kirjoittanut Rebekah Bark 21.5.2016
Rebekah: Jumala, puhummeko tänään taktiikoista?
Jeesus: Kyllä, rakkaani, on aika kasvaa hengellisessä sodankäynnissä. Rukoilu on voimakasta ja se, kuinka rukoilet ja mitä rukoilet, on strategista, kuten olen johdatellut sinua ymmärtämään. On vaikeampaa ja enemmän aikaa vievää olla strateginen, mutta tähän olen kutsumassa Morsiantani juuri nyt. Tarvitsen Morsiamen, joka on vahva minussa, joka on valmistautunut taisteluun. Saatana on valmistautumassa hyökkäysiskun vapauttamiseen ja monet tuhoutuvat ilman viisautta ja rukousta.
Morsian, olet rukoillut ennenkin, mutta nyt sinun on rukoiltava viisaasti.
Kuinka rukoilet strategisesti? On aika alkaa rukoilla yksittäisten ihmisten puolesta. Kuulen ”peitto”rukouksia, jotka kattavat kaikki ihmiset, mutta suurimman tehokkuuden saavuttamiseksi teidän on oltava spesifejä. Kun minä laitan henkilön sydämellesi, aloita rukoilemalla vereni suojaa hänen ylleen. Sitten rukoile suojelustani. Tämän jälkeen rukoile yksittäisiä pahoja henkiä vastaan, jotka ovat hyökkäyksessä häntä vastaan. Sitten pyydä, että nämä hyökkäyksenalaiset alueet peitettäisiin Pyhällä Hengellä ja ettei yksikään demoni saisi palata tämän henkilön kyseessä olevalle elämänalueelle. Tee tätä sitä mukaa, kun lasken henkilöitä sydämellesi.
Yksittäisten ihmisten jälkeen rukoile kotikaupunkisi puolesta. Aloita menneisyyden syntien tunnustamisella ja katumisella. Kysy minulta, niin kerron, mitä ne ovat. Jos sinulla on ongelmia minun kuulemisessa, tutki kaupunkisi historiaa. Menneisyyden demonit, joita ei ole kahlittu, ovat yhä siellä. Jos niitä ei ole häädetty, miksi he jättäisivät kotinsa? Nykyisyyden synnit ovat hyvä osoitin menneisyyden synneistä. Tunnusta siis kaupunkisi menneet ja nykyiset synnit. Rukoile, että minun voimalliset enkelini kulkisivat kaupunkisi läpi miekkojen kanssa, pakottaen kaupungissa oleskelevien demonien tulemisen häädetyiksi. Rukoile, että vihollisen linnake olisi purettu, autio ja hylätty, täysin tuhottu ilman korjaamisen mahdollisuutta. Sitten rukoile, että minun puhdistukseni pirskotettaisiin kaupungin ylle.
Rukoile puhdistustani kaupungin ylle. Tämän jälkeen rukoile, että uusi perustus, pyhä ja tahraton, laskettaisiin kaupunkiin ja että sen päälle rakennettaisiin vain hyviä töitä. Rukoile muurien lujittamisen puolesta. Tässä vaiheessa jatka rukoilua päivittäin kaupunkisi muurien rakentamisen puolesta, rukoile että ne olisivat vahvat ja pyhät ilman reikiä, joista vihollinen pääsisi sisään. Rukoile, että minun sotivat enkelini seisoisivat vartiossa ja että niitä vahvistettaisiin ja lujitettaisiin, estäen vihollisen pääsyn kaupunkiin. Rukoile, että minun Pyhä Henkeni täyttäisi kaupungin ja pyyhkäisisi pois vihollisasukkaat. Rukoile kaupunkisi puolesta usein.
Kyllä, olet yllättynyt, sinulle on niin usein opetettu ja olet pitänyt mielessäsi aloittaa yleisemmillä asioilla ja sen jälkeen keskittyä yksityiskohtiin. Minun tieni eivät ole teidän teitänne. Se mitä maailma näkee, on päinvastaista siihen nähden, mitä minä näen, joten älkää yllättykö rukousjärjestyksestä. Nyt, jatketaan.
Sitten kun olet rukoillut kaupunkisi puolesta, rukoile perheesi (koko sukusi, niin kuin minä asian näen) puolesta. Kyllä, olet taas yllättynyt, mutta hyökkäyslinjasi on oltava suojattu ollaksesi tehokas, minkä vuoksi pyydän sinua keskittymään kaupunkisi puolesta rukoiluun ensimmäiseksi. Kun linnasi on suojattu muureilla, sitten pystyt lähettämään apua muurien ulkopuolelle. Jos linnoituksesi on heikko, kuinka voit auttaa ketään muuta kuin itseäsi, sinä joka yrität vain estää lähestyvän hyökkäyksen?
Rukoillaksesi sukupuusi puolesta, rukoile tällä tavoin. ”Oi Jumala, sinä olet vahva ja voimallinen torni, sinä sanot, että oikeamieliset voivat juosta luoksesi ja sinne minä nyt juoksen. Juoksen linnoitukseesi ja suojaasi, Valtakuntaan, jota ei voi kukistaa. Tuon nyt perheeni eteesi. Niin kuin Raahabin perhe pelastui Jerikossa, pyydän sinulta Herra Jeesus, että ulottaisit linnoituksesi myös perheeni ylle. Olkoot he suojattuja siipiesi alla ja kiitollisia suojasta, jonka ovat löytäneet. Älköön perheeni halveksuko suojaasi, vaan syleilköön sitä lähtemättä jahtaamaan horjuvia perustuksia. Oi Jumala, mikä ase ja hyökkäys voi rikkoa linnakkeesi? Mikään ei kestä Suuren voimasi edessä, joten me rukoilemme, että suojasi ja voimasi ulotettaisiin meidän perheemme ylle kolmanteen polveen asti ja että sinun rakastava hyväntahtoisuutesi muistettaisiin 1000. polveen asti. Rukoilemme, että kuka tahansa, joka on verisukulaisemme, tuotaisiin linnoitukseen ja pelastettaisiin.”
HENGELLINEN SODANKÄYNTI, RUKOUS
2
111
Vastaukset
Nyt kun olet rukoillut perheesi puolesta, voit rukoilla maasi ja valtion johtajien puolesta, tunnustaa ja katua maasi syntejä. USA:n näkyvin synti on ylpeys. Minä vihaan ylpeyttä, joten keskity suurimman osan ajastasi tämän synnin katumiseen. Minä halveksun teidän tornejanne ja itseenne luottamistanne. Kulttuurinne ajattelumalli on vääristynyt ja johtaa ainoastaan syntiin. Rukoile sitten valtiosi ylpeyttä vastaan. Tämä on voimallinen linnake, joten rukoile, että minun arkkienkelini varattaisiin tähän tehtävään pataljooneineen. Washington D.C. on tukikohta, joten sen puolesta rukoile, että minä henkilökohtaisesti neuvoisin ja ohjaisin hyökkäykset kohteeseensa, ja että kaikki jotka saapuvat maahan ja jotka palaavat maahansa suojeltaisiin demoniselta sorrolta. Rukoile myös että niille, jotka saapuvat maahan muista maista, ei sallittaisi maahantuloa, jos he tuovat mukanaan epäjumalia tai epäjumalanpalvontaa. Epäjumalanpalvonta tuhoaa maan, kuten olet nähnyt (Hesekielin kirjassa).
Rakkaani, tässä on tarpeeksi sotataktiikkaa tälle illalle. Tiedän että olet väsynyt ja että sinulla on paljon opittavaa, mutta pyydä vain minulta voimaa ja harjoitusta. Oi Morsiameni, on aika organisoida rukouksesi. Kuinka jotkut rukoilevat minua tuntikausia? Strategian vuoksi. Vie paljon aikaa strategioida tietty hyökkäys, joten teille tämä tarkoittaa, että paljon rukoilua vaaditaan, jopa yksittäisten henkilöiden kohdalla, mutta strateginen rukoilu järkyttää tehokkaasti vihollista ja tuo hänet polvilleen, joten olkaa rohkaistuja.
Rakastan teitä kaikkia ja siunaan ja vahvistan niitä, jotka seuraavat kutsuani strategiseen rukoiluun.
Rakastan sinua rakkaani ja olen kanssasi, kun nukut. Kiitos periksiantamattomuudestasi, se osoittaa minulle, että rakastat minua.
YHTEENVETO
A. Rukous niiden puolesta, jotka ovat sydämelläsi
1. Rukoile Jeesuksen veren suojaa tämän henkilön ylle.
2. Rukoile Jeesuksen suojamuuria henkilölle.
3. Rukoile yksittäisiä pahoja henkiä vastaan, jotka kiusaavat henkilöä
4. Rukoile, että Pyhä Henki tulisi näille hyökkäyksen alla oleville alueille ja ettei yksikään demoni saisi palata henkilön kyseessäolevalle elämänalueelle
B. Rukoile kotikaupunkisi puolesta
1. Rukoile kotikaupunkisi puolesta. Aloita tunnustamalla menneisyyden synnit (Pyydä Jumalalta tietoa asiasta ja tutki kaupunkisi historiaa – nykyisyyden synnit ovat hyvä vihje menneisyyden synneistä)
2. Rukoile, että Jumalan Voimalliset Enkelit tulisivat kaupunkiinne miekkojen kanssa, pakottaen kaupungissa olevien demonien häädön
3. Rukoile, että vihollisen linnakkeet olisivat purettuja, autioita, hylättyjä, täysin tuhottuja ilman korjaamisen mahdollisuutta
4. Rukoile, että Jumalan puhdistus pirskotettaisiin koko kaupungin ylle; rukoile Jumalalta kaupungin puhdistusta
5. Rukoile uutta perustusta, pyhää ja tahratonta, joka laskettaisiin kaupungin ylle, ja että sille rakennettaisiin vain hyviä töitä
6. Rukoile muurien lujittamisen puolesta ja jatka päivittäin rukoilua kaupunkisi muurien rakentamiseksi, jotta ne olisivat vahvat ja pyhät ilman reikiä, joista vihollinen voisi tulla sisään
7. Rukoile, että Jumalan sotivat enkelit seisoisivat vartiossa ja että niitä vahvistettaisiin ja lujitettaisiin, estäen vihollisen tulemisen. Rukoile Jumalan Pyhää Henkeä, että Hän täyttäisi kaupungin ja pyyhkisi pois vihollisasukkaat. Rukoile kaupunkisi puolesta usein.
C. Rukoile perheesi ja sukupuusi puolesta
1. Rukoile ”Oi Jumala, Sinä Olet vahva ja suuri torni, sanot, että oikeamieliset voivat juosta sinun turvaasi ja sinne minä nyt juoksen. Juoksen linnoitukseesi ja suojaasi, Valtakuntaan, joka ei voi kukistua. Tuon nyt perheeni eteesi. Kuten Raahabin perhe pelastettiin Jerikossa, minä pyydän Herra Jeesus, että ulottaisit linnoituksesi myös perheeni ylle. Olkoot he suojattuja siipiesi alla ja kiitollisia suojasta, jonka ovat löytäneet. Älköön perheeni halveksuko suojaasi, vaan syleilköön sitä lähtemättä jahtaamaan horjuvia perustuksia. Oi Jumala, mikä ase ja hyökkäys voi rikkoa linnakkeesi? Mikään ei kestä Suuren voimasi edessä, joten me rukoilemme, että suojasi ja voimasi ulotettaisiin meidän perheemme ylle kolmanteen polveen asti ja että sinun rakastava hyväntahtoisuutesi muistettaisiin 1000. polveen asti. Rukoilemme, että kuka tahansa, joka on verisukulaisemme, tuotaisiin linnoitukseen ja pelastettaisiin.”
D. Rukoile valtiosi ja valtionjohdon puolesta
1. Tunnusta ja tee parannus maasi synneistä (USA:n näkyvin synti on ylpeys)
2. Rukoile ylpeyttä vastaan maassasi. Rukoile, että Jumalan arkkienkelit varattaisiin tähän tehtävään pataljooneineen.
3. Rukoile, että Jumala Washington D.C.:n tukikohdan suhteen neuvoisi ja ohjaisi henkilökohtaisesti hyökkäyksissä, ja että kaikki, jotka tulevat muualta tai lähtevät muualle, suojeltaisiin demoniselta sorrolta.
4. Rukoile että niille, jotka saapuvat tähän maahan muista maista, ei myönnettäisi maahantulolupaa, jos he tuovat mukanaan epäjumalia ja epäjumalanpalvontaa (epäjumalanpalvonta tuhoaa maan – ks. Hesekiel).- Rukoilkaamme
Oottako rukoilleet että Jumala muuttaisi tänä viikonloppuna kaikki sotatoimien keskellä olevat maat rauhan maiksi ja panisi kodit ja rakennukset kuntoon ja pakolaiset voisivat lähteä ensi viikolla kotimaataan kohti.
Mutta jos Jumala ei rukouksestamme huolimatta hoida asiaa, niin painukoot vittuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52745