Ostin torilta liivin.. Kivasti taskuja. Mutta lahoa kangasta.... Kangas repeää!
Älä osta torilta vaatteita..
2
55
Vastaukset
ja höpön pöpöt ! itse ostan mieluummin halvemmalla merkkivaatteita, kun maksan niistä omaisuuden kaupassa, torilta ja kirppareilta mieluum -min ! vain hölmö maksaa omaisuuksia samasta vaatteesta kaupassa, kun kirpparilta saa paljon halvemmalla ! eikä se laatu ole huonoa, pitää itse tarkistaa sen kankaan tai muun tuotteen kestävyys. Itse ostin kirp- parilta viime kuussa yhen tosi ison farkkumekon, mutta minäpäs pienen
-sin sitä hiukan ja ompelin KÄSIN sen helmaan rypytystä, ja tuli tosi hie -no !!!! vaikka itse sen sanonkin............
Itse en ole koskaan nähnyt tai ostanut mitään kangasta kirpparilta tai torirlta, jos se repeää ja on haperoa.......jätän sen sinne. Ostan jatkossa- kin kirpparilta JA joskus torilta vaatteita, harvemmin ostan kaupasta, jos ei ole tarjouksia.........- mitäretkujalie
Minulla on kaupasta ostettu liivi, jo viisivuottavanha .. Pesun jälkeen aina, kuin uusi. Tämä torilta ostettu ratkesi ihan kankaasta. Sekundaa myyvät, tosin halvalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716