olen 12vuotias tyttö ja olen tullut siihen pisteeseen että karkaaminen olisi ainoa vaihtoehto. kuinka kauan pitää olla pois että poliisit lähtevät etsimään onko kenelläkään tästä tietoa? voinko vain vaihtaa kaupunkia vai onko rajanylitys mahdollista? älä edes vastaa jos et ole asiallinen!
ps. en halua kuulla järjen puhumista!
karkaaminen
18
182
Vastaukset
- poiskotoa
mä lähden pyörällä ja sinne on pitkä matka näin aluksi
- Kauha-Guru
mene junalla,ottaa kuules avosylillä vastaa sut mukava tyyppi
- poiskotoa
oletko pedofiili tai kidnappaaja?
- Kauha-Guru
Karkaa ensiksi tänne ja kerro murheesi ja sitten vasta tee päätös.
http://pulinat.keskustelu.info/index.php - Kauha-Guru-Auttaa
poiskotoa mitä mieltä olet?
- STALK
Tietääköhän aito kylmis tästä ketjusta?
Joko kauha guru on kylmis tai sitten guru on evakkopulinoiden vakkari.
Minä veikkaan ensimmäistä.
Kauha-gurun jutut on hyvin samankaltaisia, mitä alkoholipalstalla on ollut jo vuosia ja pulinoissa ei tämän tason trollaajia paitsi ehkä rape.
Rape on sen verran nuori, ettei uskaltaisi laittaa kylmiksen oikeaa nimeä nettiin, sillä jossain kohtaa se täyttää rikoksen tunnusmerkit.
Kommentteja?Guru voi myös olla joku uusi, joka äkkiä teki tilannekatsauksen, ja näin muistuttaa tiettyjä tahoja olematta nämä.
Mutta oikeastaan epäilen, että hän on VeH....- Sakarat.ja.syttyrät
jokutyyppi19 kirjoitti:
Guru voi myös olla joku uusi, joka äkkiä teki tilannekatsauksen, ja näin muistuttaa tiettyjä tahoja olematta nämä.
Mutta oikeastaan epäilen, että hän on VeH....Liian moni tuttu seikka vetää tiettyyn suuntaan. Tämä taannoinen spämmäys oli kostoa sakaroista ja kidasta.
Kita oli taas vastine ripulihomospämmille.
Ks.trollauspalsta ja uhkaus nuorten verellä maksusta. Trollauspalstakin!? Juoksutatte minua ympäri nettiä. (oikeastaan ihan kivaa ajanvietettä....)
Tässä on hyvä neuvo: unohda koko juttu, olet säälittävä huomiohuora.
- Tattipala
Noin yleisittäin, karkaaminen aiheuttaa suurta huolta lähimmäisille.
Jos oikeasti haluat karata kotoa, niin ethän minnekkään kadulle voi mennä (?) niin että jonkun tutun luokse sitä on pakko hilautua, mieluusti sitten kai sellaisen jonka vain sinä tunnet, vanhempasi ei, ja sitten selitä joku tarina. Vaihtoehto 2 on tietenkin ottaa järkyttävästi rahaa, mennä junalla jonnekin halpaan motelliin ja pysyä siellä hetki
- Muisto.Vakkareille
nostalginen ketju
- Anonyymi
Palsta ei ikinä palaa enään ennalleen sen jälkeen kun vakkarit lähtivät evakkoon. Ovat siis aikuisia jo..
-Akat ja Kristian
- Omp
Suksi lähimpään vastaanottokeskukseen. Siellä sinut jemmataan ulkomaailmalta niinkauan kun sinusta on iloa.
Oikeasti... mene himaan!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645230Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti672465- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191478Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai511077Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131033- 891016
- 66947