Ostin torilta liivin.. Kivasti taskuja. Mutta lahoa kangasta.... Kangas repeää!
Älä osta torilta vaatteita..
2
89
Vastaukset
ja höpön pöpöt ! itse ostan mieluummin halvemmalla merkkivaatteita, kun maksan niistä omaisuuden kaupassa, torilta ja kirppareilta mieluum -min ! vain hölmö maksaa omaisuuksia samasta vaatteesta kaupassa, kun kirpparilta saa paljon halvemmalla ! eikä se laatu ole huonoa, pitää itse tarkistaa sen kankaan tai muun tuotteen kestävyys. Itse ostin kirp- parilta viime kuussa yhen tosi ison farkkumekon, mutta minäpäs pienen
-sin sitä hiukan ja ompelin KÄSIN sen helmaan rypytystä, ja tuli tosi hie -no !!!! vaikka itse sen sanonkin............
Itse en ole koskaan nähnyt tai ostanut mitään kangasta kirpparilta tai torirlta, jos se repeää ja on haperoa.......jätän sen sinne. Ostan jatkossa- kin kirpparilta JA joskus torilta vaatteita, harvemmin ostan kaupasta, jos ei ole tarjouksia.........- mitäretkujalie
Minulla on kaupasta ostettu liivi, jo viisivuottavanha .. Pesun jälkeen aina, kuin uusi. Tämä torilta ostettu ratkesi ihan kankaasta. Sekundaa myyvät, tosin halvalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461336
- 55782
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe38711- 80617
- 45585
Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39576Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...51560Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi49547Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa30524- 32520