Ratsastaja Cajus Tor Gustaf Aminoff sai 3,5 vuotta vankeutta teinityttöjen paneskelusta.
Käytti nuoria ratsastaja tyttöjä seksuaalisesti hyväkseen monia vuosia.
Pedofiilille 3,5 vuotta linnaa
10
247
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tämä jo vapaana ja valmentaa taas.
- Anonyymi
Mamualoittaja kaivanut heinäsuopia. Olisi vaan ottanut esimerkit omiltaan. Tyttöjen, uhrejen, kohtalot tuskin mamua kiinnostaa. Vertailukohdat kylläkin.
- Anonyymi
Aateliset sai sata vuotta sitten panna igan ketä tahansa myös hevosta
- Anonyymi
Toivottavasti pääsee osastolle jolla tykätään pedofiileistä.
Teinit ovat pedofiileille liian vanhoja saaliita.
Lääketieteellinen tosiseikka.- Anonyymi
Suomessa seksuaalisen kanssakäymisen suojaikäraja on 16 vuotta, mutta valmennussuhteessa raja nousee 18 ikävuoteen juuri siksi, että valmentajalla on poikkeuksellisen paljon valtaa nuoreen valmennettavaansa. Tätä nuorempien lasten suostumus ei lievennä teon rangaistavuutta tai oikeuta sitä millään tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa seksuaalisen kanssakäymisen suojaikäraja on 16 vuotta, mutta valmennussuhteessa raja nousee 18 ikävuoteen juuri siksi, että valmentajalla on poikkeuksellisen paljon valtaa nuoreen valmennettavaansa. Tätä nuorempien lasten suostumus ei lievennä teon rangaistavuutta tai oikeuta sitä millään tavalla.
Voisi laskea 14 vuoteen. Tytötkin ovat kehittyneet hurjasti vuosikymmenissä. Täysiä naisia tuossa iässä.
Samalla rikoksenteko rajoja voisi tarkistella alemmas. 14 vuotiaat puukottavat, ryöstävät..jne. kun tietävät ettei siitä mitään saa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun muuttaa Ranskaan, saa paneskella 15-vuotiasta?
Hatustako nuo ikärajat on kiskottu? Ja mitä väliä sillä on, minkäikäinen se paneskelija on?
Kuka järkevä teinityttö nyt jonkun tolppia päin ajelevan mopopojan tai jääkiekkoilijan kanssa seksiäkään haluaisi? Anonyymi kirjoitti:
Aivan kuin luulisit, etten tuota tietäisi...
Pedofiili on on seksuaalisesti kiinnostunut ja kiihottuukin yleensä vain alle 12-vuotiaista uhreistaan.
Tiesithän, että Suomen rikosoikeudessa ei tunneta pedofiliaa, eikä pedofilia sinänsä ole rangaistavaa muutoin kuin pedofiilin ryhdyttyä käytännössä toteuttamaan mielihalujaan?
Pedofilia on sairaus, ei rikos sinänsä.- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Aivan kuin luulisit, etten tuota tietäisi...
Pedofiili on on seksuaalisesti kiinnostunut ja kiihottuukin yleensä vain alle 12-vuotiaista uhreistaan.
Tiesithän, että Suomen rikosoikeudessa ei tunneta pedofiliaa, eikä pedofilia sinänsä ole rangaistavaa muutoin kuin pedofiilin ryhdyttyä käytännössä toteuttamaan mielihalujaan?
Pedofilia on sairaus, ei rikos sinänsä.eikö se niin että pedofiilit niitä kellä ei vielä karva kasva?
sitten siitä ylöspäin on kehityksen alussa olevat
sisustaja teukka heti 13v poja nkimppuun kävi
ei ole näkyny julkisuudes enää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833288
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352639- 612258
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732239Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512181Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621904
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201859- 861632