Liittyykö Raisan murhaaja/t myös Liisa Mäkikankaan

kaksinaismoralisteja.ne

Tapaukseen?

Liisa Mäkikangas tapettiin Asikkalan Vääksyssä lokakuussa 1995.
Yhtenä tutkintalinjana ollut ns.turkkilaislinja.

Ei sieltä nyt niin kauhean pitkä matka ole esim.Tampereelta Vääksyyn...

Tuohon aikaan 1990-luvulla ei vielä nyt niin kauheasti ollut näitä turkkilaisia sun muita täällä.
Että pistäkääpä joka ikinen (tällä hetkellä varmaan noin 40-70 vuotiaat kaikki turkkilaisten tekemisissä olleet suomalaiset "hyväuskoiset" naiset aivonne raksuttamaan.

Aika laillahan 99% noista tuollaisista tänne tulleista ukoista ei ollut uskollinen, eli täysin omaa elämäänsä, kävi kotonaan vain nakkaamassa paskaiset vaatteet eteiseen ja vaati ruoat ja turkkilaisen Rize teensä ison kyömynokkansa eteen.

Sellaisia he olivat, ja minä sentään tiedän niin monia noita tapauksia, että ihmettelen , miten moni nainen niitä viitsi vuosikausia katsella ja palvella.

Raisan tapauksesta epäilen, että taksin takana(Raisan istuessa jo taksin etupenkillä) turkinpellet keskustelivat omalla kielellään siitä, että mitä juottavat/ tippoja tytölle syöttävät ja missä vaiheessa sitten seuraava/t saapuvat hyväksikäyttämään kenties tiedotonta teinityttöä.

Tämän tyyppinen tapaus ei todellakaan olisi ensimmäinen heidän toimestaan. Näitä tapahtui jo silloin 1990-luvulla.
Osa turkkilaisista kulki useankin kaupungin väliä jne....

Että te naiset, kertokaa poliisille kaikki tietonne!!! Kaikki epäilykset ...

15

1582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka.tuntee.murhaajpirun

Jokainen, pieneltäkin tuntuva vinkki on arvokas.

Tämän keissin pääpiru on varmaan jo lähtenyt maasta tai palaa alimmassa helvetissä jo?

Luulen, että elämä ei ole ollut hänelle hyvää ja kaunista vaan.....

• unta.vain

Olen nähnyt unen Raisan kohtalosta.

Kaksi miestä oli kaivamassa hautaa metsään, tiestä noin 20-50metrin päässä. Alle 180 cm miehiä.

Haudan tarkkaa paikkaa en tiedä, mutta itse päättelisin, ettei se kauhean kaukana Multisillasta ole.

En ole Tampereelta, läheltäkään, niin en tunne paikkoja.

Tie näytti unessa soratieltä.. Kasvusto rytteikköistä ja sekavaa, puita ja pensasta ja jne. Oli lokakuu säästä päätellen ja ei täysin pilkkopimeää, mutta hämäränpimeää, eli luulen, että Raisa käytiin hautaamassa heti sunnuntain puolella aamuyön tunteina.

Tämän unen olen nähnyt ennen vuotta 2016

. Jos ajattelen loogisesti, niin totta kai nuo murhaajat, jotka sekaantui Raisan murhaamiseen, niin tottahan he halusivat ruumiista nopeasti eroon. Koskapa vaarana on, että jo sunnuntaina poliisi tietäisi Raisan menneen taksilla tuohon osoitteeseen ja häntä olisi HETI etsitty Multisillankatu 28 : n kämpästä...

Jos olisi etsitty, miehet olisivat tietenkin valehdelleet, että Raisa lähti itse yöllä kävellen pois.

Itse uskon, että Raisaa hyväksikäytti tuona yönä enemmän kuin yksi mies.

Varmaan 2-5 .

Raisa kuoli/murhattiin. ? Huumeita? Tippoja? Tyrmäystippoja alkoholia? Kuristamista? Hiljentämistä?

Sitten murhaajat ajaa yöllä sudenaikaan (klo 2-5 välillä??!!) auton heti kerrostalon oven viereen ja kantavat Raisan autoon? Jne.

tällaisia spekulaatioita tulee mieleen ..

• Brontosaurus

Tota ryteikköä riittää Pirkkalan ja Multisillan välissä metsäteiden varrella. Ei ole pitkä matka tosta mainitusta osoitteesta. Googlen kartoilla (streetview näkymä) voi itse tarkastella teiden kuntoa.

• hiiriäne.ovatkin

Kukaanko ei muista tai tunne noita pitsanhajottajia?

Varsinkin ne jotka juoksi niiden perässä 1990-luvulla, ovat hiljaa kuin hiiret.

• Anonyymi

Jokainen Tampereella asunut 1995-2000 kertokaa tietonne. Keitä asui Multisillankatu 28:ssa yms? Keitä oli pimeissä töissä siinä pizzeriassa?

• Anonyymi

Raisallahan oli jo pohjia sen verran, mikäli tiedot hänen humalatilastaan pitävä paikkansa, että pelkkä alkoholin tarjoaminen sen jälkeen tai tyrmäystipat on saattanut olla kohtalokas coctail elimistölle. Mutta se, ettei ruumista ole löydetty viittaa jo siihen, että raisa on joutunut henkirikoksen uhriksi. Kyllä itse uskon tuohon kebablinjaan vaikka suvaitsematon olenkin.

• Anonyymi

Seuran juttussa mainittiin että poliisilla on epäillyn tekijän dna.ta. Eikö siitä muka voi selvittää onko se ottomaaniperäistä vai suomalaista.

• Anonyymi

Tekijä on Kebabmies..

• Anonyymi

Melko varmaan on. Siis joku "Eno".

• Anonyymi

Silloinhan oli EU-huippikokous tampereella.

• Anonyymi

Olin silloin ravintolassa Hämeentie 52 se aikuisten paikka

• Anonyymi

Kyllä noi tutkinnat on vähän haparointia pimeässä, kun ei ole kunnon johtolankoja.
      Tuntuu siltä ei selviä, ellei joku osallinen ala puhumaan joskus.
      Löytyihän se Kangasalan nainen 20 vuotta myöhemmin haudattuna, oman puolison toimesta surmattuna.
      Surullisia tällaiset tapaukset.

• Anonyymi

No eihän sitä uskalla pidättää, jos tekijä on tummaihoinen

• Anonyymi

Sehän olisi rasismia.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2245
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1958
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1489
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1337
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      93
      1048
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      967
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe