Mäntsälässä on oikein perustettu vanhempien toimesta suojeluskunta uuden "juopposukupolven" kasvattamiseen.
Eikö näille tyypeille tule mieleen että alle 18v ei saa alkoholia juoda eikä varsinkaan itse ostaa.
Kuka hankkii juomat heille, vanhemmat, aikuiset sisarukset, vai kuka.
Kauppojen lähistöllä roikkuu jopa 10 vuotiaita nassikoita pyytäen hakisitko kaljaa. Hakupyynnön voisin todistaa vanhemmille joiden pojat olivat 4.6.16 kaupan sisällä kaljatiskillä pyytäen ostamaan kaljaa.
Tästä se alkaa, ei tietenkään kaikkien kohdalla mutta yksikin lapsijuoppo on liikaa.
Juopotteluun oikein kannustetaan ensi vuoden päättäjäisiin tulemaan, kyllä me kotiin viemme ettei tarvitse virkavallan sitä hoitaa.
sallittu nuorison juopottelu
8
217
Vastaukset
- Rahaamultakinmeni
Edesvastuuttomia vanhempia näköjään facebookkissa oikein kiitetään. Joo ja suunnittelevat seuraavaa juopottelun oppituntia koulun alkajaisiin. Kuntakin antaa verorahoja tähän touhuun. Rikosilmoitushan tuosta laittomuudesta pitäisi tehdä. Poliisi tutkinta alaikäisten juominkien suosimisesta.
- nhyui
Samaa olen ihmetellyt jo pitkään .
- Hioljykoj
Ja kirjoitahan faceen tästä niin sut kyllä kivitetään ku vauva.fissä. Minä aion mennä kyltin kanssa sinne että Hävetkää aikuiset.
- huiomtui
Olivatko makkaranpaistajat paikalla kun nuoriso poltti patjan urheilukentällä olisi grillihiilet säästyneet .Turha itkeä ettei nuorisolle ole tiloja , rikkovat kaikki paikat ja mitä tekevät kylällä kello 24 , mielestäni silloin jokaisen pitäisi olla jo kotonaan . Vanhemmat hoi , herätkää .
- mekjottaa
Nehän kerää nyt rahaa että saavat taas paapoa juominkia kun koulut alkavat...
Tämä keskustelu tulisi saada paikallislehteen että vanhemmat heräisivät. - Vaihtokauppa
Eikös tämä ole nyt taas ajankohtaista. Äkkiä uudet patjat että pääsee koulujenalkajaisia juhlistamaan mehuhetkellä klo 16-22 valvovan silmän alla. 22 eteenpäin sitten alkaa ne kossuhetket.
- turpavittukii
no omg älkää valittako mä oikeesti vihaan vittu kyttäämist
- Sattanasentää
Ota lisää kaljaa nii ei tarvitse nähdä kyttääjiä ku on nakit silmillä. Tee kuten esimerkiksi isäs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82092Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1171536Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201215Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82101112Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.84829Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67815- 77783
Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös38648