- Cgchyvä
Pitäs jotenki saada yhteytiedot..ois kivempi kirjotella/soitella..
- Uhkea
Kerroppa miten, mistä päin Suomea olet?
- Cgchyvä
Olen 08 alueelta..mistä sinä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976