Milläköhän saisi suostumaan

kertokaahan

Olen ottanut puheeksi vaimon kanssa kimppaseksin...eli vieras mies tai nainen mutta ei ole oikein lämmennyt ajatukselle. Milläköhän sais naisen pään kääntymään. Miehiä varmaan löytyis vaimo on aika pakkaus. Oikeestaan kiihottaa ajatus että sais katsella kun vieras mies painaisi omaa vaimoa ja itse sen jälkeen toiseksi mukaan ja kyllä itsekin mielellään upottaisi parrun vieraan naisen sisään. Pitäis jollakin konstilla saada suostumaan, saisi vähän vaihtelua normi parisuhde seksiin joka on sekin tyydyttävää. Onko jollain kokemuksia ja jos on onko vaikuttanut suhteeseen.

6

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ota yhteyttä niin kokeillaan.

• Myö taas etsittäisiin kiimaista naista kolmanneksi 05-alueelta.Jos joku tietää mistä voisi kysyä jos täältä ei onnistu,niin ottaisitteko ystävällisesti yhteyttä.

• Mun mielest kyl naisen sitä pitää todel haluta tai edes olla kokeilun halua. Liiallisel tuputtamisel rikot viel suhteenne. Ite oon löytäny useita pareja mis nainen sitä todella haluaa ja sillon se onkaikkein parasta. Nyt kun oon hakenu parien seuraa ni vaan miehet vastannu ja muka vaimo haluaa kahta miestä. Mut selvis pian et niitten vaimot ei tiedä koko ajatuksest mitää tai sit niil eioo edes raukoilla koko naista. Homma lahonnu siihen et kun haluan aina myös puhua ennen tapaamista naisen kans. Mut jostain kumman syystä nainen oli töissä tai jotain muuta ettei voinut puhua. Toi kimppakiva on varmaan monen miehen fantasia. Joka tapaukses kyl niit naisia vaan on ja löytyy jotka sitä haluu ja monenlaista on löytynyt. Ja viel sekin et jos mies haluu et vieras panee vaimoo ni ei se aina tosipaikan tullen oo sit sopinutkaan. Niin kannattais ehkä puhua ja kysyä vaimoltas et mitä se oikeen haluu ensin.

• Itsekin olen asiaa kovasti halunnut mutta avokki ei ole oikein puhelias noissa asioissa vaikka olen yrittänyt.Ois kiva muuten tutustua ensin ja sitten joskus myöhemmin tehdä esitys [email protected] voitais keskustella asiasta lisää.

• scouplenjam

Meillä se menee vähän tyyliin vaimo haluaa ja valitsee kolmannen miehen. Asiasta keskusteltiin aikoinaan ja sovittiin että kun asia on sopiva niin vaimo iskee oman halunsa mukaan sopivan viejän tanssilavalla esim. Myös sopiva nainen kolmanneksi löytyi parista ja silloin se kyllä on jo neljän halua sopia yhteen ja se menee tyyliin miten halut kohtaa.

• Täällä on 53v. mies ottaka yhteyttä niin kokeillaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4706
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      196
      2564
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1677
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1585
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      21
      1329
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      22
      1275
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1217
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      143
      1053
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      952
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      924
    Aihe