Riidankylväjä palstalla

Täällä kirjoittelee jatkuvasti sellainen tyyppi, joka tekee jatkuvia tyhjänpäiväisiä aloituksia, joissa on yksi ainoa viesti joka vihjaa aina samaan asiaan, pimeiden henkivaltojen riivaajiin ja eksyttäjiin. Kuitenkaan tämä ei varsinaisesti nimeä ketään mutta nämä lukemattomat aloitukset tekevät palstasta ikävän paikan.
Silti aina kun minä olen jotain kommentoinut, niin tämä samainen henkilö lyö minua suoraan päin näköä syytellen milloin mistäkin, yleensä siitä mitä hän itse tekee, antaen niistä minulle kadotustuomioitaan.
Huvittavinta oli tuo Mattilan tapaus. Sain kadotustuoimion kun arvostelin Mattilaa ja kun joku alkoi häntä syyttää jatkuvilla aloituksillaan, niin minä aloin puolustaa Mattilaa, niin sain jälleen kadotustuomion, koska puolustin häntä.
Tämä tyyppi on ns. toivoton tapaus. Ei häntä voi kukaan pelastaa, kuin yksin Jumalan ihme. Hän tarvitsee jonkin todella suuren kolauksen, koska uskon että hän on erityisen katkera ihminen, jolta on viety luottamus ihmisiin jo valmiiksi. Joten hän ei pienestä kolauksesta ole moksiskaan, vaan tarvitsee jotain todella merkittävää, jotta silmät avautuisivat.
Mutta anyway, rukoillaan näiden harhautuneiden puolesta yhdessä, kaikki sellaiset uskovat jotka ymmrätävät mistä nyt puhun. He ovat eksyksissä ja luulevat tekevänsä oikein, tehdessään näitä asioita, eivätkä kykene näkemään että tekevät Raamatun ilmoitusta vastaan, vaikka itse juuri Raamatulla syyttävät muita. He etsivät Raamatusta paikkoja, joita voi leikata irti konteksista jne. pläjäyttää niillä sitten. He eivät ymmärrä ettei meidän tehtävämme ole etsiä epäkohtia muista, vaan keskittyä Jeesuksen Kristuksen seuraamiseen.
Tällainen palstasyyttäjä tuhoaa palstalla viimeisenkin mahdolisuuden kunnolliseen keskusteluun, koska tämä käytännössä tukkii ahkeruutensa kautta palstan. Ei täällä enää ateisteja tarvitse sekoittamaan, uskovien keskustelua kun meillä on oma palstasyyttäjä joka häärää yöt ja päivät syyttämässä ja avaamassa nollakeskusteluja, joissa ei ole mitään muuta kuin katkeraa vuodatusta.

4

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • jatkumaan-päin

Oikein hyviä aloituksia, ja juuri tälle palstalle kuuluvia, jotta keskustelua syntyisi.

Eihä tää ole mikään profeettojen PuhujanPönttö!!! Niin ne monet luulee? Ja kun heidän tekstejään - ihan Raamatun sanan mukaan - koetellaan, kommentoidaan niin heidän ylpeytensä ei anna periksi. Alkaa kitinä ja kapina. He ovat muka niin täydellisiä? Jopa "kesksutelevat" Jumalan kanssa ( jota ilmiötä Ramattu ei tunne...)

Mutta, te joilla kantti kestää, jatketaan keskustelua vapaasti, Suomi24 luvalla!

• jatkumaan-päin kirjoitti:

Oikein hyviä aloituksia, ja juuri tälle palstalle kuuluvia, jotta keskustelua syntyisi.

Eihä tää ole mikään profeettojen PuhujanPönttö!!! Niin ne monet luulee? Ja kun heidän tekstejään - ihan Raamatun sanan mukaan - koetellaan, kommentoidaan niin heidän ylpeytensä ei anna periksi. Alkaa kitinä ja kapina. He ovat muka niin täydellisiä? Jopa "kesksutelevat" Jumalan kanssa ( jota ilmiötä Ramattu ei tunne...)

Mutta, te joilla kantti kestää, jatketaan keskustelua vapaasti, Suomi24 luvalla!

Rakkaat USKON siskot ja veljet !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

TÄLLÄ - PROFETIAT PALSTALLA - JÄRJESTETÄÄN . . .

. . . JUMALAN . . .

. . . APOSTOLIEN JA EVANKELISTOJEN . . . KOULUTUS . . . !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

SEURAAVA VIESTI - POISTETUSTA KESKUSTELUSTA . . . !

Jeesus_valitsi_tekstin

15.2.2016 17:14

Jumala on ilmoittanut - HEINÄKUU 2015 - seuraavasti . . .

KESKUSTELIN HERRAN KANSSA . . .

KYSYIN: Jumalani, Herrani . . . Miten HALUAT järjestää TUON KOULUTUKSEN ?

PERUSTAMMEKO SULJETUN KESKUSTELUPALSTAN, JONNE PÄÄSEVÄT SALASANALLA, vain pelkästään KOULUTETTAVAT ?

. . .

Jumala SANOI . . .

MINÄ OLEN . . . Kaikkivaltias Jumala . . .

. . . TOIMINTANI EI OLE KOSKAAN OLLUT SALAISTA . . .

. . . KOULUTUS JÄRJESTETÄÄN JULKISELLA KESKUSTELUPALSTALLA . . . !

------------------------------------------------------------------------

Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN. Joten minulla ei ole mitään valtaa siihen, mitä tällä palstalla tapahtuu . . . en minä määrää yhtään mitään missään . . . TYYDYN AINA HERRAN TAHTOON, aina nöyrästi palvellen Herraani !

------------------------------------------------------------------------

JUMALA MÄÄRÄÄ - MISSÄ - MITÄ - MITEN - ja - MILLOIN . . . TAPAHTUU !

JOTEN myöskään RAAMATTU . . . EI MÄÄRÄÄ . . . ;)

Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN . . . !

SAAT KYLLÄ TIETÄÄ HETI KUN . . . JUMALA SANOO MITEN EDETÄÄN.

******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

Siunausta ja Herran rauhaa !

• Jarmo__EiKirj

Ei mitään käryy mitä noi linkit on mutta tässähän tämä komeudessaan on. Taitaa olla putkamummo, joksi joku tätä ML Hiekkasta "kauniisti" kutsuu. En tiedä mutta varmasti lähelle menee oikein. Vaikea sanoa.
      Tämä tyyppihän se täällä säätää koko ajan ja siksi kaikki voi pahoin, joka on ateisteille pelkästään 100-0 voitto. Uskovien agenda valuu täysin kiville.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2007
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1688
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1367
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      232
      1313
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1179
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      80
      1135
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      317
      1085
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      342
      1082
    Aihe