syntiä ja kuvittelee sitten saavansa syntinsä anteeksi kun on muka katuvinaan, rukoilevinaan ja kielillä muka hurskaasti puhuvinaan.
Tekouskovainen paha ihminen tekee tietoisesti
28
230
Vastaukset
- Terv.Mirka
Synti on ihmisten itse keksimä ongelma, johon tarjotaan lääkkeeksi uskontoa.
Synti on BULLSHITIÄ- MuumipeikkoSeSellanenOn
Ymmärrätkö itse, mitä nyt sanoit?
Mieti vielä kerran! - näinhän.se.on
MuumipeikkoSeSellanenOn kirjoitti:
Ymmärrätkö itse, mitä nyt sanoit?
Mieti vielä kerran!Ei tämä Mirka ymmärrä syntiä, siis pahuutta. Siksi hänen elämänsä on kirous lähimmäiselle ja siinä hän kehä päänsäympärillä mussuttaa, että synti olisi keksitty ongelma.
Jos joku maailmassa Mirkaa löisi turpaan, niin eihän se pahaa olisi, se on keksitty ongelma. Sitten joku tulee kertomaan uskonnosta, ettei Mirkaa saa lyödä turpaan. Siihen Mirka vastaa, niin se on, lyö vain uudelleen, se on elämää ja vapautta. Uskonto on väärin rakennettu viesti, jossa kielletään minua lyömästä. - MuumipeikkoSeSellanenOn
Syntiset, roistot, muka uskossa olevat, tekevät syntiä, luulevat "uskoon tulonsa" jälkeen aina "anteeksi pyytämällä" jumalaltaan, mikä se sitten liekkään, kielillään mölöttämällään, muka saavansa syntinsä anteeksi, muka olematta niistä enään henkilökohtaisesti vastuussa! Työntävät vastuun synneistään jeesusjumalalleen!!!
jeesusjumala antaa muka KAIKKI heidän syntinsä täydellisesti anteeksi, pesten heidät muka vitivalkoisiksi, kaikista heidän synneistään!!!
Tuonpuoleisessa voi sitten odottaakkin noitaa tekouskovaisia roistoja yllätys?!
Mottoni on aina ollut, yritä olla rehellinen ja hyvä, täällä maan päällä, sillä koiruutesi tuonpuoleisessa tullaan käsittelemään, ja tuomitsemaan!
Mutta uskooko nuo tekouskovaiset kaatuilevat mölöttäjät sitä???
Paljon ja monta on myös todella uskossa olevia, todella hyviä ihmisiä! Heitä kunnioitan ja lähimmäisinäni rakastan! Mutta he ovat vähemmistönä! Ikävä kyllä! - oravannahkatko
Syntiset, roistot, muka uskossa olevat, tekevät syntiä, luulevat "uskoon tulonsa" jälkeen aina "anteeksi pyytämällä" jumalaltaan, mikä se sitten liekkään, kielillään mölöttämällään, muka saavansa syntinsä anteeksi, muka olematta niistä enään henkilökohtaisesti vastuussa! Työntävät vastuun synneistään jeesusjumalalleen!!!
jeesusjumala antaa muka KAIKKI heidän syntinsä täydellisesti anteeksi, pesten heidät muka vitivalkoisiksi, kaikista heidän synneistään!!!
Mottoni on aina ollut, yritä olla rehellinen ja hyvä, täällä maan päällä, sillä koiruutesi tuonpuoleisessa tullaan käsittelemään, ja tuomitsemaan!
Paljon ja monta on myös todella uskossa olevia, todella hyviä ihmisiä! Heitä kunnioitan ja lähimmäisinäni rakastan! Mutta he ovat vähemmistönä! Ikävä kyllä!Sinä jumaloit tuomarina, ja myös harhailet itsekin.
Mutta, tiedät hyvin senkin, että meillä on käsissä oikeaa rahaa ja väärentäjä tuovat myös vääränrahan kaupan rahanvaihtopöydälle.
Poistaako se oikeanrahan vaihtoarvon?
Ei.
Mutta, tavallaan sinä väität, että poistaa ja siksi tuot "omat" oravannahkasi pöydälle ja väität, että ne ovat riittävät maksuksi.
No, käytin vertausta ja voit sitten vetää johtopäätöksesi asiasta. - MuumipeikkoSeSellanenOn
Paljon ja monta on myös todella uskossa olevia, todella hyviä ihmisiä! Heitä kunnioitan ja lähimmäisinäni rakastan! Mutta he ovat vähemmistönä! Ikävä kyllä!Paljon ja monta?
Ainakin muutamia tunnen, he ovat uskossaan todella rehellisiä ja heitä lähimmäisinäni syvästi rakastan! Ovat hyviä ihmisiä! Todella hyviä, ollen vähemmistönä roistomaisten tekouskovaisten keskuudessa! - MuumipeikkoSeSellanenOn
oravannahkatko kirjoitti:
Sinä jumaloit tuomarina, ja myös harhailet itsekin.
Mutta, tiedät hyvin senkin, että meillä on käsissä oikeaa rahaa ja väärentäjä tuovat myös vääränrahan kaupan rahanvaihtopöydälle.
Ei.
Mutta, tavallaan sinä väität, että poistaa ja siksi tuot "omat" oravannahkasi pöydälle ja väität, että ne ovat riittävät maksuksi.
No, käytin vertausta ja voit sitten vetää johtopäätöksesi asiasta.Pidin itseäni uskovaisena 8-11 vuotiaana, vanhempieni sitä olematta, käyden joka sunnuntai kirkossa, kunnes huomasin papin puhuvan paskaa, puhuen sitä vastaan, mitä oli puhunut vuotta aikaisemmin! Isästäni tuli sitten vuosikymmeniä jälkeenpäin helluntailainen sekopää, lähetellen milteipä päivittäin tulikivenkatkuisia uhkauskirjeitä helvettiin joutumisesta kaikille sukulaisillemme, pistäen koko suvun kanssa välit poikki, uskossaan.
Jälkeenpäin aikuisena, luin Raamattua paljon, ollen ainakin omasta mielestäni uskovainen. Viimeisten vuosien aikana olen alkanut kallistumaan ateismiin päin, varsinkin hulluntailaisen helluntailaisen isäni ansiosta, joka jatkuvine jeesusterveisineen minulle, valehteli ja näytteli minulle koko ajan, pystymättä olemaan rehellinen, kuten todella uskovaisen olettaisi olevan!
Hän oli omasta mielestään aito oravannahka, minä vain sellainen tekonahkainen!
Vasta hänen kuolemansa kynnyksellä, heti sen jälkeen, sain kuulla, kuinka hän inhosi ja vihasi minua! Ei voinut itse sitä kertoa!!! En ole päässyt häntä vielä edes suremaan, monen vuoden jälkeen, enkä edes ole vielä pystynyt sulattamaan sitä, että miksi hän petti oman esikoispoikansa! Naureskeli minulle selkäni takana, näytellen muuta puhelinkeskusteluissamme ja lähetellessään minulle jatkuvasti valheellisia kirjeitään ja korttejaan saatanan jeesusterveisineen!
Minä heilun nyt siinä ateismin ja jumalanuskoni rajamailla!
Ainakaan se ei tule enään olemaan samaa kuin ennen.
Jumalaan minun pitää uskoa, oli se sitten Ukko, Odin, Jahve, tai mikä sitten lienekin!
Isääni ja hänen jumalaansa en enään voi muuta kuin vain vihata!
Olen yrittänyt päästä tuosta vihasta pois, mutten pysty! KÄRSIN!
Aito tai epäaito oravannahka, ei Pajatsoon kelpaa!
Epäaito tai aito, olkoot sitten mitä tahansa. Joskus kumpikin on jonnekin kelpaamaton.
Minä ainakin tunnen olevani aito viidenkymmenen pennin kolikko, ja Pajatsoon kelpaava! Isäni aitona oravannahkana ei Pajatsoon kelpaa! Koit sen jo syö ja raiskaa! Minua kolikkona ei koit kiusaa! - MuumipeikkoSeSellanenOn
näinhän.se.on kirjoitti:
Ei tämä Mirka ymmärrä syntiä, siis pahuutta. Siksi hänen elämänsä on kirous lähimmäiselle ja siinä hän kehä päänsäympärillä mussuttaa, että synti olisi keksitty ongelma.
Jos joku maailmassa Mirkaa löisi turpaan, niin eihän se pahaa olisi, se on keksitty ongelma. Sitten joku tulee kertomaan uskonnosta, ettei Mirkaa saa lyödä turpaan. Siihen Mirka vastaa, niin se on, lyö vain uudelleen, se on elämää ja vapautta. Uskonto on väärin rakennettu viesti, jossa kielletään minua lyömästä.Et voi sanoa että Mirka olisi kirous lähimmäisilleen! Et tuollaista voi sanoa! Turpaan vetäminen toista, on heikkouden osoitus! Miksi edes pitäisi ajatella vetää toista turpaan? Jos minä en tykkää mitä joku sanoo minusta, niin ei tulisi edes mieleenikään mennä vetämään ketään turpiin! Sananvapaus! Jos en verbaalisesti pysty vastaamaan saamiini haukkumisiin, niin olen silloin itse hiljaa! Toisen turpiin lyöminen ei tulisi edes mieleenikään! Ei edes kysymykseenkään! Joku iso karjuko, mononsa numeron, saman kuin ÄYynsä, annettaisiin kaikki "keskustelut" voittaa?
Pitää osata ottaa vastaan, kaikki omaan persoonaansa kohdistuneet, arvostelut, loukkaukset ja haukkumiset, ilman että rupee turpiin toisia vetelemään!
Pitää edes hieman olla itsehillintää!
Sana on vapaa! Minä ainakaan en tykkää mielinkielin-mielistelijöistä!
Kunnioitan avointa rehellistä arvostelua ja haukkumista persoonaani kohtaan, kuin että siitä salaa selkäni takana kuiskailtaisiin!
Ei keskusteluihin turpaan vedon saannin pelko saa vaikuttaa!!!!! - MuumipeikkoSeSellanenOn
oravannahkatko kirjoitti:
Sinä jumaloit tuomarina, ja myös harhailet itsekin.
Ei.
No, käytin vertausta ja voit sitten vetää johtopäätöksesi asiasta."Sinä jumaloit tuomarina"
"Uskossa olevien" tuomarien edessä jumalaton syytetty ja uhri olen ollut aina! - näinhän.se.on
Puhuit, ettei syntiä ole. Kerroin sinulle, mitä on synti.
Siis se on sitä pahuutta, mikä on raamatullisen lain päämäärätietoista rakkautta vastaan. Se on synti se.
Sentähden, kun maailma kieltää synnin olemassaolon, ihmiset tekevät valintoja, jotka eivät ole hyvä.
Siksi taannoin, kun jälkipolveni tuli työpaikkansa pikkujouluista, joku tuli bussipysäkillä ja veti häntä turpaan. Sairaalareissuhan siitä tuli ja korjasivat "nenän" kohdalleen.
Sentähden käytin tuota esimerkkiä, jossa maailmassa ei ole lähimmäistäkohtaan rakkautta.
Sentähden sinun viestivaa'astasi otin punnuksen, joka ei mittaa sanoina syntiä, siis rakkaudettomuutta.
Taisit ymmärtää, mitä tarkoitan.?!
.....
Puhuit sitten isästäsi. Kerroit ongelmastasi tuossa suhteessa.
IsoKirja sanoo, ettei vanhemman pidä johtaa lapsiaan vihaan.
Mutta, näet, ettei isäsi suhde sinuun rakentanut "rakkautta".
En voi, enkä mittaa sitä, minkänäköinen oli välinne kohdalla teot, puoleen ja toiseen. Miten sinä osoitit "kunnioittamisen" vahempiasi kohtaan elämässä. Olisitko ollut "raamatullisesti" sinäkin tekoinesi oikeassa vireessä?? Kokiko kasvattajasi sen, että sinun kuuliaisuutesi kasvattajaan kohtasi pyrkimystä oikeudenmukaisuuteen ja rakkauteen, mitä elämä yleensä kantaa matkassa, kun hyvää kohti ollaan menossa.
Vai olisiko siinä ollut "laittomuuden" eli niskoittelun henkeä?!
Eli olisiko sopassanne ne yhteiset mausteet sellaisia, että ne tekivät nauttimistanne sopasta katkeraa??
Sinun on mahdollisuus muuttaa elämäntekojasi, ettei näkemäsi isäsi teot ole sinun ja Jumalan välissä. Sillä isän synnit eivät estä lapsien parannuksen tekoa, eikä päinvastoinkaan.
Se, mitä kukin loppujenlopuksi tekee, ratkaisee elämässä sen, millaista jälkeä jätämme jälkeen.
ts. myös mittaat helluntalaisuutta. Se on yleiskristillisyyttä tässä maassamme. Jos katsot vaikka valtauskonnoissa niitten sisällä olevaa elämää, mm. luterilaisuudessa, jossa lapsikasteen kautta liitetään jälkipolvi seurakuntaan - kunnioittaako he vanhempiaan?
Kunnioittaako vanhemmat - lapsiaan? Kasvattaako siellä ihmisiä raamatullisuuteen??? Miltä rehellisesti näyttää?? Joku ehkä, sanotaanko näin.
Mikä ja kuka tämän väärän elämäntavan tuomitsee? Mekö, minä? Ei ehkä niin.
Vaan sen tuomitsee itse tämä IsoKirjan kirjoitukset. Ne tavallaan vaativat ihmistä muuttamaan mieltänsä, suomennettuna tekemään parannus. Parannus on mielenmuutos - mielenmuutos samaansuuntaan, - samanmieliseksi, mitä kirjoitukset tuovat esiin.
Eli päästään siihen lopputulokseen, että "lainpäämäärä on rakkaus"!
Voit montaa asiaa uskosta miettiä tässä ajassa.
Risti - mitä sen pitäisi kertoa sinulle? Vien sinut vanhanliiton puolelle, Israelin kansan eteen. Tuolle kansallehan Herra antoi lakinsa, - siis lain, jonka tarkoitus on erottaa heidät maailmasta.
Maailmasta, jossa pahuus oli normaalia rakkaudetonta elämää.
Esimerkkinä siellä on kirjattu muistiin, jotta voimme käsittää asioita.
Erämaa ja kansan keskuuteen tuli myrkkykäärmeitä, jotka purivat tappavasti. Moosekselle annettiin ohje korottaa vaskikäärme jota katsoen tuli purruille apu. Tämä on kuvakieltä, jolla avataan ymmärrystämme kieleen ja sisältöön.
Tässä meidän erämaassamme on näitä myrkkykäärmeitä. Se myrkky on tavallaan tämä synti - rakkaudettomuus.
Tämä vaskikäärme, joka myös kuvaa Kristusta, on ristiinnaulittu.
Ja tuon ristin- sanoman avaan, että ihminen veisti itse ristin, teki naulat ja löi omasta tahdosta elämänvastauksen, siis Jumalansa ristille, Jeesuksen - tämän avaimen elämänrakkauden löytymiseen.
Ihmisen ei halunnut ratkaista - synnin ongelmaa. Halusi jatkaa ja huusi: "ristiinnaulitse hänet" (Jeesukselle). Se on tänäänkin ihmisen ratkaisu, jos ei haluta muuttaa mieltä, pyydetään barappasta, vapaaksi, sitä murhamiestä, kuten tuo pääsiäisen kertomukset kertovat. Edustihan barappas määrättyä ajatusrakennetta, maailmanmielisyyttä samanmielisyyttä, hänet vapaaksi. Hoksataanpa asiayhteys viestissä.
Siis näin tuo Kirja kertomuksieen edustaa mieliimme hyvän ja pahan ratkaisua meidän sydämissämme.
Ja jos se "Hyvä" joka ristillä kuoli herättää ajatusta mielenmuutokseen, naulaanko hänet vai onko mielenmuutokseni Häneen viemässä minua, niin elämässäni, kuin teoissani parempaan suuntaa, että "maailmakin" minun kohdalla on parempi. Näin tuo RistinHerra vapauttaa käärmeen myrkystä meidät tässä ajassa.
No, yleisuskonnoissa ei ihan näin avata asioita, vaan ehkä siellä helluntaissa ja muussa kirkoissa haetaan viihteellisyyttä ja minä- kuvan mukavuusalueita niin, ettei mielenmuutokseen löydy tahtoelämää. Mutta, katsotaan sitä ristiä / vaskikäärmeenviestiä.
No, jos ei, niin -
Siksi sitä sappisoppaa syödään perheissä edelleen. Ja ongelmaisia suhteita tulee edelleen eteen. ... Niin, miksi? - MuumipeikkoSeSellanenOn
näinhän.se.on kirjoitti:
Puhuit, ettei syntiä ole. Kerroin sinulle, mitä on synti.
Siis se on sitä pahuutta, mikä on raamatullisen lain päämäärätietoista rakkautta vastaan. Se on synti se.
Sentähden, kun maailma kieltää synnin olemassaolon, ihmiset tekevät valintoja, jotka eivät ole hyvä.
Siksi taannoin, kun jälkipolveni tuli työpaikkansa pikkujouluista, joku tuli bussipysäkillä ja veti häntä turpaan. Sairaalareissuhan siitä tuli ja korjasivat "nenän" kohdalleen.
Sentähden käytin tuota esimerkkiä, jossa maailmassa ei ole lähimmäistäkohtaan rakkautta.
Sentähden sinun viestivaa'astasi otin punnuksen, joka ei mittaa sanoina syntiä, siis rakkaudettomuutta.
Taisit ymmärtää, mitä tarkoitan.?!
.....
Puhuit sitten isästäsi. Kerroit ongelmastasi tuossa suhteessa.
IsoKirja sanoo, ettei vanhemman pidä johtaa lapsiaan vihaan.
Mutta, näet, ettei isäsi suhde sinuun rakentanut "rakkautta".
En voi, enkä mittaa sitä, minkänäköinen oli välinne kohdalla teot, puoleen ja toiseen. Miten sinä osoitit "kunnioittamisen" vahempiasi kohtaan elämässä. Olisitko ollut "raamatullisesti" sinäkin tekoinesi oikeassa vireessä?? Kokiko kasvattajasi sen, että sinun kuuliaisuutesi kasvattajaan kohtasi pyrkimystä oikeudenmukaisuuteen ja rakkauteen, mitä elämä yleensä kantaa matkassa, kun hyvää kohti ollaan menossa.
Vai olisiko siinä ollut "laittomuuden" eli niskoittelun henkeä?!
Eli olisiko sopassanne ne yhteiset mausteet sellaisia, että ne tekivät nauttimistanne sopasta katkeraa??
Sinun on mahdollisuus muuttaa elämäntekojasi, ettei näkemäsi isäsi teot ole sinun ja Jumalan välissä. Sillä isän synnit eivät estä lapsien parannuksen tekoa, eikä päinvastoinkaan.
Se, mitä kukin loppujenlopuksi tekee, ratkaisee elämässä sen, millaista jälkeä jätämme jälkeen.
ts. myös mittaat helluntalaisuutta. Se on yleiskristillisyyttä tässä maassamme. Jos katsot vaikka valtauskonnoissa niitten sisällä olevaa elämää, mm. luterilaisuudessa, jossa lapsikasteen kautta liitetään jälkipolvi seurakuntaan - kunnioittaako he vanhempiaan?
Kunnioittaako vanhemmat - lapsiaan? Kasvattaako siellä ihmisiä raamatullisuuteen??? Miltä rehellisesti näyttää?? Joku ehkä, sanotaanko näin.
Mikä ja kuka tämän väärän elämäntavan tuomitsee? Mekö, minä? Ei ehkä niin.
Vaan sen tuomitsee itse tämä IsoKirjan kirjoitukset. Ne tavallaan vaativat ihmistä muuttamaan mieltänsä, suomennettuna tekemään parannus. Parannus on mielenmuutos - mielenmuutos samaansuuntaan, - samanmieliseksi, mitä kirjoitukset tuovat esiin.
Eli päästään siihen lopputulokseen, että "lainpäämäärä on rakkaus"!
Voit montaa asiaa uskosta miettiä tässä ajassa.
Risti - mitä sen pitäisi kertoa sinulle? Vien sinut vanhanliiton puolelle, Israelin kansan eteen. Tuolle kansallehan Herra antoi lakinsa, - siis lain, jonka tarkoitus on erottaa heidät maailmasta.
Maailmasta, jossa pahuus oli normaalia rakkaudetonta elämää.
Esimerkkinä siellä on kirjattu muistiin, jotta voimme käsittää asioita.
Erämaa ja kansan keskuuteen tuli myrkkykäärmeitä, jotka purivat tappavasti. Moosekselle annettiin ohje korottaa vaskikäärme jota katsoen tuli purruille apu. Tämä on kuvakieltä, jolla avataan ymmärrystämme kieleen ja sisältöön.
Tässä meidän erämaassamme on näitä myrkkykäärmeitä. Se myrkky on tavallaan tämä synti - rakkaudettomuus.
Tämä vaskikäärme, joka myös kuvaa Kristusta, on ristiinnaulittu.
Ja tuon ristin- sanoman avaan, että ihminen veisti itse ristin, teki naulat ja löi omasta tahdosta elämänvastauksen, siis Jumalansa ristille, Jeesuksen - tämän avaimen elämänrakkauden löytymiseen.
Ihmisen ei halunnut ratkaista - synnin ongelmaa. Halusi jatkaa ja huusi: "ristiinnaulitse hänet" (Jeesukselle). Se on tänäänkin ihmisen ratkaisu, jos ei haluta muuttaa mieltä, pyydetään barappasta, vapaaksi, sitä murhamiestä, kuten tuo pääsiäisen kertomukset kertovat. Edustihan barappas määrättyä ajatusrakennetta, maailmanmielisyyttä samanmielisyyttä, hänet vapaaksi. Hoksataanpa asiayhteys viestissä.
Siis näin tuo Kirja kertomuksieen edustaa mieliimme hyvän ja pahan ratkaisua meidän sydämissämme.
Ja jos se "Hyvä" joka ristillä kuoli herättää ajatusta mielenmuutokseen, naulaanko hänet vai onko mielenmuutokseni Häneen viemässä minua, niin elämässäni, kuin teoissani parempaan suuntaa, että "maailmakin" minun kohdalla on parempi. Näin tuo RistinHerra vapauttaa käärmeen myrkystä meidät tässä ajassa.
No, yleisuskonnoissa ei ihan näin avata asioita, vaan ehkä siellä helluntaissa ja muussa kirkoissa haetaan viihteellisyyttä ja minä- kuvan mukavuusalueita niin, ettei mielenmuutokseen löydy tahtoelämää. Mutta, katsotaan sitä ristiä / vaskikäärmeenviestiä.
No, jos ei, niin -
Siksi sitä sappisoppaa syödään perheissä edelleen. Ja ongelmaisia suhteita tulee edelleen eteen. ... Niin, miksi?Puhut asiaa!
Olen kaljoitellut koko illan ja yön, joten en voi aivan järkevästi nyt ajatella ja vastata.
Luulin että minulla oli hyvät välit isäni kanssa ja se oli minulle suuri järkytys, että hänen "uusi perheensä" , rahat häneltä ensin vietyään, vei minulta isänikin!
Tunnen muutaman todella uskossa olevan helluntailaisen ja heitä ihmisinä rakastan! Ovat todella hyviä ihmisiä! Rakkaudellisia! Todella uskossa olevia! En ole mikään "puliveivari", joten heillä ei ole mitään syytä sääliä minua! Eivät edes ymmärrä, että kaljoittelen useammin, kuin olen itsestäni antanut kuvan! Silti en tunne olevani "säälittävä" alkoholisti, vaikka silloin tällöin otankin! Kunnioitan ja pidän heistä! Vice versa!
Mooseksen vaskikäärme ja Jeesus verrattavissa siihen?!
Tein tutkielman tästä aiheesta jokin vuosi sitten ja loppupäätelmä oli se, että Jeesus on epäjumala. Jeesus itse viittaa ja puhuu siitä.
Raamatun Jeesus ei ole trinitaariepäjumalajeesus!
Katolisen kirkon keksimä ja muokkaama jeesusjumala on JEESUS, JEESUS, JEESUS!!!
Sinulla oli todella hyvä kirjoitus mutta nyt alkaa itseltäni käsityskyky mihinkään ja kaikkeen loppumaan kaljoitteluni takia. En luultavasti tule tänne enään sekoilujani tutkiskelemaan selvittyäni tästä nukkumisen jälkeen.
Toivotan sinulle Hyvää Kesän Jatkoa Ystävä Hyvä! Nimim. "näinhän.se.on" !
- MuumipeikkoSeSellanenOn
https://www.youtube.com/watch?v=--AvCsh48bk
George Thorogood - One Bourbon, One Scotch, One Beer - 7/5/1984 - Capitol Theatre (Official) - Palvonnan.monet.kasvot
Tosiuskova tekee päivittäin jatkuvia itsepuhdistusharjoituksia, mantraa ja ylistää korkeinta tietoisuutta.
- avataanko.vähän
Aivan, toden totta ja se pesee aivojen tietoisuusosaa parannukseen.
Maailman ihmisen aivot ui pahuudessa ja se ei kaipaa puhdistusta, vaan he mantraavat maailmallista ihanne- elämää, jossa ihmiskaupat, pahuus ja syntisyys jatkuu.
Kerrottakoon sanan synti- sanan merkitys.
Raamatullisesti Jumalan lain päämäärä on rakkaus. Sen rikkominen on synti. Synnistä on tehtävä parannus. Okei.
Ja juuri tuota viestiä "syntiä" vastaan sinäkin taistelet. Rakkautta ei tarvita maailmassa ja kättensä teoista ei tarvitse tehdä "tiliä".
Lähimmäinen ei ole kenenkään suojeluksessa, siis hänellä ei ole tekijän (Luojan) suojakirjaa olemassa, koska "sinä" et usko siihen.
Näin elämä jatkuu "maailmassa ennallaan" - sinun henkesi mukaisesti. - MuumipeikkoSeSellanenOn
Tosiuskovainen uskoo kymmeneen käskyyn, pitää Jeesusta Jumalanaan, samalla joko rikkoen yhtä noista kymmenestä käskystä, tai sitten ... ???
https://www.youtube.com/watch?v=rxWCaEH2EQw
Uskovaisen Mantra: Jesus, Jesus; Jessus , kumoaa USKOVAISEN VÄITTEET, USKOVANSA JA TOTTELEVANSA, muka KYMMENTÄ KÄSKYÄ!!!
SKITSOFRENIAA koko "uskossa" olo !!!
Kaikessa monessa muussakin !!!
Jakomielisyys seuraa uskoon tuloa !!! - MuumipeikkoSeSellanenOn
avataanko.vähän kirjoitti:
Aivan, toden totta ja se pesee aivojen tietoisuusosaa parannukseen.
Maailman ihmisen aivot ui pahuudessa ja se ei kaipaa puhdistusta, vaan he mantraavat maailmallista ihanne- elämää, jossa ihmiskaupat, pahuus ja syntisyys jatkuu.
Kerrottakoon sanan synti- sanan merkitys.
Raamatullisesti Jumalan lain päämäärä on rakkaus. Sen rikkominen on synti. Synnistä on tehtävä parannus. Okei.
Ja juuri tuota viestiä "syntiä" vastaan sinäkin taistelet. Rakkautta ei tarvita maailmassa ja kättensä teoista ei tarvitse tehdä "tiliä".
Lähimmäinen ei ole kenenkään suojeluksessa, siis hänellä ei ole tekijän (Luojan) suojakirjaa olemassa, koska "sinä" et usko siihen.
Näin elämä jatkuu "maailmassa ennallaan" - sinun henkesi mukaisesti.Piti lukea vielä toinen kerta tuo viestisi, ennenkuin löysin ja ymmärsin persoonaasi tuon viestisi takaa. Olet hyvä ihminen!
Puhut asiaa!
https://www.youtube.com/watch?v=1lWJXDG2i0A
Tom Petty - Learning To Fly - MuumipeikkoSeSellanenOn
https://www.youtube.com/watch?v=s5BJXwNeKsQ
Tom Petty - Learning To Fly
(I meaned this song) - Tuheroinen
Jumala näkee sydämeen. Ihmisiä voi pettää, mutta ei Jumalaa.
TOTTA PUHUT!
NÄIN ON!
https://www.youtube.com/watch?v=4qHX493bB3U
The Troggs- Wild Thing
https://www.youtube.com/watch?v=Hce74cEAAaE
The Troggs - Wild Thing
https://www.youtube.com/watch?v=e6uXWcWtO7I
The Troggs - Wild Thing
https://www.youtube.com/watch?v=m_HnBac5jWs
The Troggs - Love Is All Around - MuumipeikkoSeSellanenOn
https://www.youtube.com/watch?v=-cXrEPNvRO8
Norman Greenbaum - Spirit in the Sky (PSK Remastered) - MuumipeikkoSeSellanenOn
https://www.youtube.com/watch?v=_PVjcIO4MT4
The Jimi Hendrix Experience - Foxey Lady (Miami Pop 1968)
https://www.youtube.com/watch?v=cJunCsrhJjg
The Jimi Hendrix Experience - Purple Haze (Live at the Atlanta Pop Festival)
https://www.youtube.com/watch?v=TLV4_xaYynY
The Jimi Hendrix Experience - All Along The Watchtower (Official Audio)
https://www.youtube.com/watch?v=rXwMrBb2x1Q
The Jimi Hendrix Experience - Hey Joe (Official Audio) - hankalia-kysymyksiä
Sortse vaan... tosiuskovainen ei teeskentele. Jos ei kaduta, niin se tunnustetaan avoimesti. Että sillee...
"Sortse" Uusi sana sanavarastooni.
Hyviä Huomenia Sinulle! Ja Kaikille Muillekkin! Nyt vetäydyn punkkaan koisimaan! Hej då!
https://www.youtube.com/watch?v=kKoRp05L95c
Cat Stevens Morning has Broken - MuumipeikkoSeSellanenOn
follows
https://www.youtube.com/watch?v=jjNgn4r6SOA
Simon & Garfunkel - Bridge over troubled water (with lyrics)
mahtavaa
https://www.youtube.com/watch?v=0kNGnIKUdMI
George Harrison-My Sweet Lord (Studio Version) Original
My Lord! Really want to know You!
Ja nyt nukkumaan!- MuumipeikkoSeSellanenOn
https://www.youtube.com/watch?v=xfMWJi4req4
George Harrison - Here comes the sun (Subtitulada)
Säleverhot eteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt243617Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.491778Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö221078Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi321019- 60997
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22978Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37869Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173831- 55782
Pub Marjuskan grillibileet
Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja12713