Kolmas maailmansota & Ylpeyden/Tuomion tunteen kii

aarteenmetsästäj

kkulauta
3.12.2015

Meidän ihanan Pelastajamme Herran Jeesuksen siunaukset ja läsnäolo olkoot kanssanne.

Tänä aamuna, kun aloitin rukouksen, en halunnut luovuttaa tiettyjen asioiden osalta, jotka olivat eilisen päivän viestissä. Ja minä kamppailin näiden asioiden kanssa ja huomasin, että olin päätymässä… vau… pää päätä vasten –konfliktiin, kuin kaksi uroshirveä sarvet vastakkain, tiedättehän? Ja se oli äärimmäisen häiritsevää ja ajattelin, ’Tämä ei ainakaan ole hyvää hedelmää! En tiedä, mitä sanoa tästä.’ Joten minä ikään kuin jätin koko kamppailun, ja jatkoin rukoustani.

No, kun oli viestin aika, tämän Jumala sanoi minulle.

Ensin sanoin Hänelle, ”Tässä olen Jumala, tuskani pieksemänä ja repimänä. Onko minulla yhtään mitään käyttöä sinulle?”

”Mikä typerä kysymys, onko Minulle mikään liian vaikeaa?”

Ettekö tekin rakasta tapaa, jolla Hän vastaa kysymyksiin kysymyksellä?!

Hän jatkoi, ”Edetäänpä askel askeleelta. Sinä hylkäät itseäsi pienissä asioissa päivä päivältä etkä jumitu tuomion tunteeseen. Anna Minulle, mitä luulet pystyväsi antamaan, kiitä Minua siitä ja joka päivä se tulee helpommaksi. Uhraus rakennetaan monesti hitaasti, askel askeleelta, kuin portaat – ei yhdellä kertaa. Armo rakentuu armon päälle. Kun lipsut ja annat periksi heikkouksillesi, yksikertaisesti tunnusta se, nouse takaisin jaloillesi ja jatka matkaa, rukoillen, että seuraavalla kerralla voittaisit itsesi… koska sydämesi on naulittuna Tahtooni enemmän kuin mihinkään muuhun. Ja Minä teen siitä sen arvoista, Minä vuodatan sinulle Rakkauttani ja huolenpitoani. Älä ole pakkomielteinen missään asiassa. Se ainoastaan lukittaa mielesi taisteluasemaan, mitä emme halua. Totuus on, että mitä enemmän rakastat Minua, sitä enemmän hylkäät maailmaa. Se on näin yksinkertaista ja Minä olen tässä auttaakseni sinua.”

”Morsiameni, teidän ei ole tarkoitus jäädä jumiin ja sotkeutua kamppailuun. Anna iloisella sydämellä… sillä on kirjoitettu, että Jumala rakastaa iloista antajaa. Ydin on tässä: joka niukasti kylvää, se myös niukasti niittää, ja joka runsaasti kylvää, se myös runsaasti niittää. Antakoon kukin, niinkuin hänen sydämensä vaatii, ei surkeillen eikä pakosta; sillä iloista antajaa Jumala rakastaa.” 2.Kor9:6-7

”Tämän Henkeni liikkeen tarkoitus on antaa teille vapaus tulla syvemmälle Minuun, ei kamppaillaksenne yötä päivää tämän tai tuon asian kanssa. Jos jumitut sellaisiin taisteluihin, et voi mitenkään olla tehokas Minulle. Joten älä salli sitä. Etene hetken armossa.”

”En halua, että uskonnollinen henki astuu tässä kohden sisään. Jos pystytte uhraamaan enemmän maailmaa Minulle, älkää tulko ylpeiksi tai turhamaisiksi, teille on vain annettu enemmän armoa. Jos epäonnistutte, älkää tulko alakuloisiksi, te vain yrititte liikaa. Palatkaa siihen, missä on mukava olo ja aloittakaa sieltä uudestaan. Vie hetken tottua lihanne kieltämiseen, se on jatkuvaa työtä. Taivaassa teillä ei ole lihaa estämässä tai häiritsemässä teitä, kaikki on henkenne hallinnassa. Eikö se ole odottamisen arvoista?”

Se todella on, Jumala! Todellakin!

”No, nyt, tietäkää että Olen kiitollinen ja arvostan jokaista pientä asiaa, jonka tarjoatte Minulle rakkaudessa. Oi, Olen NIIN kiitollinen.”

”Joillekin paastoamisesta ja itsehillinnästä tulee epäjumala tai tapa näyttää kaikille, kuinka pyhiä he ovat. Tekemällä näin he peruuttavat kaiken tehdyn hyvän ja lankeavat pahempaan syntiin, Ylpeyteen. Tiedän että olet kamppaillut tämän kanssa, se on voimakas harhakuvitelma… mutta Enkö ollut uskollinen poistaessani sen sinusta, Clare, ja näyttäessäni sinulle todellisen tilasi edessäni?”

Oi, Jumala, Olit niin hyväntahtoinen, Sinä todella päästit minut vakavasta synnistä tuolla alueella. Tiedän että muotoudun ja pyhityn yhä hellässä Kädessäsi, mutta ainakin Sinä paljastit syntini tuolla alueella. Minä pidän tästä alhaisesta paikasta, johon Olet minut tuonut, paljon enemmän! Olo on hyvin turvallinen ja lämmin ja olen vapaa nauttimaan muiden pyhyydestä ilman, että tulen kateelliseksi. En tunne oloani uhatuksi… vaan etuoikeutetuksi. Olet asettanut niin monia poikkeuksellisia sieluja tähän uskonopettajuuden tehtävään, että se on minulle ihmetyksen aihe. Ja tiedän että he ovat täällä Sinun takiasi! Oi, kuinka turvallinen ja yksinkertainen tämä alhainen paikka onkaan minulle.

Joskus voin tuntea, kun ylpeys alkaa tulla esiin minussa ja polveni tulevat heikoiksi ja anelen Sinua puhdistamaan minut. Mutta älä anna sen satuttaa kovin pitkään, ettei se etene pidemmälle.

Hän jatkoi, ”Ja Minä valvon aina sinua ja kaikkia Morsiamiani, jotka ovat halukkaita, aina. Siksi tunnet syyllisyyden niin nopeasti, En anna sen jäävän huomiottasi. Yhdessä sekunnissa voit vajota armosta totaaliseen kuoppaan. Mutta jos olet valpas ja kieltäydyt nostamasta päätäsi tuomitaksesi muita… tulet olemaan turvassa.”

2

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ”Tahdon rohkaista teitä, Sydämen Asukkini, kulkemaan hitaasti ja olemaan tietoisia tästä kiikkulaudasta. Yhdessä päässä istuu Ylpeys, toisessa Tuomittuna olemisen tunne. Älkää antako kummankaan näistä saada otetta teistä, antakaa iloiten se, mitä pystytte. Myöhemmin, suuremmalla armolla, voitte antaa iloiten sen, mistä olitte vastahakoisia luopumaan. Tuomiota ei ole niille, jotka ovat Minussa.”

      Yksi viimeinen asia, Jumala. Kaikki ihmettelevät nyt sitä, kun sanoit, että olemme lähestymässä pistettä, josta ei ole paluuta.

      ”Kyllä, merkit ovat nähtävillä. Kyllä, mitä sanoin on totta: asiat ovat eskaloitumassa ja Minä sallin sen. Olen sanonut sinulle aiemmin, että tulee olemaan aika, jolloin En enää seisauta tuomiota. Clare, olemme saapumassa tuohon aikaan.”

      Jeesus, minulle näyttää niin käsittämättömältä se, että elämä, niin kuin me sen ymmärrämme, on tulossa päätökseen. Anna anteeksi, Jumala, mutta minusta todella tuntui syvästi siltä, että meillä olisi ollut vielä vähän aikaa… suunnilleen viisi vuotta. Sinä sanoit minulle kuukausia, mutta jokin syvällä sisimmässäni sanoi minulle vuosia.

      ”Meillä ei vieläkään ole päivämäärää, mutta kuten näet, asiat alkavat lähestyä loppuaan. Hirmutyöt, joita Olen nähnyt joka päivä, ovat ymmärryksesi ulottumattomissa, mutta tiedä tämä – Minä Olen armollinen ja monet eivät koskaan koe kidutusta, vaan Minä poistan heidät heidän ruumiistaan. He näkevät tapahtuman ylhäältä päin, tai he näkevät Minut ja Minä pelastan heidät. Taaksejäävät ovat niitä, jotka ovat arpeutuneita ja lannistettuja loppuelämäkseen.”

      ”Presidenttinne on älykäs mies, pettäjä. Nyt maasi sallii syyrialaisten maahantulon sen epäinhimillisen kohtelun vuoksi, jota he ovat kärsineet. Ymmärrä kuitenkin, että tämä on vain troijan hevonen, joka mahdollistaa useampien terroristiyksikköjen tulon maahan. Hyvin pian heidät käsketään toimimaan. Tämä myös on liike eteenpäin kohti tämän valtion vääjäämätöntä tuomiota.”

      ”Morsiameni, Minä Olen tulossa hyvin pian. Älkää antako pettää itseänne tai antako itseänne nukutettavan valheelliseen rauhantunteeseen, armon aika on kulumassa loppuun. Rukoilkaa, rukoilkaa hyvin paljon ja hyvin vakavasti valtionne ja maailman puolesta. Minä myös olen liikuttunut huolehtivista ja niiden tällä kanavalla olevien kyynelistä, jotka ovat rukoilleet ISIS:in uhrien puolesta. Minä olen hyvin liikuttunut ja herkistynyt kyyneliin. Minä lupaan teille, rukouksenne ovat vapauttaneet monia; he ovat saavuttaneet Isän valtaistuimen ja Hän on lähettänyt matkaan enkeleitä suojelemaan monia, jotka ovat viattomia. Kaikki kunnia ja ylistys on sinun, Kaikkivoipa Isä.”

      Ja tunsin tarpeen lainata kirjoituksista Joh12:27. Nyt minun sieluni on järkytetty; ja mitä pitäisi minun sanoman? Isä, pelasta minut tästä hetkestä. Kuitenkin: sitä varten minä olen tähän hetkeen tullut.

      ”Isä, kirkasta nimesi!"

      Niin taivaasta tuli ääni: "Minä olen sen kirkastanut, ja olen sen vielä kirkastava".

      WW3-Rapture & Pride Condemnation Teeter totter https://www.youtube.com/watch?v=XkWzHSvxWEQ

    • sonta-siioni

      Tota sun jumalaa ei kannata sekottaa sotiin. Ne on ihan muiden uskontokuntien juutalaiset hiippakunnat, jotka noita sotia järjestää ja uhreja tuottaa. jumalaa ei kerta ja kaikkiaan, ainakaan nato-juutalaisten sodat ja niiden uhrit kiinnosta hevonvittuakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe