Hei minulla on Chevrolet Cruze vm.2011 1.8 jossa jo jonkun aikaa ei ole nelosvaihde ihan kunnolla mennyt päälle ja nyt yhtäkkiä matkalla katosi kokonaan kakkos ja nelosvaihde. Eli ei mene päälle ollenkaan ei auto käynnissä tai sammuneena. Auto menossa jo tutkittavaksi, mutta onkohan täällä mitään hajua mistä voisi olla kyse?
Vastaukset 4
- Paja_kertoo
Vaihteensiirtäjä tai vivusto - veikkaan siirtäjää.
- dsg99
Vuosisadan keksintö?
- vantheman
Ei löytynyt googlettamalla vastaavaa. Tuskin siis löytyy kohtalotoveria Suomesta. Onko autoon tehty kytkinremppaa tms., jolloin jotakin olisi tullut huonosti kiinnitetyksi tai väärin kootuksi?
- Chevyyyeee
Noniin eli ongelma on itse korjattu. Moottorin oikealla puolella on kiinni "kiskoissa" osa jonka nimi on "ECU ENGINE CONTROLLER". Tämä osa makasi siellä moottoritilassa ja esti näin vaihtamasta 2 ja 4 vaihdetta. Ihmetyttää vaan, että miten se sieltä itse on pois tullut (tuskinpa on) koska nytkun sen laittoi takasin niin on jämäkästi kiinni eikä varmasti itsestään lähde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1721145En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45773Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137738Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27733Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l228694- 44679
- 67645
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164622Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36600Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal53597