Henkimaailmaa testataan

Tehdään eräs henkimaailmaa koskeva tieteellinen koe!?

32

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin paljon on Jumala maailmaa Rakastanut että antoi ainokaisen poikansa, ettei yksikään joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

      • gfdhfg

        Älä puhu Jumalasta ja tieteellisestä kokeesta.
        Niitä voit tehdä sivustolla - pelastussanomat.
        Profetaallinen Jumalan sana ja tieteellisyys eivät sovi yhteen.


      • Vieläkö tuli muuta mieleen?


      • NeHenget

        Henkimaailma näkyy testaamatta.
        Tuhansien juonien paholainen palstalla niin ei tarvitse kysellä hengistä.
        Ei voi siirtyä uskovien profetaallisista aiheista Suomi 24 ateistisille foorumeille, sillä siellä ei saa huomiota itselleen.


      • bvbbv

        Vastakkaiset elämänkatsomukset ja henkien taistelu käynnissä.
        Mitä yhteistä on valkeudella ja pimeydellä?


    • Hiljaa hyvä tulee. Minä kun olen puhdistanutunut Jeesuksen Kristuksen veressä, joka Golgatalla vuodettiin ja olen tunnustanut syntini Hänessä sekä aion olla sitten kerran mukana karitsan häissä. Mutta eikö tosiaan täällä tule muuta sanottavaa tulee mieleen kuin nämä mitä tuossa oli?

      • ErmoJaklund

        No kuule. Niissäkin on jo puolet liikaa kun ottaa vallitsevan tilanteen huomioon.


      • Anna mennä...!!


      • KTS--

        Minäkin olen puhdistautunut Jeesuksen Kristuksen veressä, joka Golgatalla vuodettiin ja olen tunnustanut syntini Hänessä sekä aion olla sitten kerran mukana karitsan häissä.

        Vippaslössiä ja laitalahkolaista minusta ei tule!


    • käväsipä

      Mielessä, Nooan aikana ihmiset hukutettiin, Mooseksen aikana päätettiin tappaa koko kansa.
      Estäkseen vastaavat tilanteet tulevaisuudessa, Jumala päätti antaa rakkaintaan. Kukapa sitä halveksisi, annettua lahjaa ja lahjan saajaa.
      Usko ja elä.

    • Testi perustuu siihen raamatunpaikkaan missä saatana ei mieltään voinut malttaa, vaikka tiesi miten loppujenlopuksi käy.
      Kun Jeesus kysyi opetuslapsilta, kuka minä olen, niin siihen Pietari sanoi että olet korkeimman Jumalan poika, johon Jeesus sanoi että tämän tunnustuksesta saat Taivasten valtakunnan avaimet. Sitten Jeesus alkoi kertoa että hänet tullaan tappamaan, johon Pietari sanoi että en anna niin tapahtua, vaan puolustan sinua hengelläni. Tähän Jeesus puolestaan vastasi, väisty saatana, "sillä ihmisen pojan on kuoltava". Mutta sitten kun vietettiin viimeistä ateriaa, niin siinä saatana meni Juudakseen joka kavalsi Jeesuksen, jotta tämä tapettaisiin.
      Miksi siis näin kävi, vasten tätä kaikkea ennen tapahtunutta? No se johtuu siitä että saatana ei voinut mieltään malttaa, eikä hänellä riittänyt usko puntarissa, säästää Jeesus joka olisi ollut ihmiskunnalle tuho, kun toisaalta voisi tappaa Jeesuksen ja luottaa ettei tämä olisi synnitön ja pääsisi Tuonelasta pois. Toisin kävi!
      Kun lausuu näitä lauseita, jota yllä lausuin, niin kukahan se siellä kävi ilkeilemässä? Ei voinut millään mieltään malttaa, vaikka sanoin jo ennalta että testaan tällä tavoin henkimaailmaa.

    • pitkävartinen

      Puurolusikka mukaan, kun pirua koettelet.

    • Hengetpuhuvat

      Älä testaa henkimaailmaa,käy pian kun Mohametille,joutuu henkien valtaan ja
      sairastuu skitsoferiaan ,alkaen näkemään kuvitteltuja näkyjä päänsä sekaisuudessa,
      luullen niitä todeksi ja itseään prohfeetaksi.Ei hyvä.Ei pidä mennä sekoittamaan
      aivotoimintaansa,menee tietokone sekaisin.

      • Rikskukko

        Uskon että Muhammed sai ilmestyksensä oikealta henkiolennolta, joka väitti olevansa nimeltään Jibril eli Gabriel. On mielenkiintoista että Sinjarin maassa asuvat jesidit palvovat Melek Tawwusia, Riikinkukkoenkeliä. Tämä on langennut enkeli, joka toimii maailmassa nukkuvan Jumalan sijaisena ja tunnetaan myös nimellä Shaitan eli Saatana. Tämän vuoksi islamistit vainoavat heitä ankarasti.

        Voisi olla mahdollista että Shaitan on alkujaan sama olento kuin Muhammedin Jibril. Islamistit yrittävät kaikin keinoin vaientaa nämä ihmiset, jotka ovat islamin todellisen alkuperän todistajia.


    • Mitäs Raamattu sanoo? Koetelkaa KAIKKI henget :D

    • Minua oikeesti naurattaa kun monesti joku "valopää" täällä sanoo minulle että kun en ole koskaan vissiin lukenut Raamattua ja en tunne sitä alkuunkaan ja sitten itse sekoilevat ja painivat suoraan Raamatun sanaa vastaan veren maku suussa.

      • Varokaa.Eklundia

        Onko sinulla itselläsi asiat kunnossa?


    • ihmisiähän

      Me vaan ollaan, jolille Jumalakaan ei naura.

    • Hengetliikkeellä

      Maku se on verenmakukin ja toiset sitä oikein himoitsevat,kun makuun pääsevät.

    • Jarmo__EiKirj

      Noh, eikö henkimaailman testaaminen enää olekaan Raamatun mukaan kiellettyä? Olettehan te sentään lukeneet sen kirjan, ainakin valehdelleet lukeneenne ;) ja siten tiedätte meitä tyhmiä enemmän ja paremmin, jotka emme taas ole nähneetkään Raamattua, puhumattakaan että riviäkään olisimme lukeneet siitä.

    • kenenkään

      Ristiin naulitsemista täällkään en suosittele, saattaa olla arvaamattomat seuraukset.
      Lahja tapettu, tapetaan kansa.
      Kumma juttu, raamatussa ei tietääkseni kerrota, että Jumala olisi nauranut.
      Toivottavasti me, saamme Hänet paremmalle tuulelle, mitä pikemmin.

      • Jokolehtikääntyy

        Yllättävän siistii juttuu.


    • Jarmo__EiKirj

      Olen tällä aloituksella koittanut vedota palstakiusaajan viimeisimpään aivojen perimmäisessä nurkassa olevaan henkimaailman saastuttamattomaan aivosoluun, jotta se yksi ainoa solu tajuaisi lähettää viestiä perille että kiusaamiseen tarkoitetut viestit eivät ole sopusoinnussa Jumalan tahdon kanssa.
      Sanalla sanoen, jos minä tai joku toinen jota inhoat sydämessäsi yli kaiken, etkä millään malta olla kirjoittamatta rikinkatkuisia viestejäsi, niin siitäki huolimatta kaikki kiusaaminen on saatanan henkimaailman työtä, etkä silloin koskaan voi toimia Jumalan hengessä.

    • x-----x

      Vieläko testaat

    • HerraValvoo
      • hämmästelen

        onko Maijaliisalla valoa ja voimaa?


      • z--------z

        No, sokea sitten olet. Ei pimeillä silmillä näe faktoja. Olet pimeässä, siellä valkoinenkin hevonen "näyttää" mustalta. astu valoon, totuuteen niin Näet Oikein.


    • Saatanajarmossa

      Raamattu sanoo: älä kiusaa Herraa, Jumalaasi. Paholainen sai sinut kirjoittamaan tuollaisen "testin"!

    • kyysmystä

      Aloitus, mitä on tullut

      • Kyllä kaikki meni kuin pitikin. testitulos on positiivinen.


      • Tuossa yllä on jo yksi elävä todiste:
        Saatanajarmossa
        12.6.2016 12:59
        Raamattu sanoo: älä kiusaa Herraa, Jumalaasi. Paholainen sai sinut kirjoittamaan tuollaisen "testin"!


    • Katsokaas saatana tietää kohtalonsa, eikä tämä asialle voi enää mitään. Hän on sielunsa jo myynyt ja on menossa yksin kadotukseen. Kaikki muut menevät jos seuraavat häntä. Hän siis mielellään käyttää näitä reppanoita välikappaleenaan tuomitsemaan kanssapalvelojoitaan ja kirjoittelevat edellä olevan kaltaisia lauseita, milloin saatana on kenessäkin jne. koska tämä ei muuta voi.
      Testasin saatanan henkimaailmaa juuri näissä ihmisissä, kuten tämä kommentti:
      Saatanajarmossa
      12.6.2016 12:59
      Raamattu sanoo: älä kiusaa Herraa, Jumalaasi. Paholainen sai sinut kirjoittamaan tuollaisen "testin"!

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      331
      7559
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2244
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1642
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1489
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      116
      1211
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      75
      1179
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      925
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      915
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      823
    Aihe