Onko normaalia?

onkonormaalia

Olen 16v neitsyt-tyttö jolla ei ole koskaan ollut kokemuksia minkäänlaisista parisuhteista (en edes ole koskaan suudellut ketään) ja silti minulla on fantasioita seksin suhteen.

Niihin kuuluvat esimerkiksi BDSM, DDLG ja vanhemman miehen kanssa oleminen.

Onko se normaalia?

6

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rennosti.m

On, on se normaalia, ole aivan huoleti. Haaveile juuri niistä asioista, joista pidät ja sormeta usein. Kun löydät miehen, anna epäröimättä vittua, jos itse haluat, mutta älä ryhdy seksiin miehen kanssa, josta et pidä. Ts. toimi kaikessa oman halusi mukaan. Ikääkin sinulla on jo riittävästi, että voit olla kenen yli 16-vuotiaan kanssa tahansa. Paljon iloa seksistä. Se on aivan ihanaa. :)

• mies42v_

Samaa mieltä kuin ensimmäinen vastaaja. Ihan normaalia mielestäni tuo, fantasioita on varmasti meillä kaikilla, kokeneilla ja kokemattomilla.
      Tuon ikäisenä voit rauhassa kokeillakin jo kaikenlaista ja kaiken ikäisten kanssa. Ei muuta kuin opettelemaan ja tutustumaan seksin saloihin! :)

• Olen 27 vuotias mies ja minulla on fantasioita afrikkalaisista mustista miehistä. Onko se normaalia?

• kdjdjdns

ei ole normaalia

• hjkeist

Onpas!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3784
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3395
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2751
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2408
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1859
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1769
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1736
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1437
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1397
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1198
    Aihe