Hei minulla on Chevrolet Cruze vm.2011 1.8 jossa jo jonkun aikaa ei ole nelosvaihde ihan kunnolla mennyt päälle ja nyt yhtäkkiä matkalla katosi kokonaan kakkos ja nelosvaihde. Eli ei mene päälle ollenkaan ei auto käynnissä tai sammuneena. Auto menossa jo tutkittavaksi, mutta onkohan täällä mitään hajua mistä voisi olla kyse?
Chevrolet Cruze vaihdeongelma
4
1205
Vastaukset
- Paja_kertoo
Vaihteensiirtäjä tai vivusto - veikkaan siirtäjää.
- dsg99
Vuosisadan keksintö?
- vantheman
Ei löytynyt googlettamalla vastaavaa. Tuskin siis löytyy kohtalotoveria Suomesta. Onko autoon tehty kytkinremppaa tms., jolloin jotakin olisi tullut huonosti kiinnitetyksi tai väärin kootuksi?
- Chevyyyeee
Noniin eli ongelma on itse korjattu. Moottorin oikealla puolella on kiinni "kiskoissa" osa jonka nimi on "ECU ENGINE CONTROLLER". Tämä osa makasi siellä moottoritilassa ja esti näin vaihtamasta 2 ja 4 vaihdetta. Ihmetyttää vaan, että miten se sieltä itse on pois tullut (tuskinpa on) koska nytkun sen laittoi takasin niin on jämäkästi kiinni eikä varmasti itsestään lähde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962092Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121939Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821049Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39818- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734