Jos illalla jaksaa jossain vaiheessa paistaa makkarat ja kananmunat. Niin ne ovat sitten aamulla valmiina, jos ne jättää pannulle odottamaan (pannua ei tule jättää kuumalle liedelle yöksi). Aamulla voi syödä vaikka voileivän ja laittaa sen päälle runsaasti voita, paistinmakkaran ja paistinkananmunat. Ja ropsauttaa sitten suolan oman maun mukaan päälle. Jokeriksi makkara kananmunavoilevälle n-kurkiainen suosittaa tuorekurkkua, sopivasti suolattuna.
Aamupala on päivän tärkeä ateria.
8
115
Vastaukset
- suolaaaaa
Suolaa, suolaa... Millaiset verenpainearvot Nälkäkurkiaisella on?
- Kaurapuurollapitkälle
Kaurapuurolla se päivä alkaa! Makkaratja paistetut kananmunat voi jättää lounaaseen.
- voi.ei.taaas
Älä hyvä ihminen jätä lihatuotteita pannulle yöksi huoneen lämpötilaan ! Lihatuotteet pilaantuu nopeasti, ja sitten niistä voi saada hengenvaarallisen pöpön.
Makkarat ja kananmunat kestävät kyllä. Normaalistihan köyhyydenmaailmassa toimivat operaattorit joutuvat mennä nukkumaan ajoissa, kun päivän elannon raapiminen joudutaan kuitenkin aloittamaan hieman ennen heräämistä heräämisprosessien muodossa. Olipa sitten kyseessä pullopatrolpäivä, maksullinen työpäivä, operatiivisen toimiminnan suunnittelupäivä tai auringon ja luonnon katsomisen päivä.
- saatanan.sekopää
Nälkäkurkiainen kirjoitti:
Makkarat ja kananmunat kestävät kyllä. Normaalistihan köyhyydenmaailmassa toimivat operaattorit joutuvat mennä nukkumaan ajoissa, kun päivän elannon raapiminen joudutaan kuitenkin aloittamaan hieman ennen heräämistä heräämisprosessien muodossa. Olipa sitten kyseessä pullopatrolpäivä, maksullinen työpäivä, operatiivisen toimiminnan suunnittelupäivä tai auringon ja luonnon katsomisen päivä.
Sinulla se on lähinnä paskanjauhannanpäivä.
- bfdnbmdn
Nälkäkurki on hauska tarinaniskijä. Mikä sinä olet? Et mikään, katkera toisen saamasta huomiosta korkeintaan.
- saatanan.sekopää
bfdnbmdn kirjoitti:
Nälkäkurki on hauska tarinaniskijä. Mikä sinä olet? Et mikään, katkera toisen saamasta huomiosta korkeintaan.
Hauska? Olen mikä olen, se ei liity tähän. En vaan jaksa sekopään turhia horinoita.
- ite.ei.osata
No älä lue niitä juttuja, me muut tykätään nälkiksen kirjoituksista. Jatka vaan, kurkis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174