Jumala salli JÄLLEEN Israelin vastaisen iskun!

KTS--

18

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6u7u7uiuyuy

mikä muslimeissa on vialla, kun allah ei auta. Niillähän menee huonosti jos jollain. palestiinassakin esim henkirikosluvut on todella korkealla toisin kuin Israelissa. Muslimit myös tuovat mukaanaan kaikkea huonoa, minne menevätkin.

• antiokia

Selitähän mikä sinussa on vialla.

• KTS--

Paskalössi saa nyt selittää mikä Israelissa oli vialla kun oli kuulemma vialla mm. Pariisissa, Brysselissä ja Utoyassakin!

Kuristanko kurkusta vai alkaako laulamaan!!!

• Hui_kauheaa

Ei kukaan uskalla vasta, kun sinä olet tuollainen machomies. Polje vielä vähän jalkaa maahan.

• Kristitty.ev.luth

En väittäisi, että Israelin vastainen terrorismi yksin johtuisi siitä, että Israelissa olisi jotain väärää, sillä syy on nimenomaan israelilaisten vastaisessa antisemitismissä. Jo Raamatun aikaan ympäröivät arabiheimot hyökkäilivät israelilaisia vastaan.

Samaten maailmalla - lähinnä Euroopassa - on aina hyökkäilty juutalaisia vastaan. Tosin kertomukset jättävät väliin ne asiat, joissa juutalaiset itse toimivat kristittyjä vastaan. Eli syy ei ole yksin "pahoissa gojimeissa". Se nyt on ainakin varmaa, että kiista kristittyjen ja juutalaisten välillä lähti juutalaisista itsestä.

Ei ole antisemitismiä todeta ja kertoa selkeä tosiasia. UT ei ole antisemitistinen kirja kun se kertoo juutalaisten tekemistä kristittyjen vainoista tuolloisessa Juudeassa ja Israelissa.

Kukin vastaa vain omista teoistaan. Tämän päivän juutalaisia ei pidä syyttää 2000 vuoden takaisten, aivan muiden ihmisten teoista, eikä tämän päivän esim. suomalaisten kristittyjen vastuulle kuulu mitä 2. maailmansodan aikaiset saksalaiset tekivät. Jos suomalaisia luterilaisia syyllistetään Hitlerin ja Lutherin mielipiteistä ja teoista, samalla logiikalla tulisi suostua siihen, että tämän päivän juutalaiset laitetaan vastuuseen 2000 vuotta sitten toimineen ylipappi Kaifaksen teoista.

Täällä kyllä, etenkin nk. messiaanista valheuskontoa tunnustavien taholta hyökätään kristittyjen kimppuun muka totuudessa, mutta todellisuudessa kaikella Saatanan voimalla, sillä totuutta ei helluntai-messiaaneissa ole koskaan ollutkaan, koko heidän uskonnollinen höpötyksensä perustuu erilaisiin valheisiin.

Jos joku messiaaninen nyt väittää, ettei hän ole "helluntailainen", on tämäkin valetta, sillä messiaaninen uskonto on helluntailaisuuden eräs valheluomus, tiesi, tai tunnusti messiaanisia kannattava, eksytetty valehtelija tätä tai ei.

• Israelissa ei ole mitään vikaa, vaan arabit ei hyväksy Israelin valtiota.

Tämä on totuus

• vm41

Evoluutio vain tekee työtään ihmisen järkevyyden kehittymisen eteen, poistelemalla turhanpäiväisiä uskonnoista johtuvia "risukasoja" järkevyyden tieltä.
      Odotellaan vain rauhassa ja katsellaan sivusta, oppimalla samalla oikean elämän ehtoja.

• Kristityt ovat opettaneet palestiinalaisille, että jeesus messias tulee taivaan pilvissä, sitten otetaan vallat ja hallitukset ja päästään rautaisella otteella hallitsemaan Israelin kahtatoista sukukuntaa.

Tässä sitä nyt ollaan sen kultaisen kaupungin kanssa.

• Antikristittyjen.oppeja

Me "kristityt" emme ole opettaneet palestiinalaisille mitään tuollaista.

Ne palestiinalaiset, jotka ovat kristittyjä, ovat pääasiassa katolilaisia, tai ortodokseja, joukossa kourallinen luterilaisia. Minkään näiden kirkkojen opetuksiin ei kuulu tuollainen oppi, nimenomaan siten, että sitä opetettaisiin tavalliselle kirkkokansalle.

Nuo opit ovat enemmänkin protestanttisten vapaidensuuntien äärifundamentalistien (erilaiset helluntailaiset ja näiden lahkot, kuten messiaaniset) oppeja. Vapaatsuunnat on itse tietoisesti kristinuskon ulkopuolelle perustettu kristinuskon ja sen kirkkojen vastainen uususkonto, vaikka he esiintyvätkin muka kristittyinä.

Todellisuudessa he ovat antikristittyjä, kuten luemme heidän kristinuskon vastaista vihaansa myös mm. tälläkin foorumilla.

• Juudan sukukunta joutuu kantamaan teidän syntiä ja vääriä todistuksia.

• Kristitty.ev.luth

Kuten, mitä meidän syntejä ja vääriä todistuksia? Voitko eritellä?

Itse ainakaan en kasaa Juudan sukukunnalle omia syntejäni, kannan ne ihan itse, tarkalleen ottaen Jeesus kantaa niitä, mutta tätähän te ette tajua. Te siis syytätte minua asiassa johon olen syytön. Tämän kaltaisia syytöksiä kuulin jo Israelissa ja sain myös kiviä perääni.

Jos taas Jeesus katsotaan kuuluvaksi Juudan sukukuntaan, niin en siltikään väittäisi koko Juudan sukukunnan kantavan minun syntejäni, sillä Juudan sukukunta kielsi Jeesuksen, teki selkeän pesäeron Häneen 7.4 vuonna 30.

• Tekisi mieli sanoa kristityille, että perkeleen tunarit ja puupäät, eikö teillä juokse mitään yläpäässä, mielessä on vain kikkelisääliä ja ihmissyöntiä.

Jeesuksen syönninkin voisi jo lopettaa, kaupasta saa lammasta.

• Kristitty.ev.luth

Miksi sinä puutut kristittyjen tekemisiin, hyökkäät kristittyjen eukaristiaa vastaan? Mitä sen arvosteleminen sinuun kuuluu?

Eivätkä kaikki nk. kristityt "syö Jeesusta". Mm. helluntailaiset eivät. Heidän nk. ehtoollisensa / muistoateriansa on merkitykseltään toinen kuin kristityillä: he juovat viiniä ja syövät leipää "Jeesuksen muistoksi". Heille Siunattu viini ja leipä ei ole Jeesuksen pyhä ruumis ja veri itse, vaan tämän "vertauskuva". Siksi kristityt eivät saisikaan osallistua heidän herjaavalle "muistoaterialleen".

Emmekä me aitokristityt harjoita ihmissyöntiä, vaan jumalansyöntiä.

• Minä yritän herättää teitä, ikäänkuin nostaa ylös kuolleista, koska teidät on yhdessä kristuksen kanssa haudattu. Yhdessä yhteiseen kuolemaan.

• Maantomua

Jaaha. Olet oivaltanut vasta puolet asiasta. Me, jotka olemme uskossa Kristukseen, olemme myös jo kuolleista herätetyt, uuteen Elämään. Me emme jääneet hautaan, kuten ei jäänyt Jeesuskaan ja samoin kuin Hän istuu Isän oikealla puolella, meillä on Hengen yhteys taivaallisiin.

Tässä tuleekin sitten kohta, jossa tulee olla varovainen. Nk. hihhulit ovat menneet asiassa edemmäksi kuin ihmiselle sopii ja menettäneet järkensä. Ihmisen / kristityn, jolla on Pyhän Hengen yhteys, tulee muistaa, että hän itse on vain maantomua, eikä alkaa luulla itsestään enempää kuin luulla sopii.

• aitoisraelson

Yleensähän Allah sallii sen että arabit tappavat toisiaan sadoin tuhansin kuten parhaillaan Syyriassakin, joten hän ei todennäköisesti edes Tel Avivin terrorihyökkäystä huomannut kun uhriluvusta puuttui viisi nollaa.
      Tänä aikana kun tämä kirjoitin on Syyriassa tapettu vähintäin 10 ihmistä ja moni hakeutunut Israeliin saamaan hoitoa, sairaanhoito siellä on lähi-idän korkeatasoisinta toisin kuin romahtaneissa arabimaissa jotka lähettävät johtajansakin Israeliin saamaan hoitoa Outoa, miksiköhän noin on?

• outoajuutalaiset

terrorisoi,
        nöyryyttää, alistaa, ryöstää, kiduttaa, murhaa,
        listii gettoja,
        ampuu satojatuhansiatonneja roinaa,
        naisten ja lasten niskaan,
        kaukaa turvasta,
        toiset nautiskelee ja nassuttaa popcornia,
        kun tuhat naista ja lasta lentää kappaleina,
        outoa,
        toimia kuin natsit 30luvun saksassa,
        outoa, miksiköhän noin on...?

• Siksiköhän

Miksiköhän on noin? Siksi, että keksit tuon juuri omasta päästäsi. Et kertonut juutalaisista, vaan itsestäsi, omasta mielikuvituksestasi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4791
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      18
      2739
    3. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      66
      2621
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2465
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      36
      1934
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1671
    7. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      69
      1560
    8. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1506
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1304
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82