Kohta aukeaa kauppa paikat siellä voitte ostaa OneCoineilla mitä tahansa. Arvon määrää kysyntä ja tarjonta. Nyt on hyvä aika ostaa koulutus paketteja. Me emme lupaa tuottoja.
OneCoin on ylivoimainen maksutapa Afrikassa. Lamporghini on paras auto. Kateelliset vastustajat on kateellisia. Rikastutaan.
Paljonko kello on. Mihin tämä taksi on menossa. Haloo.
Mitään ette voi.
OneCoin Tieto 12.0
3
147
Vastaukset
Hei!
Mä myyn paskaa kesämökin puuceestä mutta vaadin valuutan onecoineina.
Mutta hinta on: 1gr paskaa == miljooona coineja
Ostatteko? Ei Teillä muutakaan vaihtoehtoa ole ;-)- Apinoitakoijataan
First coin, Big coin, One coin, mitähän seuraavaksi. Samat nimet kaikkien veivauksien takana. Seurusteleva pariskunta Sebastian Greenwood, ja mustalaisen ulkonäön kasvoleikkausin poistanut Ruja Ignatova.
Kiina pidätti ja takavarikoi onecoinin ylälinjalaisten koijaamia varoja noin 45 miljoonaa. Big coinin kautta pariskunta huijasi jo aiemmin kiinassa noin 350 miljoonaa, joten Kiinan maaperälle ei paljoa liene asiaa. Siksi pitää koittaa ujuttaa varkain lonkeroita kiinaan Macaon kautta. Uskomatonta miten sinisilmäisiä ihmiset ovat, etteivät tajua tämän huijauksen Onecoin -rakennetta.
Amerikassa Federal Trade Comission alisti koko One coinin olemaan pelkkä hyödyke. (Liittynee plagioituihin "koulutuspaketteihin", joita hyödykkeiksi voitaneen katsoa.) Mikään valuutta tuo ei ole, eikä tule olemaan.
Kautta aikojen on saanut netistä ostaa erilaisia tutkintopapereita, kun vain lyö vähän rahaa pöytään.
Se niistä tohtorintutkinnoista.
Väärennökset Forbes lehtien kansista, ym. luulisi kertovan jo tyhmimmällekin, missä koko hommassa mennään.
Pariskunta on ollut jo niin monessa mukana, että oppimiskäyrä on kehittynyt ja jalostunut siten, että edellisten tehtyjen virheiden kautta on opittu, miten huijaus tulee toteuttaa, jotta huijaus kiertää riittävän hyvin kaikki aiemmin esiintulleet esteet, joita viranomaisten tms kautta on eteen tullut. One coinin jälkeen on varmasti jo uusi koijaus valmiina pöytälaatikossa odottamassa.
Jokainen joka kehuu tätä toimintaa kehuu sitä vain omaa hölmöyttään peittääkseen, ja ei halua myöntää olleensa näin pahasti väärässä.
(Vaikka itse on jokainen mukanaolija jo huijauksen huomannut, koitetaan vielä puhua uusia mukaan pyramidiin, jotta omat rahat voisi jotenkin toisten vahinkojen kautta pelastaa.)
Jos koko kryptovaluutalle olisi todellista tilausta tällä hetkellä maailman aikaa, olisi sen toteuttanut jo suurempi raha, kuin epämääräisten pikkurikollisten joukkio.
- OnkoONECOINpirunvaluutta
Löytyykö 666 eli täyttyykö pirun merkki
ensimmäinen 6 löytyy pääkonttorin osoitteesta, katunumero 6, kerros 6 ja neuvotteluhuone on 6 oho siitähän se tulikin.
No ei lannistuta vielä, kun lambon rekkarin numerot lasketaan yhteen tulee 6, alkaa jo peloittaa.
Unkarin pankkitilissäkin on 3 kuutosta 666
Ruja on syntynyt kesäkuussa 66 eli 666
Hänen äitinsä on nyt 66 vuotias ja kesäkuu eli taas 666
Louhintakoneiden toimittajan Vat tunnus päättyy 666
Pääkonttorilla on 6 työntekijää joiden käytössä on 6 pöytää ja 6 tuolia = 666
Ruja tilasi 6 pitsaa jotka jakoi kuudelle työntekijälle ilta kuudelta = 666
Nyt olis tutkittavaa salaliittoteoriitikoilla !
Miten on mahdollista tämän 666 toteutuminen.
Voisko onecoin kaatua 6.6.16 hups =666
Voitasko jotain, vai mitään ette voi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345618Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4942574JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51515Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271399En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171109Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7974Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4897- 62892
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43873HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194807