Vieläkö uskovaiset oikeasti odottavat jotain

ymmärryshoi

Jeesusta tulevaksi? Lopunajathan olivat jo Jeesuksen aikana ja jonkin aikaa sen jälkeen. Kun Jesse jätti palaamatta, seuraajat siirtyivät selittelylinjalle ja jatkuvaan odotukseen, jottei tarvitse pettyä omiin uskomuksiinsa.
Lopettakaa jo se turhanaikainen vartoilu, Jesse ei ole tulossa takaisin.

7

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harhaluuloisuus

      Ateistit ovat luotettavampia kuin Jeesus ja Raamatun ilmoitus.
      Harhaluuloisuus on myös skitsofreniaan kuuluvaa.
      Kuitenkin ateistit, jos ovatkin ihan terveitä päästään niin
      hahmotushäiriöitä ja itsekkyyttä riittää.

    • Odottaako hihu hih huh,
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Hihhuli

      tulevaksi syksyllä Suurta Kurpitsaa, jos naapurin Ateisti istuttaa
      pihamaallensa jättikurpitsoita?

      Näkeehö hihu hih huh, enteen jos sitemmin curryn-pakastekana lentää pihalle ylösalaisin, kun naapurin ateisti kompastuu puutarhatonttuun kesken grillauksensa?

      Hihu manaa kaupungille Raamattu kädessä todistamaan Jaska Jokusen toista tulemista... kun jättikurpitsa ja Kaustinen näkyi jo, eikä sattumaa ole olemassa!

    • "Lopettakaa jo se turhanaikainen vartoilu, Jesse ei ole tulossa takaisin.2

      Anna objektiivinen tieteellinen todiste, että Jeesus ei tule takaisin.

      • foolsprofet

        "Anna objektiivinen tieteellinen todiste, että Jeesus ei tule takaisin. "
        No onko jotain todisteita sen suhteen, että Jeesus yleensä oli olemassa? Eipä ole.

        Mutta raamatun jakeista voidaan helposti havaita, että Jeesus odotti itse tulevansa pian takaisin (Matthew 16:27,28; Matthew 24:25-34; Mark 13:26-30; Luke 21:27-32; Matthew 26:63, 64). Tuo sukupolvi, joka ei katoa esiintyy niin monesti, että se väistämättä heijastelee Jeesuksen ja hänen opetuslastensa näkemystä siitä, että häneltä odotettiin pikaista paluuta. Hänen seuraajiensa näkemyksiä juuri tästä asiasta löytyy myös raamatusta (Hebrews 1:1-2; 1 Corinthians 10:11; Hebrews 10:24-25; 1 John 2:18; 1 Corinthians 7:27,29-31; 1 Peter 4:7; 1 Thessalonians 4:15-17; 1 Cor. 15:51; James 5:8, 9; Revelation 1:3; Revelation 22:6,7,10,12,20). Olivat hyvin listattuna tuolla

        https://blacknonbelievers.wordpress.com/jesus-failed-prophecy-about-his-return/
        Jeesus oli väärässä ja väärä profeetta/messias (5. Moos. 18:22).


      • meilläjaminäpuhelimessa

        Jeesuksen olevaisuus on vakavasti kyseenalaistettu nykyaikaisen, vakavan, tieteellisen historiantutkimuksen puolesta. Todennäköisyys sille, että olisi ollut joku ihmeitä tekevä olio on nolla%. Ihminen joka olisi ollut filosofo opettaja on parhaimmassa tapauksessa 30 % ja se että kyseessä on täysin keksitty myytti on musertavat 70 %.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Historicity_of_Jesus
        http://www.amazon.com/Historicity-Jesus-Might-Reason-Doubt/dp/1909697494?ie=UTF8&*Version*=1&*entries*=0

        Jotta voi tulla takaisin olisi ensin oltava ollut olemassa.


      • fda

        "Anna objektiivinen tieteellinen todiste, että Jeesus ei tule takaisin. "

        Anna tieteellinen todiste, että Jeesus todella oli joskus olemassa.


    • eiooeituu

      Objektiivinen ja tieteellinen todiste Jeesuksen takaisin tulemisesta:

      Ei ole tullut, vaikka 2000 vuotta sitten väitti tulevansa pian.
      2000 vuotta ei ole pian.
      Mikään säälittävän epätoivoinen seliseli ei muuta pian-sanan merkitystä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe