Windows on alkanut yht'äkkiä koneen käynnistyttyä herjata että "internet-yhteyttä ei ole käytettävissä...jne" Mistähän tuon saisi pois?! Tosi ärsyttävää...
Internet-yhteys
2
286
Vastaukset
- creature
Viestistä ei käy ilmi tärkeintä; onko internet yhteys käytettävissä ?
Jo ei oo, järjestä niin että on!
Vai mikä oikein on vikana ???- totta kai...
Selvis...
Joo, käytän EnterNet-ohjelmaa, jonka käynnistän itse koska sitä ei saa auto-käynnistettyä 2k:ssa. Toi juttu johtu muute spyware-paskasta...Vaikutti myös messengerin käyttöön, joka herjas että ei voi yhdistää palveluun koska IE on offline-tilassa, eli aina joutui ottamaan ruksin pois "work offline"-kohdasta, ennen kuin pääsin mihinkään.
Käytän yleensä Firefoxia, mutta silloin tällöin olen myös IE:tä käyttänyt, ja kyseessä oli päivittämätön versio 5, hehehe..ajoin tossa AdAwaren, löysi sellaiset 120 kriittistä ötökkää koneelta. Päivitin taasen winkukan ja nyt IE:nkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836309
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534489- 764227
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?533244Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72727- 342362
- 2042181
- 462006