Tää sarja piristää mun illan joka tiistai!!!:)
Älkää turhaan valittako,ei sitä oo pakko kattoo
jos ei tykkää....mun mielestä se on vaa aivan ihana!
Sinkkuelämää rules!!!=)
8
657
Vastaukset
- Nunna
Niin piristää munkin (!), siis nunnan illan. Enkä oo ikinä nähny niin kivoja nettisivuja kun sinkuilla on suomeksi. Mutt' onhan ne maailmallakin olevat sivut ihan hyviä. Ei hyvällä ohjelmalla voi huonoja juttuja ollakaan.
- Ajatteleva
Eilisessä jaksossa oli kuvausta luentosalista. Yksikään kuvassa näkyvistä ihmisistä ei ollut tavallisen näköinen vaan heidät oli tarkasti valikoitu ja kuvaan oli hyväksytty vain ns. hyvännäköisiä.
- Lizzie
Mistä tiedät, että Carrien luennon yleisö oli tarkasti valikoitu?
Olen eri mieltä yleisön ulkonäöstä: naiset
näyttivät (tarkasti valikoidun) normaaleilta
ja edustivat ns. tavallista miehenpyydystämisestä kiinnostunutta
naisotantaa New Yorkissa. No, ainakaan yleisön
ulkonäkö ei häirinnyt minua millään tavalla. Käväisi
vain entisenä television ohjelma-assistenttina
mielessä, että yleisö koostui avustajista -
ja että paljonko New Yorkissa avustajille nykyisin maksetaan -
mutta se onkin jo toinen juttu.
Sinkkuelämää-sivuosien esittäjät on valikoitu tosi hyvin,
ei voi muuta sanoa. Ovat uskottavia ja pystyvät replikoimaan.
Sex and the City rules, yeaaah! - Ajatteleva
Lizzie kirjoitti:
Mistä tiedät, että Carrien luennon yleisö oli tarkasti valikoitu?
Olen eri mieltä yleisön ulkonäöstä: naiset
näyttivät (tarkasti valikoidun) normaaleilta
ja edustivat ns. tavallista miehenpyydystämisestä kiinnostunutta
naisotantaa New Yorkissa. No, ainakaan yleisön
ulkonäkö ei häirinnyt minua millään tavalla. Käväisi
vain entisenä television ohjelma-assistenttina
mielessä, että yleisö koostui avustajista -
ja että paljonko New Yorkissa avustajille nykyisin maksetaan -
mutta se onkin jo toinen juttu.
Sinkkuelämää-sivuosien esittäjät on valikoitu tosi hyvin,
ei voi muuta sanoa. Ovat uskottavia ja pystyvät replikoimaan.
Sex and the City rules, yeaaah!On selvä, että miljoonia maksavassa ohjelmassa jokainen esiintyvä naama tarkistetaan huolellisesti. Ohjelmassa ei näy esim. lihavia mustaihoisia, vammaisia, likaisia asunnottomia, alkoholisteja tai narkomaaneja, joita varmasti tulee New Yorkin kadulla vastaan. Näin siksi, että ne voisivat aiheuttaa katsojassa epämiellyttäviä tunteita ja aiheuttaa katsojamäärän vähenemisen.
Yksikään noiden naisten miesehdokkaista ei ole ole ollut ns. tavallisen näköinen.
Pelkästään tämän asian takia sarja on eettisesti arvelluttava. - Sanelma
Ajatteleva kirjoitti:
On selvä, että miljoonia maksavassa ohjelmassa jokainen esiintyvä naama tarkistetaan huolellisesti. Ohjelmassa ei näy esim. lihavia mustaihoisia, vammaisia, likaisia asunnottomia, alkoholisteja tai narkomaaneja, joita varmasti tulee New Yorkin kadulla vastaan. Näin siksi, että ne voisivat aiheuttaa katsojassa epämiellyttäviä tunteita ja aiheuttaa katsojamäärän vähenemisen.
Yksikään noiden naisten miesehdokkaista ei ole ole ollut ns. tavallisen näköinen.
Pelkästään tämän asian takia sarja on eettisesti arvelluttava.pakene hetkeksi pahaa maailmaa - luen Aku Ankkaakin toisinaan, pieni tovi, ilman asunnottomia alkoholistinarkkareita, onko ihmisen todellakin pakko tiedostaa ja ottaa kantaa jokainen valveillaolonsa sekunti??? Ja paljonko se hyödyttää New Yorkin asunnotonta ylipainoista, mikäli istumme täällä naamat pitkinä käsiämme väännellen?
- Ajatteleva
Sanelma kirjoitti:
pakene hetkeksi pahaa maailmaa - luen Aku Ankkaakin toisinaan, pieni tovi, ilman asunnottomia alkoholistinarkkareita, onko ihmisen todellakin pakko tiedostaa ja ottaa kantaa jokainen valveillaolonsa sekunti??? Ja paljonko se hyödyttää New Yorkin asunnotonta ylipainoista, mikäli istumme täällä naamat pitkinä käsiämme väännellen?
Minä osaan rentoutua aivan mainiosti hyvän viihteen parissa eikä minua maailman sodat paljon huoleta.
Ärsyttävää on vain se, että ihmisille valehdellaan tietoisesti ja nämä onnettomat ihmiset eivät sitä edes huomaa. Tämä sarja levittää valheellista maailmankuvaa. Ihmiset ottavat siitä oppia, vaikka eivät sitä aina edes tiedostakaan. Ja tuo oppi, mitä noista sarjoista tulee, ei ole parhaasta päästä.
Olen varma, että tämänkin sarjan ansiosta syrjähypyt ja avioerot tässä maassa jälleen lisääntyvät. Se ei ole minusta hyvä asia.
En oikeastaan ole siitäkään huolissaan -saavatpahan ihmiset ansionsa mukaan. Viattomat lapset tosin joutuvat kärsimään. Tulevaisuudessa he sitten örveltävät kadulla ja hakkaavat mummoja.
Onko sillä väliä?
- TF
Ja edellisessä jaksossa näkyi Charloten rinta.
- marion
Totta viserrät ja nyt ens viikolla alkaa taas sinkkuelämää ja se on aivan mahtavaa. Onpahan tiistait taas peslastettu jolloin tapaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193026
- 1162341
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231976Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2391904Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41895Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin211801Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001586Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051394- 651144
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351106