Sinkkuelämää rules!!!=)

snow*angel

Tää sarja piristää mun illan joka tiistai!!!:)
Älkää turhaan valittako,ei sitä oo pakko kattoo
jos ei tykkää....mun mielestä se on vaa aivan ihana!

8

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nunna

      Niin piristää munkin (!), siis nunnan illan. Enkä oo ikinä nähny niin kivoja nettisivuja kun sinkuilla on suomeksi. Mutt' onhan ne maailmallakin olevat sivut ihan hyviä. Ei hyvällä ohjelmalla voi huonoja juttuja ollakaan.

    • Ajatteleva

      Eilisessä jaksossa oli kuvausta luentosalista. Yksikään kuvassa näkyvistä ihmisistä ei ollut tavallisen näköinen vaan heidät oli tarkasti valikoitu ja kuvaan oli hyväksytty vain ns. hyvännäköisiä.

      • Lizzie

        Mistä tiedät, että Carrien luennon yleisö oli tarkasti valikoitu?
        Olen eri mieltä yleisön ulkonäöstä: naiset
        näyttivät (tarkasti valikoidun) normaaleilta
        ja edustivat ns. tavallista miehenpyydystämisestä kiinnostunutta
        naisotantaa New Yorkissa. No, ainakaan yleisön
        ulkonäkö ei häirinnyt minua millään tavalla. Käväisi
        vain entisenä television ohjelma-assistenttina
        mielessä, että yleisö koostui avustajista -
        ja että paljonko New Yorkissa avustajille nykyisin maksetaan -
        mutta se onkin jo toinen juttu.

        Sinkkuelämää-sivuosien esittäjät on valikoitu tosi hyvin,
        ei voi muuta sanoa. Ovat uskottavia ja pystyvät replikoimaan.

        Sex and the City rules, yeaaah!


      • Ajatteleva
        Lizzie kirjoitti:

        Mistä tiedät, että Carrien luennon yleisö oli tarkasti valikoitu?
        Olen eri mieltä yleisön ulkonäöstä: naiset
        näyttivät (tarkasti valikoidun) normaaleilta
        ja edustivat ns. tavallista miehenpyydystämisestä kiinnostunutta
        naisotantaa New Yorkissa. No, ainakaan yleisön
        ulkonäkö ei häirinnyt minua millään tavalla. Käväisi
        vain entisenä television ohjelma-assistenttina
        mielessä, että yleisö koostui avustajista -
        ja että paljonko New Yorkissa avustajille nykyisin maksetaan -
        mutta se onkin jo toinen juttu.

        Sinkkuelämää-sivuosien esittäjät on valikoitu tosi hyvin,
        ei voi muuta sanoa. Ovat uskottavia ja pystyvät replikoimaan.

        Sex and the City rules, yeaaah!

        On selvä, että miljoonia maksavassa ohjelmassa jokainen esiintyvä naama tarkistetaan huolellisesti. Ohjelmassa ei näy esim. lihavia mustaihoisia, vammaisia, likaisia asunnottomia, alkoholisteja tai narkomaaneja, joita varmasti tulee New Yorkin kadulla vastaan. Näin siksi, että ne voisivat aiheuttaa katsojassa epämiellyttäviä tunteita ja aiheuttaa katsojamäärän vähenemisen.
        Yksikään noiden naisten miesehdokkaista ei ole ole ollut ns. tavallisen näköinen.

        Pelkästään tämän asian takia sarja on eettisesti arvelluttava.


      • Sanelma
        Ajatteleva kirjoitti:

        On selvä, että miljoonia maksavassa ohjelmassa jokainen esiintyvä naama tarkistetaan huolellisesti. Ohjelmassa ei näy esim. lihavia mustaihoisia, vammaisia, likaisia asunnottomia, alkoholisteja tai narkomaaneja, joita varmasti tulee New Yorkin kadulla vastaan. Näin siksi, että ne voisivat aiheuttaa katsojassa epämiellyttäviä tunteita ja aiheuttaa katsojamäärän vähenemisen.
        Yksikään noiden naisten miesehdokkaista ei ole ole ollut ns. tavallisen näköinen.

        Pelkästään tämän asian takia sarja on eettisesti arvelluttava.

        pakene hetkeksi pahaa maailmaa - luen Aku Ankkaakin toisinaan, pieni tovi, ilman asunnottomia alkoholistinarkkareita, onko ihmisen todellakin pakko tiedostaa ja ottaa kantaa jokainen valveillaolonsa sekunti??? Ja paljonko se hyödyttää New Yorkin asunnotonta ylipainoista, mikäli istumme täällä naamat pitkinä käsiämme väännellen?


      • Ajatteleva
        Sanelma kirjoitti:

        pakene hetkeksi pahaa maailmaa - luen Aku Ankkaakin toisinaan, pieni tovi, ilman asunnottomia alkoholistinarkkareita, onko ihmisen todellakin pakko tiedostaa ja ottaa kantaa jokainen valveillaolonsa sekunti??? Ja paljonko se hyödyttää New Yorkin asunnotonta ylipainoista, mikäli istumme täällä naamat pitkinä käsiämme väännellen?

        Minä osaan rentoutua aivan mainiosti hyvän viihteen parissa eikä minua maailman sodat paljon huoleta.
        Ärsyttävää on vain se, että ihmisille valehdellaan tietoisesti ja nämä onnettomat ihmiset eivät sitä edes huomaa. Tämä sarja levittää valheellista maailmankuvaa. Ihmiset ottavat siitä oppia, vaikka eivät sitä aina edes tiedostakaan. Ja tuo oppi, mitä noista sarjoista tulee, ei ole parhaasta päästä.
        Olen varma, että tämänkin sarjan ansiosta syrjähypyt ja avioerot tässä maassa jälleen lisääntyvät. Se ei ole minusta hyvä asia.
        En oikeastaan ole siitäkään huolissaan -saavatpahan ihmiset ansionsa mukaan. Viattomat lapset tosin joutuvat kärsimään. Tulevaisuudessa he sitten örveltävät kadulla ja hakkaavat mummoja.
        Onko sillä väliä?


    • TF

      Ja edellisessä jaksossa näkyi Charloten rinta.

    • marion

      Totta viserrät ja nyt ens viikolla alkaa taas sinkkuelämää ja se on aivan mahtavaa. Onpahan tiistait taas peslastettu jolloin tapaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe