sebaotin kätyrit

hkgktkfkrkkk

te sebaotin kätyrit kylvätte epätoivoissanne tuttuja piilo suggestioitanne..illuminatin orjat!!ohjelmoidut koneet..kuvittelette olevanne hereillä vaikka uinutte horroksessanne..julistatte mikrosiru-salaliittojanne ja ajattelette maailman olevan unessa ettekä huomaa itse olevanne samassa tilassa..teidän uskontonne ja petolliset ideologianne ovat juoni jolla raharikkaitten salaseurat teitä hallitsevat..siinä teidän jumalanne..raharikkaat ylivertaisella teknologiallaan ja aivopesu ideologioillaan.omasta vapaasta tahdostanne luovutte kaikesta itsenäisestä ajattelustanne jotta saisitte olla palvelemassa riistäjänne etua ja samaa oppia julistatte eteenpäin jotta viimeinenkin itsenäinen ajattelu saataisiin kitkettyä tästä maailmasta..mutta vielä löytyy..vielä löytyy niitä jotka eivät sotkeudu petoksenne verkkoon ja he ovat heränneet ja hiljaa hiipuen lopullinen tuhonne saapuu..sielu kerrallaan perhoset liitävät vapauteen ja taivaalle nousee uusi vapauden aurinko..tulette näkemään kolme ristiin-naulittua ryöväriä riippumassa sen säteiden alla..vasemmalla itse islam hiljaa hiipuen vaipuu unholaan ja toisessa reunassa kristinusko sovittaa suuria syntejään ihmiskuntaa vastaan ja keskellä riippuu itse paha,maailman riistäjä ja köyhien sortaja,tooran ja talmudin opilla maailmaa ja ihmisyyttä riistävä kuollut perkele,juutalainen messias jonka ainoa tahto oli tuoda itselleen ja suvulleen koko maailman herruus.tuo valheen isä ja petoksen pimeä olento joka on alkulähde sodalle ja kuolemalle..siinä kolme saastaista henkeä..sammakon näköisiä jotka tässä maailmassa ovat vaeltaneet..kristinusko.islam.juutalaisuus..petoksillaan ovat niin ihmiskuntaa vaivanneet.näin on oleva ja tuleva

3

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luontoitse

Kiitos purkauksestasi. Minä en kuulu mihinkään kirkkoon mutta uskon laikkivaltiaaseen raamatun jumalaan. Häntä en nimeä mitenkään. Sanon vain rukouksessa että kaikkivaltias korkein jumala... Minä löysin vuosikymmenien etsinnän jälkeen jesuan Eli jeesuksen, jonka uskon ja toivon raamatun jumalan pojaksi. Et Ole onnellinen. Sen näen purkauksestasi. Usko jumalaan. Löydät armollisen rakkauden jumalan. Käskyt jää vähemmälle ja suhde jumalaan uudistuu. Onni lähtee sisimmästä. Se lähtee tasapainoisesta jumala ja ihmissuhteesta. Roduilla ei Ole jumalasuhteen kanssa mitään tekemistä. En löytänyt jumalayhteyttä kirkosta sellaisena kuun hänet nyt näen. Löysin hänet ulkoa luonnosta ja raamatusta ja ennen kaikkea juttelemalla näkymättömälle jumalalle. Löysin armon ja rakkauden.

• Syster_Hysterica

Hihhulin tasaisella luonteella ei pahemmin yli-astuta.

• rkop

"Joka uskoo Jeesukseen, pelastuu autuuteen!!" Uuden Tesramentin mukaan, jonka Jumala on vahvistanut ihmeillä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      134
      3060
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1630
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1354
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1041
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1022
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      897
    Aihe