Se haisi kyllä aoka pahalle. Pesin sitä moneen kertaan. Panin yöksi siihen suolatun porsan lapapalan.
Tai sillai että kun ensi kertaa pissalle herään yöllä niin kytken sen verkkoon. Lämpötilaksi laitoin pienemmän 92 asteeseen.
Aattelin että se lämpötila tappaisi kaikki jääneet mahdolliset bakteerit. Kuitenkin vatsa on ollut sekaisin koko päivän.
Sitä harmittelen miksen kuumentanut sitä pataa 100 asteessa ensin käyttöönottoa.
Paisti on tietysti herkullista. Huomenna näen vieläkö vatsa oirehtii löysällä.
Pesin huonosti haudutuspadan
puolipäiväpummi
1
201
Vastaukset 1
- fudiskin_mukavaa
Joko padan pesu olikin riittävä tai sitten se 92 astetta desinfioi paistin. Esijäähdytin sen kellarissa. Sitten jääkaappiin, kii takaseinään.
Sen sijaan olin ottanut ylimääräisen rautakapselin. Masu kestää niitä vaan yhden päivässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831059
- 73892
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut110653- 57650
- 43595
- 30562
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.171553Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4546Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61535Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136528