Lähtisitkö ensitreffeille alttarille?

EiTarvisOllaYksin

Voisitko kuvitella osallistuvasi Ensi treffit alttarilla -ohjelmaan ja avioitua vieraan kanssa ensi tapaamisen aikana?

Juuri tavanneet pariskunnat lähtevät samantien häämatkalle. Millaisia ajatuksia herää?

24

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi katsoit?
      Miksi et mennyt itse.
      Luultavasti olisit mainostanut Suomea hyvin.

H.

• hytinäx1

Täällä Ruotsissa ohjelma meni aivan ulalle kun ne epäpätevät "ihmistuntijat" valitsivat viimekaudella aivan väärät henkilöt toisilleen. Leikitään vaarallisesti ihmisillä vain sen takia että halutaan sensaatiomainen ohjelma.
      Ne jotka tahallaan valitsevat väärät ihmiset pareiksi pitäisi poistaa työpaikoiltaan.

• Paskaa.... nollaohjelmat.

• sinkkuforever

No en todellakaan,en avioituisi enää edes kymmenen vuoden tuntemisen jälkeen.

• eppu2

Kyseistä ohjelmaa en ole katsonut.
      Mainoksilta ei voi välttyä, kun TV auki on.
      Ihan kuin avioliitto olisi leikkiä. Ei mene mun kaaliin tuollainen touhu.

• ent.siivoojaparka

Siitä on nykyisin niin helppo erota. Täyttää vain eropaperit.
        Eikös siinä joskus ennenvanhaan ollut hankalammat säännöt, että sai avioeron? Eikös siinä olisi pitänyt aikoinaan pystyä todistamaan toisen uskottomuus ja pitikö ensin olla joku tietty aika asumuserossakin, ennenkuin sai erota virallisesti?

• Vinksin-oli-vonksin

Piti.
        Ja kirkossa ja käräjillä piti olla kaksi todistajaa, että panihan se vieraan kanssa, olimme näkemässä...Oli sillä virallinen nimikin, huorinteko. Helsingissä oli paljon tapauksia, että kun mies halusi päästä eroon vittumaisesta muijastaan, niin maksoi jollekin huoralle tai tutulle naiselle, joka meni todistamaan käräjille että pantua tuli syrjässä hyppien....
        Lähinnä uskottomuus ja säännöllinen julkijuopottelu olivat syyt, joiden nojalla sai eron heti. Perheväkivalta katsottiin normaaliksi kasvatustoimeksi ja se ei oikeuttanut eroon. Akkaa turpiin kerran viikossa oli vähimmäis-laatuvaatimus.

• ent.siivoojaparka

Se vihkiminenhän nyt on pelkkä show muutenkin, yleensäkin.
      Ohjelmaan osallistujat halusivat vain vähän niinkuin arpajaisista voittaa ilmaisen matkan.
      Matkan perässä kai ne Napakymppiin osallistujatkin olivat, eivätkä kumppania etsimässä.

• Köyliö-oli-lapussa

Onneksi olkoon. Voitit juuri nyt matkan Köyliöön. Kenet valitset kumppaniksi? Kävisikö herra H?

• ent.siivoojaparka
        Köyliö-oli-lapussa kirjoitti:

Onneksi olkoon. Voitit juuri nyt matkan Köyliöön. Kenet valitset kumppaniksi? Kävisikö herra H?

Kyllä herra H:n seura kelpaisi, mutta missä ihmeessä on Köyliö?

• Mikä-nimi-köy-liö

Siellä on / oli (kai) Lallin talokin?
        Oletko dementoitunut? Eikö lapsuutesi kiertokoulussa tai kinkereillä kerrottu, että Lalli tappoi piispan Köyliöjärven jäällä? Ja opettaja näyttänyt navigaattorista, missä Köyliö suunnilleen on?
        En minäkään tiedä missä Köyliö on. Kehä kolmosen ulkopuolinen elämä ei ole vahvinta sivistystietouttani.

• ent.siivoojaparka

Olenko siis surrut väärää miestä melkein kuusikymmentä vuotta?
        Kyllä minä juttua Lallista olen kuullut koulussa toisella korvalla, mutta jotenkin unihorroksen läpi sain käsityksen, että joku talonpoika tappoi Lalli raukan.

• velli-pelle-ketola

...ja sitten tuli jääkiekkoilija Lalli Partinen ja kohu köyliöjärvenjäästä jäi unholaan. Kun Lalli ja Mölli olivat kaukalossa, se oli miesten hommaa. Sitä katsottiin radiosta, telefunkenin vihreästä silmästä. Sitä melkein näki mitä kaukaloissa tapahtui.

• En. Minä en mene kenenkään kanssa alttarille enää. Tuo ohjelma on leikkimistä vakavalla asialla, ihmisten tunteilla. Huono leikki.

• Leikitään-et-ollaan

Tuu olee mun kaa. Mul ei oo hiakkalaatikkoo mut pahvilaatikoit on. Kumman kamat pakataan niihin?

• expimot

Nuorempana ei olisi ollut mitään ongelmia lähteä, nykyään en lähtisi.

Sieltähän voisi tulla joku joka toivoisi minun kirjoittavan runoja tai istuvan poskiposkessa ja käsikädessä katsomassa auringonlaskua. Hyvän leffan parissa vierähtää puolitoistatuntia mukavasti, mutta eikö ne auringonlaskut kestä tuntikausia?

Toisaalta siipaksi voisi osua joku tuprutteleva ja kitkerä marisija, eikä sellaistakaan kestä. Ei eroaminen minulle mikään ongelma olisi, mutta en jaksaisi sitä käytännön byrokratiaa.

• Naimisissajo

En ole katsonut kyseistä ohjelmaa, tv ei kuulu harrastuksiini, mutta kuulostaa typerältä, en lähtisi.

• "eikö ne auringonlaskut kestä tuntikausia"
      riippuu leveysasteesta missä satut olemaan kun aurinko laskee.
      Minä nauhotan murhasarjoja joita katselen kun telkkarista tulee tosi tv-humpuukia joka pitkästyttää vielä pahemmin kuin Midsummer murders jaksot kolmanteen kertaan katsottuina.
      Ei toi Lutunen katselisi hyvällä silmällä jos minä menisin alttarille jonkun ääliön kaa aivan vain matkan toivossa. Se ei tykkää matkustelemisesta mutta lähtisi varmaan sitten mieluummin itse mun kanssa reissuun.

• expimot

"riippuu leveysasteesta missä satut olemaan"

Niin riippuu, mutta ihan kotimaista kumppania ajattelin ja todennäköisyys että sattuisin olemaan sen auringonlaskun aikana jossain kaukomailla, on aika pieni.

• Tämä vanha on pudonnut kelkasta kun en tiedä mitä lystiä on taas telkkarissa mennyt ohi silmien.
      Joka paikkaan olen innokas nenäni työntämään ja kokemaan, mutta sanapari alttari ja avioitua kohdallani, ja pingon kyllä pakoon.
      Auringon laskua nyt voin vaikka kenen kanssa tuijotella, pitkän tai pätkän, hupsun tai hassun, kaikki ihmiset ovat mielenkiintoisia, eihän se lasku kestä kuin hetken ja on pilkkopimeää ja taas nousua odotellaan ja saa mennä vaikka simpukoita keräilemään, yksin tai kaksin, hahaa riippuen tietysti siitä miten se pilkkopimeä meni.

• Sopii mulle, kaikki tai ei mitään. Matkankin voi skipata - suoraan arkeen vaan. Deittailun alkuvaihe on muutenkin puuduttavaa, vaikeaa löytää aikaa tavata, ja keksiä mitä tekisi jotta ei tulisi noloja hetkiä.

Tuo alttarille marssiminen on kyllä tuossa vähän turhaa. Periaatteessa sen ymmärrän, että se otettu siihen mukaan jotta se vakavuusaste syvenisi suhteessa. Mutta toimiiko se ohjelmassa? Vähän epäilen.

• Jeppulisheppuli

Mun mielestä sen kirkon ja alttarinkin voi jättää väliin. Parempi on pienet hääpirskeet ilman jatkoaikaa ja hääyö välittömästi. Katselee sitten myöhemmin, pitäisikö, kannattaako käydä maistraatissa suhteen vahvennuksella, vai toimiiko sellaisenaan.
        Totta on että deittailu on puuduttavaa. Se sopii nuoremmalle väelle. Mutta näin yli-nuorena voi pistää homman toimimaan lennosta ilman lirkutteluja ja teeskentelyjä. Pääasia että on actionia, tapahtumia ettei arki pysähdy kuin seinään. Kyllä sen huomaa aika pian, onko vastapuolessa ytyä, huumoria, samaa aaltopituutta, henkeä...

• ei.enää.alttarille

En ole katsonut, mutta olen nähnyt mainoksia ohjelmasta. En lähtisi alttarille vieraan kanssa, matkallekin vähän niin ja näin. Minusta ohjelman sabluuna on tyhmä.

• ilman-alttaria

entä sänkyyn?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      260
      4172
    2. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      114
      2241
    3. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      52
      2207
    4. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      81
      2167
    5. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      125
      2118
    6. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      75
      1812
    7. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      173
      1799
    8. Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta

Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem
      Maailman menoa
      394
      1276
    9. Oletko tosiaan niin

matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.
      Viha
      142
      1174
    10. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
      Politiikka
      36
      1130
    Aihe