Miltä tuntuu kuulla,

77777-

että ihastuksellesi on tyttöystävä?!?

25

414

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loistavaaa

No mutta sehän on mahtava juttu.
      onnea vaan teille. :)

• Sen kuuleminen tuntuisi kieltämättä hivenen oudolta, olen pitänyt häntä hetero-naisena.

• niinOlen

ihana Onni

• MwitäeituleKuitenk

Toivoisin, että heillä menee hyvin kaikinpuolin ja, että kumpikin olisivat onnellisia.
      Olisi jopa helpompi luovuttaa sydämenkin. järki on jo luovuttanut.

• 77777-

Se tuntui siltä, että yksi yhteinen tuttumme sai juuri aivan loistavaa seksiä koko päivän siksi... :D

• 77777-

Ei oikeastaan kiinnosta muuten ;) Pelle mikä pelle...

• varmakotieto

Oletko varma, että hänellä on tyttöystävä? Jospa ei olekkaan...

• 77777-

Joo kyllä näin kuulin. Ei oikeastaan enää edes harmita, tää päivä antoi kostonsa. Mieti sitä kun katsot tänään sitä yhteistä ystäväämme silmiin ;)

• varmakotieto
        77777- kirjoitti:

Joo kyllä näin kuulin. Ei oikeastaan enää edes harmita, tää päivä antoi kostonsa. Mieti sitä kun katsot tänään sitä yhteistä ystäväämme silmiin ;)

Ei mulle. En katso tänään ketään "meidän" yhteistä tuttua silmiin.

• näillämennääneteenpäin

On vain hyväksyttävä, että jokainen tekee omat valintansa ja ratkaisunsa parhaansa mukaan. Onnea heille.

• 77777-

Sellainen jälkeenjäänyt idiootti tuskin mihinkään järkivalintoihin pystyy :D

• Hyväuutinense

Aivan mahtavalta.

• onneakinvieläperään

sekaan vaan ja onnea.

• SeOikeeMimmi

No ei ne kuitenkaan oo kauaakaan yhessä kun se toinen on sille se väärä. Jaksan mä vartoo jos niin on.

• 77777-

Mä en jaksanut odottaa sellaista mitätöntä luuseria. Mut sain monen monta kertaa tänään, se oli sen arvoista :D

• onneakinvieläperään

ja onnea valitsemallanne tiellä.

• 77777-

Kiitos :)

• tietomitätön

Ei se tuo tieto joitain häiritse ollenkaan oli sillä sitten tyttis/vaimo/salapano ihanaahan on varattua panna. Oli se sitten varattu jollakinlailla. Hetken hurmahan se tärkein juttu tässä!

• SeOikeaMimmi

Hei! Ainahan ei ole seksistä kyse. Kaikki vaan ei sitä tajua jos itse ajattelee toisella tapaa.

• HyvääNaamaaHuonossaPelis

77777- oletko katkera? :)

• 77777-

En ollenkaan! :D Helpottunut ja onnellinen <3

• Seonvainrakkaus

Kuitenkin tunteet paistaa läpi. Viha ja rakkaus kulkevat käsi kädessä. Rakkauden vastakohta ei ole viha vaan välinpitämättömyys nääs.

• 77777-

En vihaa, olen onnellinen hyvästä seksistä <3

• Parempaapäivänjatkoa
        77777- kirjoitti:

Tuskin se helpottaa sitä tunnetason juttuas, sen vuoksihan olet täällä halventamassa toista. Käy ne tunteesi läpi jossain muualla kuin täällä ja hyväksy tilanne, vain siten pääset eteenpäin.

• tulpatonmopo1
        77777- kirjoitti:

Tunnen ihmisiä ketkä ovat menneet naimisiin vain hyvän seksin vuoksi.
        En olisi toiminut kyllä niin. Seksiä on saanut ja annettu niin paljon, että
        meni laskut sekaisin yhdessä vaiheessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      119
      3694
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      27
      2760
    3. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      7
      2465
    4. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      126
      2328
    5. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      8
      2084
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      37
      1667
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      58
      1076
    8. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      1000
    9. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      75
      974
    10. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      48
      918
    Aihe