Kotonani kummittelee!

Katjaleena

Elikäs muutin uuteen kotiin jokin aika sitten. Kun saavuin asunnolle oli ovi auki, Ensimmäinen ajatus oli "täältä on lähtenytjotain mikä ei voi olla Jeesuksen kanssa samassa tilassa". (Koin aiemmin rukoillessani että Jeesus odottaa mua täällä uudessa paikassa). No sit tulin sisään. Ja se kauhu , siis niin hirveä pelko j aahdistus että tässä asunnossa on jotain todella pahasti vialla ja täällä on jotain äärimmäisen pahaa. Siis tyhjä asunto ja ilisena olen muuttamassa. Pistin kaiken stressin piikkiin. Ahdistava tunne kuitenkin jatkui. Olen rukoillut ja siunannut kotia ja ylistänyt.

Mutta sitten tapahtui jotain niin kauheaa että lähdin siltä suoralta tein evakkoon. Eli olin kuvaamassa pintoja ja einiä kun täällä aika paljon jälkiä kulumaa ja vaurioita muttta vuokrasopim lukee että asutno hyvässä kunnossa ja kuvan siis sen vuoksi että on kuva ja pvm missä kunnossa asunto todellisuudessa ollut siihen muutettuani.

kuvasin myös vessan peilin alaosassa olevan särkyneen osan. Peili heijastaa vastapäätä olevaan sauna ja suihkutilaan joka oli kuvaushetkellä pimeänä. Jatkoin normaaleita toimiani kunnes sattumoisin aloin selaamaan nuita ottamiani kuvia.

aAtsoin vessan peilikuvaa. Kylpyhuoneen ovi raollaan. Kylpyhuoneessa näyy jotain valkoista pimeydessä. Ensimmäinen ajatus että mikä valotusvirhe. Zoomasin. Pimeässä kylpyhuoneesssa SEISOO NAINEN JOLLA VALKOINEN PAITA JA HIHA KÄÄRITTYNÄ ETTÄ KÄSIVARSI NÄKYY JA HÄN TUIJOTTAA MUA PIMEÄSTÄ VESSASTA. SILMÄT KIILUVAT OUDOSTI.Se pelko ja kauhu oli niin hirveä että pakenin tästä asunnosta tuttavani luokse. Hän ei ensin ottanut tosissaan ja piti minua seonneena. Näytin kuvan. Hän meni vakavaksi ja sanoi että tälle ei ole mitään järjellistä selitystä. Kuvan hahmo vaikuttaa pukeutuneen johonkin toisen vuosisadan vaatteeseen ja kuvassa on jotain äärimmäisen pelottavaa ja ahdistavaa. Koen valtavaa pelkoa ny kodissani , pelkään että hän tai jotain muuta ilmestyy minulle tms. Mua pelottaa. Olen rukoillut ylistänyt ja siunannut kodin Jeesuksen nimessä eikä minulla itselläni ole mtn "yhteytt" pimeyden henkivaltoihin. Eka ajatus tästä naisesta oli että vainajahenki. Lisäksi ensimmäinen kokemus asunnosta oli että tänne on joku kuollut. sellainen ahdistava raskas kuoleman ja pahuuden läsnäolo. että täällä on jotain todella pahasti pielessä.

Mitä mä voin tehdä elän hirveässä pelossa ja turvattomuudessa. Pelkään jokaista ääntä, ja pelkään manifesstaatioita. tänään ei enään oudosti kotiavain meinannut irrrota lukosta. Ihankuin mun ei annettaisi tulla tänne. Eniten pelkään vessaa että ovi avautuu ja sieltä tulee jotain tai että katon peiliin j anäen siellä jotain pahaa. Mitäköhän tässä tapahtuu.....

1

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samankokenut

      No eipä ole vastailtu sulle.. Muuta pois sieltä. Jos on tuollainen kokemus,niin en itse ainakaan jäisi tai sitten pyytäisn uskovaisia muutaman koolle julistamaan asunnon Jeesukselle pyhitetyksi. Älä jää yksin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      457
      3358
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      443
      3213
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      133
      2899
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2232
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2090
    6. 182
      1430
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1357
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1236
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      85
      1228
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe