Gallup miehille naisten hiusten pituudesta

HiuksetNaisenKruunu

Ollaan vaimon kanssa mietitty että onko muille miehille naisten hiusten pituudella niin merkitystä kun minulle. Eli vastatkaa asteikolla 0-5 kuinka paljon naisen hiusten pituus vaikuttaa hänen seksuaalisuuteen (tai ulkoiseen kauneuteen). Nolla tarkoittaa, että ei ole yhtään mitään väliä, olkoon kalju tai Tähkäpää, viisi tarkoittaa että sillä on todella suuri merkitys. Lisäksi voitte kirjoittaa minkä mittaiset sitten olisi täydelliset. (Oletetaan että hiusten paksuus lisääntyy aina pituuden lisääntyessä, niin ei tarvitse sitä kirjoittaa että jos on ohuet hiukset niin pitkät on rumat.)

13

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nouhiiruleille

      Usein se on vaan päinvastoin, varsinkin vaaleat pitkät on usein just päätä myöden meneviä hiirenhäntiä joten lyhyempi parempi. Oikeasti jos hyväkuntoiset niin pitkät.

      • pitkiinkyllästynyt

        Puhuttiin viikko sitten miesystävän kanssa samasta aiheesta kun sanoin meneväni vähän leikkauttamaan omia pitkiä hiuksiani. Hän sanoi että lyhyemmäksi ei saisi leikata kuin tuohon olkapään ja rintojen puoleen väliin.


      • HiuksetNaisenKruunu
        pitkiinkyllästynyt kirjoitti:

        Puhuttiin viikko sitten miesystävän kanssa samasta aiheesta kun sanoin meneväni vähän leikkauttamaan omia pitkiä hiuksiani. Hän sanoi että lyhyemmäksi ei saisi leikata kuin tuohon olkapään ja rintojen puoleen väliin.

        No täytyy sanoa, että minä olen vielä paljon pahempi. Olen jo vuosia halunnut (ja painostanut) että vaimolla olisi todella pitkät hiukset. Välillä se leikkauttaa ne vähän lyhyemmiksi, mutta kuitenkin aina ne on pitkät. Olen kuitenkin tehnyt vastapalvelukseksi monia juttuja ja palveluksia, kuten esimerkiksi ottanut kotitöitä enemmän hoidettavakseni ja vähentänyt omia menojani. Ja muitakin juttuja. Kun ei se kai tosi pitkän ja paksun tukan kanssa aina ole helppoa.
        Kyllä se on minulle tosi tärkeä juttu se naisen pitkähiuksisuus. Viisi.


      • eronpaikkahahaa

        Kyllä on aikaukot tyhmiä mul on lyhyet hiukset ja ukko joskus sanonu että kasvata.No en kasvata paskamaiset hoitaa mitä hiton väliä onko lyhyet vai pitkät??lapsellista


      • HiuksetNaisenKruunu
        eronpaikkahahaa kirjoitti:

        Kyllä on aikaukot tyhmiä mul on lyhyet hiukset ja ukko joskus sanonu että kasvata.No en kasvata paskamaiset hoitaa mitä hiton väliä onko lyhyet vai pitkät??lapsellista

        Sama kun kysyisi että mitä väliä onko mies lihaksikas atleetti vai läski lösö. Toisille ei mitään väliä, toiset tykkää enemmän jonkun tietynlaisista. Että tasan yhtä lapsellista on haluta että naisella on esim. isot tissit tai kauniit sääret. Ennemminkin pinnallista kuin lapsellista, eikö?


    • ccgggh

      Löylykauha perseeseen näille inisijöille

    • HiuksetNaisenKruunu

      Olis mielenkiintoista tietää minkälaisia nuo kaksi poistettua viestiä oli. Oliko mainoksia vai mitä?

      • cggghh

        Löylykauha perseeseen oli


      • HiuksetNaisenKruunu
        cggghh kirjoitti:

        Löylykauha perseeseen oli

        Arvasin!


      • ddertgg

        Löylis on legenda


    • 1. Mielummin lyhyet tai lyhyehköt, parempi jos on vaivauduttu jotain letityksiä tetemään. Yhellä tuttavalla on pikimusta polkkatukka, aina, jotenkin se myös viehättää hiukan enemmän:).

      • HiuksetNaisenKruunu

        Hienoa! Saatiin tänne ensimmäinen kunnollinen vastauskin. Keskiarvo on tällä hetkellä 3.


      • Kiitos! Vaikka täällä paljon piip kirjoitellaan. Minä en lankea sellaiseen.
        Hiuksista vielä: pitkät hiukset ovat kyllä upean näköisiä, mutta....petihommissa pitkät ovat hankalat, vaikka olisivat sidotut, jossain vaiheessa kuitenkin haluan työntää sormeni hiusten lävitse, harmittaa jos en niin voi tehdä, tai siitä aiheutuu suuri takkuisuus. Lyhyillä hiuksilla varustettua naisen päätä on mukavampi myös naidessa hieroa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1725
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1342
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1149
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      959
    7. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      937
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      23
      900
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      799
    Aihe