Olen 16v neitsyt-tyttö jolla ei ole koskaan ollut kokemuksia minkäänlaisista parisuhteista (en edes ole koskaan suudellut ketään) ja silti minulla on fantasioita seksin suhteen.
Niihin kuuluvat esimerkiksi BDSM, DDLG ja vanhemman miehen kanssa oleminen.
Onko se normaalia?
Onko normaalia?
6
249
Vastaukset
- rennosti.m
On, on se normaalia, ole aivan huoleti. Haaveile juuri niistä asioista, joista pidät ja sormeta usein. Kun löydät miehen, anna epäröimättä vittua, jos itse haluat, mutta älä ryhdy seksiin miehen kanssa, josta et pidä. Ts. toimi kaikessa oman halusi mukaan. Ikääkin sinulla on jo riittävästi, että voit olla kenen yli 16-vuotiaan kanssa tahansa. Paljon iloa seksistä. Se on aivan ihanaa. :)
- mies42v_
Samaa mieltä kuin ensimmäinen vastaaja. Ihan normaalia mielestäni tuo, fantasioita on varmasti meillä kaikilla, kokeneilla ja kokemattomilla.
Tuon ikäisenä voit rauhassa kokeillakin jo kaikenlaista ja kaiken ikäisten kanssa. Ei muuta kuin opettelemaan ja tutustumaan seksin saloihin! :) Olen 27 vuotias mies ja minulla on fantasioita afrikkalaisista mustista miehistä. Onko se normaalia?
- kdjdjdns
ei ole normaalia
- hjkeist
Onpas!
Ihan normaalia.Laitas meiliä [email protected] jos kaipaat juttuseuraa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504