Olen 16v neitsyt-tyttö jolla ei ole koskaan ollut kokemuksia minkäänlaisista parisuhteista (en edes ole koskaan suudellut ketään) ja silti minulla on fantasioita seksin suhteen.
Niihin kuuluvat esimerkiksi BDSM, DDLG ja vanhemman miehen kanssa oleminen.
Onko se normaalia?
Onko normaalia?
6
240
Vastaukset
- rennosti.m
On, on se normaalia, ole aivan huoleti. Haaveile juuri niistä asioista, joista pidät ja sormeta usein. Kun löydät miehen, anna epäröimättä vittua, jos itse haluat, mutta älä ryhdy seksiin miehen kanssa, josta et pidä. Ts. toimi kaikessa oman halusi mukaan. Ikääkin sinulla on jo riittävästi, että voit olla kenen yli 16-vuotiaan kanssa tahansa. Paljon iloa seksistä. Se on aivan ihanaa. :)
- mies42v_
Samaa mieltä kuin ensimmäinen vastaaja. Ihan normaalia mielestäni tuo, fantasioita on varmasti meillä kaikilla, kokeneilla ja kokemattomilla.
Tuon ikäisenä voit rauhassa kokeillakin jo kaikenlaista ja kaiken ikäisten kanssa. Ei muuta kuin opettelemaan ja tutustumaan seksin saloihin! :) Olen 27 vuotias mies ja minulla on fantasioita afrikkalaisista mustista miehistä. Onko se normaalia?
- kdjdjdns
ei ole normaalia
- hjkeist
Onpas!
Ihan normaalia.Laitas meiliä [email protected] jos kaipaat juttuseuraa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1710973Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv7710134- 474191
- 243892
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353696Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h563584No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413433Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni73335- 533123
- 422845