Aamupala on päivän tärkeä ateria.

Jos illalla jaksaa jossain vaiheessa paistaa makkarat ja kananmunat. Niin ne ovat sitten aamulla valmiina, jos ne jättää pannulle odottamaan (pannua ei tule jättää kuumalle liedelle yöksi). Aamulla voi syödä vaikka voileivän ja laittaa sen päälle runsaasti voita, paistinmakkaran ja paistinkananmunat. Ja ropsauttaa sitten suolan oman maun mukaan päälle. Jokeriksi makkara kananmunavoilevälle n-kurkiainen suosittaa tuorekurkkua, sopivasti suolattuna.

8

115

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suolaaaaa

Suolaa, suolaa... Millaiset verenpainearvot Nälkäkurkiaisella on?

• Kaurapuurollapitkälle

Kaurapuurolla se päivä alkaa! Makkaratja paistetut kananmunat voi jättää lounaaseen.

• voi.ei.taaas

Älä hyvä ihminen jätä lihatuotteita pannulle yöksi huoneen lämpötilaan ! Lihatuotteet pilaantuu nopeasti, ja sitten niistä voi saada hengenvaarallisen pöpön.

• Makkarat ja kananmunat kestävät kyllä. Normaalistihan köyhyydenmaailmassa toimivat operaattorit joutuvat mennä nukkumaan ajoissa, kun päivän elannon raapiminen joudutaan kuitenkin aloittamaan hieman ennen heräämistä heräämisprosessien muodossa. Olipa sitten kyseessä pullopatrolpäivä, maksullinen työpäivä, operatiivisen toimiminnan suunnittelupäivä tai auringon ja luonnon katsomisen päivä.

• saatanan.sekopää
        Nälkäkurkiainen kirjoitti:

Makkarat ja kananmunat kestävät kyllä. Normaalistihan köyhyydenmaailmassa toimivat operaattorit joutuvat mennä nukkumaan ajoissa, kun päivän elannon raapiminen joudutaan kuitenkin aloittamaan hieman ennen heräämistä heräämisprosessien muodossa. Olipa sitten kyseessä pullopatrolpäivä, maksullinen työpäivä, operatiivisen toimiminnan suunnittelupäivä tai auringon ja luonnon katsomisen päivä.

Sinulla se on lähinnä paskanjauhannanpäivä.

• bfdnbmdn

Nälkäkurki on hauska tarinaniskijä. Mikä sinä olet? Et mikään, katkera toisen saamasta huomiosta korkeintaan.

• saatanan.sekopää
        bfdnbmdn kirjoitti:

Nälkäkurki on hauska tarinaniskijä. Mikä sinä olet? Et mikään, katkera toisen saamasta huomiosta korkeintaan.

Hauska? Olen mikä olen, se ei liity tähän. En vaan jaksa sekopään turhia horinoita.

• ite.ei.osata

No älä lue niitä juttuja, me muut tykätään nälkiksen kirjoituksista. Jatka vaan, kurkis!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7445
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5384
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4595
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4495
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3247
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2313
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2174
    Aihe