Ollaan vaimon kanssa mietitty että onko muille miehille naisten hiusten pituudella niin merkitystä kun minulle. Eli vastatkaa asteikolla 0-5 kuinka paljon naisen hiusten pituus vaikuttaa hänen seksuaalisuuteen (tai ulkoiseen kauneuteen). Nolla tarkoittaa, että ei ole yhtään mitään väliä, olkoon kalju tai Tähkäpää, viisi tarkoittaa että sillä on todella suuri merkitys. Lisäksi voitte kirjoittaa minkä mittaiset sitten olisi täydelliset. (Oletetaan että hiusten paksuus lisääntyy aina pituuden lisääntyessä, niin ei tarvitse sitä kirjoittaa että jos on ohuet hiukset niin pitkät on rumat.)
Gallup miehille naisten hiusten pituudesta
13
211
Vastaukset
- Nouhiiruleille
Usein se on vaan päinvastoin, varsinkin vaaleat pitkät on usein just päätä myöden meneviä hiirenhäntiä joten lyhyempi parempi. Oikeasti jos hyväkuntoiset niin pitkät.
- pitkiinkyllästynyt
Puhuttiin viikko sitten miesystävän kanssa samasta aiheesta kun sanoin meneväni vähän leikkauttamaan omia pitkiä hiuksiani. Hän sanoi että lyhyemmäksi ei saisi leikata kuin tuohon olkapään ja rintojen puoleen väliin.
- HiuksetNaisenKruunu
pitkiinkyllästynyt kirjoitti:
Puhuttiin viikko sitten miesystävän kanssa samasta aiheesta kun sanoin meneväni vähän leikkauttamaan omia pitkiä hiuksiani. Hän sanoi että lyhyemmäksi ei saisi leikata kuin tuohon olkapään ja rintojen puoleen väliin.
No täytyy sanoa, että minä olen vielä paljon pahempi. Olen jo vuosia halunnut (ja painostanut) että vaimolla olisi todella pitkät hiukset. Välillä se leikkauttaa ne vähän lyhyemmiksi, mutta kuitenkin aina ne on pitkät. Olen kuitenkin tehnyt vastapalvelukseksi monia juttuja ja palveluksia, kuten esimerkiksi ottanut kotitöitä enemmän hoidettavakseni ja vähentänyt omia menojani. Ja muitakin juttuja. Kun ei se kai tosi pitkän ja paksun tukan kanssa aina ole helppoa.
Kyllä se on minulle tosi tärkeä juttu se naisen pitkähiuksisuus. Viisi. - eronpaikkahahaa
Kyllä on aikaukot tyhmiä mul on lyhyet hiukset ja ukko joskus sanonu että kasvata.No en kasvata paskamaiset hoitaa mitä hiton väliä onko lyhyet vai pitkät??lapsellista
- HiuksetNaisenKruunu
eronpaikkahahaa kirjoitti:
Kyllä on aikaukot tyhmiä mul on lyhyet hiukset ja ukko joskus sanonu että kasvata.No en kasvata paskamaiset hoitaa mitä hiton väliä onko lyhyet vai pitkät??lapsellista
Sama kun kysyisi että mitä väliä onko mies lihaksikas atleetti vai läski lösö. Toisille ei mitään väliä, toiset tykkää enemmän jonkun tietynlaisista. Että tasan yhtä lapsellista on haluta että naisella on esim. isot tissit tai kauniit sääret. Ennemminkin pinnallista kuin lapsellista, eikö?
- ccgggh
Löylykauha perseeseen näille inisijöille
- HiuksetNaisenKruunu
Olis mielenkiintoista tietää minkälaisia nuo kaksi poistettua viestiä oli. Oliko mainoksia vai mitä?
- cggghh
Löylykauha perseeseen oli
- HiuksetNaisenKruunu
cggghh kirjoitti:
Löylykauha perseeseen oli
Arvasin!
- ddertgg
Löylis on legenda
1. Mielummin lyhyet tai lyhyehköt, parempi jos on vaivauduttu jotain letityksiä tetemään. Yhellä tuttavalla on pikimusta polkkatukka, aina, jotenkin se myös viehättää hiukan enemmän:).
- HiuksetNaisenKruunu
Hienoa! Saatiin tänne ensimmäinen kunnollinen vastauskin. Keskiarvo on tällä hetkellä 3.
Kiitos! Vaikka täällä paljon piip kirjoitellaan. Minä en lankea sellaiseen.
Hiuksista vielä: pitkät hiukset ovat kyllä upean näköisiä, mutta....petihommissa pitkät ovat hankalat, vaikka olisivat sidotut, jossain vaiheessa kuitenkin haluan työntää sormeni hiusten lävitse, harmittaa jos en niin voi tehdä, tai siitä aiheutuu suuri takkuisuus. Lyhyillä hiuksilla varustettua naisen päätä on mukavampi myös naidessa hieroa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437798
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684363
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363163Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2433068Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452706Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262665- 372433
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807