Euroopan unioni on muuttumassa vapaasta demokratiasta taloudelliseksi pakkovallaksi.Kansalaisten valvonta lisääntyy niin työpaikoilla kuin vapaa-ajallakin.
Yksilön etuihin ja vapauteen puututaan yhä töykeämmin ja raha ratkaisee lopulta sen kuka saa parempaa hoitoa ja elämisen laatua.
Olen pettynyt tähän maailman surkeinmpaan talousliittoon jonka arvomaailma on pelkästään siinä miten paljon hyötyä ihmisestä saadaan irti.Taloudellinen valta keskittyy yhä harvempien käsiin.Ylikansalliset yhtiöt määrittelevät jo nyt monien maiden lainsäädäntöä rappeuttamalla demokratiaa.Valtiot ovat ajautumassa ylikansallisten yhtiöiden syliin joilla on enemmän rahaa kuin suomen valtiolla.
Suomikin on jo mukana kultaisen vasikan kumartamisessa ja suurpääoman etujen jatkuvassa kasvattamisessa.Hallitus loppaa suuryritysten etuja ja murentaa perustuslakia.Köyhät ja pienipalkkaiset heitetään rahamolokin kitaan.lakeja ja asetuksia suuryritysten rosvoukselle puretaan ympäri maailmaa.Poliittiset päättäjät ovat myyneet valtansa suurpääomalle ottamalla lahjuksia ja puoluetukea sopivia palveluksia vastaa.Rahafaaraot ovat nyt pääsemässä toden teolla kansan kimppuun
ajamalla sitä vähitellen tilaan jossa sillä ei ole enää mitään todellista valtaa päättää omista asioistaan.Ammattiliitotkin ovat pelkkiä paina nappia automaatteja ja ne eivät enää puolusta työväestön etuja vaan rahavallan etua.Olemme matkalla kohti egyptin faaraoiden aikaa jossa ihmiselämällä ei ole enää mitään arvoa.Onneksi kuitenkin jumala pitää ihmiselämää korvaamattomana ja ainutlaatuisena.Krituksen tekemä sovitustyö ja pelastuksen vastaaottaminen avaa silmät näkemään mihin maailma on nyt menossa.Uskon kautta me ymmärämme että maailma on luotu eikä kehittynyt evoluution kautta.Tiedemiehet ovat karmealla tavalla väärässä eivätkä näe totuutta vaan kehittelevät teorioita jotka eivät kestä tieteellistä tutkimista koska niissä on valtavia kehityksellisiä aukkoja jotka hienoilla selityksillä yritetään paikata.Jumala loi maailman se on täysin päivän selvä asia.
Euroopan unioni ei ole enää kauaa demokratia.
aikakirja
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873835
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)843377Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.713257On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702800Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli552420Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,522124- 671943
- 431934
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181739- 601718