Tuota termiä käytti YLE-uutiset juuri äsken.
Kaipasin Heta-Leenaa.
Kunniakkaasti Poliisimme puolusti tutkintojaan ja perusteli asian.
Ainakin minä ymmärsin.
-
Näyttää siltä, että Suomen-kansalaiset muuttuvat ulko-näöltään pikku-
hiljaa.
Maltilliset Kanta-Suomalaiset eivät tietenkään muutu.
Punakkuus tulee säilymään.
-
Milloin arvelette kansamme olevan niin värittynyt, että Poliisimme kimppuun
ei enää käydä Etnisin perustein?
-
Ei sitten rasismia tähän.
Kummaltakaan puolelta nahkaa.
-
Eikä Missi-kilpailuja.
Tulevaisuuden kuvittelu olisi kiva.
H.
Etninen peruste
45
597
Vastaukset
Pres.Mauno Koivistolta, jatko-sodan pk-mieheltä lipsahti muinoin virka-
virheily.
Hän ilmaisi että maitten liput ovat tarpeettomia urheilu-kisoissa.
-
Suomi-Ruotsi maa-ottelussa taitaa olla pakko lisätä lippujen käyttöä
rinnuksissa.
Mikä maa, mikä valuutta.
Tuo tyttö/Poika.
Onnistuisikohan seuraava skenaario:
Brexit - Fixit
Finni-Scandian maillehan suunnitellaan yhtenäistä sota-asua.
Islanti 3, Tanska 10, Norja 3000, Ruotsi 10 000, Suomi 5 000 000
kappaletta.
-
Pikku-provo:
Herrat Jumalat! Jos meillä olisi ollut aikanaan alus-maita :)
H.Multietnistä, multikulturellia Suomen kansaa edustaa parhaiten koulutetut, pystyvimmät, kielitaitoisimmat, suvaitsevimmat poliitikot, urheilijat, laulajat, tv-juontajat kautta maan...väristä, koosta ja etnisestä taustasta täysin riippumatta. Jokaisen seksuaalinen suuntautuminen ja identiteetti on vain hänen oma asiansa. Urbaani nuorisokulttuuri leviää pääkaupungin ja etelän pikkukaupungeista ainakin Kainuuseen saakka sadan vuoden sisällä. Eloveenojen ja turhapurojen viimeiset kangistuneet jälkeläiset linnoittautuivat piilopirtteihin ilomantsista itään ja pohjoiseen, maakellarit täynnä perunaa ja porkkanaa (kotimaista ja jopa itsekasvatettua jota vieraat sormet eivät ole saastuttaneet).
Tätä uutta uljasta kansankirjoa suojelee multietninen poliisivoima, noin nimellisesti, koska siinä yhteiskunnassa jossa viha on saatu taltutettua ja kaikki kukat saavat kukkia ei tarvita rynnäkkökiväärejä eikä hijabeja. Heta-Leenakin saa laittaa vaikka perunasäkin päälleen koska vanhojen setien tuijottelu ja kuolaaminen ei motivoi enää naisjuontajien pukeutumista. Tai sitten hän voi istua tv-sohvassa vaikka pikkubikineissä. Jos niin haluaa.Paloma.se.co"
Minun Heta-Leenani ei pane vahingossakaan mitään väärää päälleen.
Uskoisin mökki-vessansakin lautojen raosta kultaista loistoa virtaavan.
Ylöskin päin.
-
Kulta pieni.
Kysymys kuuluu:
Milloin Poliisimme kimppuun ei enää käydä etnisin perustein.
Paljon myöhemmin ajattelin kysyä itkuisin silmin:
Kenen syy se oli.
H.hunksz kirjoitti:
Paloma.se.co"
Minun Heta-Leenani ei pane vahingossakaan mitään väärää päälleen.
Uskoisin mökki-vessansakin lautojen raosta kultaista loistoa virtaavan.
Ylöskin päin.
-
Kulta pieni.
Kysymys kuuluu:
Milloin Poliisimme kimppuun ei enää käydä etnisin perustein.
Paljon myöhemmin ajattelin kysyä itkuisin silmin:
Kenen syy se oli.
H.Tää oli kommentti sinun toivomukseesi tulevaisuuden visiosta.
Sitä kysymystäsi en edes ymmärrä. Oliko ne poliisit jotenkin etnisesti katukuvasta poikkeavia?
Vai oliko poliisin kimppuun käyminen jotenkin muuten laitettu etnisen taustan piikkiin?
Koko asetelma tuntuu siltä että joku on ymmärtänyt jotain väärin.Paloma.se.co kirjoitti:
Tää oli kommentti sinun toivomukseesi tulevaisuuden visiosta.
Sitä kysymystäsi en edes ymmärrä. Oliko ne poliisit jotenkin etnisesti katukuvasta poikkeavia?
Vai oliko poliisin kimppuun käyminen jotenkin muuten laitettu etnisen taustan piikkiin?
Koko asetelma tuntuu siltä että joku on ymmärtänyt jotain väärin."Paloma.se.co"
Minä en typerästi linkitä.
Etsi itse.
H.hunksz kirjoitti:
"Paloma.se.co"
Minä en typerästi linkitä.
Etsi itse.
H.On typerää olla linkittämättä ja olettaa että kaikki muut tietävät mitä ohjelmaa SINÄ olet katsellut. Naurettavaa.
- expimot
Paloma.se.co kirjoitti:
On typerää olla linkittämättä ja olettaa että kaikki muut tietävät mitä ohjelmaa SINÄ olet katsellut. Naurettavaa.
On myös hölmöä kuvitella olevansa niin kiinnostava, että muut epäselvän vinkin saatuaan lähtevät itse metsästämään aloituksen tarkoitusta.
Näkeehän sen tästäkin aloituksesta, kukaan ei tiedä mihin toivotaan kommentteja.
- mimmimum-..mi
Harmi kun en katsonut ylen uutisia....mutta tulee ne puoliyhdeksältä....ilman hetaleenaa taas...voi voi... SE mitä itse olen havainnoinut ...lapset eivät yhtään välitä minkä värinen kaveri on esim. hiekkalaatikolla....leikkipuistossa....koulussa....Pikkuhiljaa sekoittuvat rodut...Jos olisit itse nuori....ottaisitko etnisen taustan omaavan partnerin....(ei tarvi vastata)...eihän sitä osaa sanoa...
- jepuli.s
Kyllä, erittäin hedelmällisiä naisia on jouduttamassa sulautumista. Suomalaiset eivät lisäänny tarpeeksi, toista oli suurten ikäluokkien aikaan, hyvä jos miehet ehtivät ottaa repun selästä ja sukset jalasta sodasta tultuaan.
"mimmimum-..mi"
Jos minä saisin pidellä sinua sylissäni, kysyisin:
Montako me olisimme teheet jos...
_
En minä ottaisi tosissani.
Onneksi nuorena voi ottaa kaiken leikillään.
-
Suvussani ei tietääkseni ole onnen-onkijoita.
Ei taida olla lapsi-kauppiaitakaan.
Myyjiä tai ostajia.
Muna-Solun myyjiä/ostajia.
"Adoptoijia".
Panevat omiaan, uskoisin.
H.hunksz kirjoitti:
"mimmimum-..mi"
Jos minä saisin pidellä sinua sylissäni, kysyisin:
Montako me olisimme teheet jos...
_
En minä ottaisi tosissani.
Onneksi nuorena voi ottaa kaiken leikillään.
-
Suvussani ei tietääkseni ole onnen-onkijoita.
Ei taida olla lapsi-kauppiaitakaan.
Myyjiä tai ostajia.
Muna-Solun myyjiä/ostajia.
"Adoptoijia".
Panevat omiaan, uskoisin.
H.Taatusti vastaisit: yheksä.
Kunnes kerkiäisin hätiin sanomalla että en minä sillee tarkoittanut.
H.- mimmimum-..mi
Varmaan olisi se ihanata ollut....ainakin se.. öhöm... tykkään lapsista niiiin paljon....
Se aika ollut ja mennyt....eikä niitä enenpää tullut....yheksän ilman muuta...sinun kanssa...
- melkosen.hölmöä
Sekavaa ketjua, asiaa vähän ja sit alkaakin lirkuttelu kun ei vastaajilta asiaa tule.
- mimmimum-..mi
Niinkuin sanoin ...kai ne melko samat uutiset tulevat vielä ....voimme ottaa kantaa sitten ....lirkunlirkun....
- melkosen.hölmöä
mimmimum-..mi kirjoitti:
Niinkuin sanoin ...kai ne melko samat uutiset tulevat vielä ....voimme ottaa kantaa sitten ....lirkunlirkun....
Älä ny mulle lirku...;))))))))))))
- Oliko-hetamaisuutta
No katsoitteko uutiset? Lirkutellen? Kello on jo tunti yli uutisten.
Tähänhän voisi jopa vastata, mutta olkoon, kun aloittaja itse meni lapsellisuuksiin näin herkässä aloituksessa.
- Myllylampi2016
Bemarimies lähettää terveisiä, Sinulle Ancelina.
https://www.youtube.com/watch?v=lUI-gVhlFmc Myllylampi2016 kirjoitti:
Bemarimies lähettää terveisiä, Sinulle Ancelina.
https://www.youtube.com/watch?v=lUI-gVhlFmcRoger.
Uutisissa kerrottiin että Poliisiamme syytettiin etnisin perustein tehdyistä tutkimisista.
Kaikkihan tietävät jo että tuo syyte on ollut maailmalla jo useamman vuoden.
Ja nyt se tuli meille taas.
Poliisimme selitti asian selkeästi.
-
Kysymys on tässä(taas):
"Milloin arvelette kansamme olevan niin värittynyt, että Poliisimme kimppuun ei enää käydä Etnisin perustein?"
_
Paloma tajusi asian heti, vaikka en tiedä seuraako hän Suomen uutisia.
Ja Ancelinakin taisi tietää.
Ujous vaan iski :)
-
Miksi siis niin monet kaipaavat palstallekin Selko-Suomea?
Yleis-miehen kökkö-"huumoria"
Täällähän pitäisi olla kansaa 60 .
-
H.hunksz
Ei iskenyt ujous, vaan tympeys, kun ei saa selvää, onko kyseessä asia-aloitus, lirkuttelutuokio vai muuten kökköhuumorinen sekoilu.
Itse kysymykseen vastaan; eihän sitä kukaan voi tietää, mutta koska arvelua haluttiinkin, niin vastaan, että tuo tapahtuu vuonna 2040.Ancelina kirjoitti:
hunksz
Ei iskenyt ujous, vaan tympeys, kun ei saa selvää, onko kyseessä asia-aloitus, lirkuttelutuokio vai muuten kökköhuumorinen sekoilu.
Itse kysymykseen vastaan; eihän sitä kukaan voi tietää, mutta koska arvelua haluttiinkin, niin vastaan, että tuo tapahtuu vuonna 2040."Ancelina"
Tietenkin asia.
Minullahan on se toinen...
Mutta...minähän olen herkkä.
-
Vuosi-lukusi taitaa osua kohdalleen.
Yksi veden-jakaja voisi olla seuraavat vaalit.
Jos ne runsaasti vihertävät, hyökkäykset etnisin perustein lisääntyvät.
Lakeja noudattavaa Poliisiamme kohtaan.
H.hunksz kirjoitti:
"Ancelina"
Tietenkin asia.
Minullahan on se toinen...
Mutta...minähän olen herkkä.
-
Vuosi-lukusi taitaa osua kohdalleen.
Yksi veden-jakaja voisi olla seuraavat vaalit.
Jos ne runsaasti vihertävät, hyökkäykset etnisin perustein lisääntyvät.
Lakeja noudattavaa Poliisiamme kohtaan.
H.hunksz
Ei vaikuta asialliselta, kun ketjua kokonaisvaltaisesti tarkastelee.
Asia on asiaa alusta loppuun, ilman kökköhypähtelyjä hetaleenojen helmoihin.
Tosin en myöskään pysty tarkistelemaan mitään asiallisesti nimimerkiltä, jolla on profiilissaan noin outo kuva. Kaukana herkkyydestä.Ancelina kirjoitti:
hunksz
Ei vaikuta asialliselta, kun ketjua kokonaisvaltaisesti tarkastelee.
Asia on asiaa alusta loppuun, ilman kökköhypähtelyjä hetaleenojen helmoihin.
Tosin en myöskään pysty tarkistelemaan mitään asiallisesti nimimerkiltä, jolla on profiilissaan noin outo kuva. Kaukana herkkyydestä."Ancelina"
Kyllä minä sen vaihdan kohta-puoliin.
Joku väitti kuvan muistuttavan K/K:ta ennen Peruna-Jauhoja.
-
Tosi-asiassa se oli vähä-hiilarinen huuto lihavuus-leikkauksia vastaan.
Typeriä leikkauksia, jotka vievät turhaan resursseja sairaan-hoidolta.
-
Ja siihen asiaan.
Poliisimme on pakotettu toivomaan etnisiä jäseniä Poliisi-kuntaan.
Kun moinen muuttuu tulkki-toiminnasta muuhun toimintaan.
On Suomalaisuus mennyt ja maamme peruuttamattomasti muuttunut.
Tämä on lievä provo.
-
H.- eppu2
Empä ole uutisia paljon ehtinyt seuraamaan.
Eikös tuontapainen joku rekisterinpitojupakka ollut jossain Ruotsissa juuri.
No kysymykseen vastaan, että ehkä 20-vuotiaista alkaen ainakin 2 -3 sukupolvea. - siilimuori3
Et kai oikiasti ole uskonut et suomi jotenkin säilyisi suomalaisena lintukotona. Kansat sekoittuvat ja kulttuuri muuttuu.
eppu2 kirjoitti:
Empä ole uutisia paljon ehtinyt seuraamaan.
Eikös tuontapainen joku rekisterinpitojupakka ollut jossain Ruotsissa juuri.
No kysymykseen vastaan, että ehkä 20-vuotiaista alkaen ainakin 2 -3 sukupolvea."eppu2"
Kuten aikaisemmin mainitsin, tyyli on tuttu vuosien takaa.
Myös Ruotsista.
Tai sanoisinko: Etenkin Ruotsista.
Siellähän etnikot ovat päässeet hyviinkin asemiin päättävissä
instansseissa.
Nyt näyttävät erottavan niitä toimistaan.
Ilmeisesti tekivät väärin.
Kotoutuivat liika-Ruotsalaisiksi, peehana :)
Uhkasivat mytyttää kaikki suunnitelmat.
H.- expimot
hunksz kirjoitti:
"Ancelina"
-
-
Ja siihen asiaan.
Tämä on lievä provo.
-
H."Poliisimme on pakotettu toivomaan etnisiä jäseniä Poliisi-kuntaan."
Poliisin on muututtava yhteiskunnan mukana.
Ennen ei ollut naisiakaan poliiseina, mutta nyt on ja tuskin kukaan on sitä mieltä että se on huono asia. Etniset poliisit ovat hyvä juttu, koska etniset asiakkaatkin lisääntyvät, tahdoimme tai emme.
Joillekin arjalaisille voi tietysti olla kova pala, jos etnopollari sakottaa tai vie peräti putkaan.
Tämä oli lievä provosoituminen. - eppu2
expimot kirjoitti:
"Poliisimme on pakotettu toivomaan etnisiä jäseniä Poliisi-kuntaan."
Poliisin on muututtava yhteiskunnan mukana.
Ennen ei ollut naisiakaan poliiseina, mutta nyt on ja tuskin kukaan on sitä mieltä että se on huono asia. Etniset poliisit ovat hyvä juttu, koska etniset asiakkaatkin lisääntyvät, tahdoimme tai emme.
Joillekin arjalaisille voi tietysti olla kova pala, jos etnopollari sakottaa tai vie peräti putkaan.
Tämä oli lievä provosoituminen.Nämä muunmaalaiset eivät luota poliisiin. Kuvittelevat, että Suomen poliisi on samanlainen kuin kotimaassaan.
Koska monet heistä jäävät tänne, olisi varmasti ihan järkevää kouluttaa myös heidän omistaan poliiseja.
Uskoisin, että, kun he saisivat suomalaisten opiskelutovereiden kanssa suomalaisen poliisikoulutuksen, siitä voisi olla apua kotoutumiseen toisillekin. - samaa.mieltä
hunksz kirjoitti:
"Ancelina"
-
-
Ja siihen asiaan.
Tämä on lievä provo.
-
H.Kk on ihan oikeassa. Kannikan kuvalta näyttää.
- eppu2
samaa.mieltä kirjoitti:
Kk on ihan oikeassa. Kannikan kuvalta näyttää.
Mitäh! Tuohan on ilmiselvästi avautunut simpukka.
- sekin.vois.olla
eppu2 kirjoitti:
Mitäh! Tuohan on ilmiselvästi avautunut simpukka.
Vaiko "pimpukka" ;))
Asiaa hämää tosi paljon se tosiasia että käytät väärin sanaa "etninen". Suomalaisuus on etnisyyttä myös. Eloveenaa etnisempää on vaikea hakea. Miltään leveysasteilta.
Nyt vasta ymmärsin asian.
Täällä Ruotsissa poliisi joutuu purkamaan ja hävittämään romanirekisterinsä. Se on perinne niiltä ajoilta kun poliisi halusi pitää silmällä romaniväestöä koska heidän etninen taustansa koettiin olevan rikostilastoja varten merkittävä tekijä.
Tällä samalla perusteella (tai vastaavalla) voisi poliisi alkaa pitämään erityistä rekisteriä sverigedemokraateista (etenkin heistä joilla on skooneen viittava etninen tausta :)
Ei poliisin toiminta ja heidän arvoperusteensa ole mitään mihin julkinen media ei voisi/saisi puuttua. Erittäin hyvä että puuttuvat."Paloma.se.co"
Kanta-Suomalainen on etninen vasta astuessaan maamme rajojen ulko-puolelle.
Suomeen tullut muu-maalainen on Suomessa aina etninen.
Huomautan, että tässä aloituksessa ei puhuta roduista.
Etninen, oli YLE:n käyttämä termi.
Ei minun.
Sana sopii kyllä suuhuni.
-
Miten on?
Kauanko Ruotsissa meneen, ennen-kuin Poliisia ei enää syytetä etnisin
perustein?
-
Sinulle se on tietysti se ja sama.
Mutta mitä ajattelee Kanta-Ruotsalainen?
H.- näinkin
Romaanit ovat lähes täysin sopeutumattomia valtaväestöön vaikka heitä on ollut täällä satoja vuosia. Taas kaksi näitä kulttuurin rikastajia kierteli paikkakunnalla huijaamassa vanhusten omaisuutta.
Poikkeus mikä vahvistaa säännön on työssä käyvä romaani. Näin varmaan käy näiden uusien sopeutettavien kanssa.
Etninen suomalainen on kanta-suomalainen. Asuu vaikka missä
Minä toivon että täällä ei koskaan aseteta kuonokoppaa medialle kun on kysymyksessä tutkia virkavallan toimintatapoja. Olivatpa perustelut mitkä tahansa.
Samaa sananvapauden ja mielipiteen vapauden kunnioittamista toivon Suomeenkin"Paloma.se.co"
Vastauksesi on odotukseni-lainen.
Miten tunnet/ymmärrät sana-parin:
Demokratian-Diktatuuri
H.- eppu2
Toisinaan tuntuu siltäkin, että media asettaa itse itselleen kuonokoppia, sen mukaan mitä suuntaa haluavat edistää.
Väliin taas haiskahtaa siltä, että taustalla on muitakin tekijöitä.
Ainakaan minä en ole voinut välttyä vaikutelmalta, että media olisi täysin puolueeton, niinkuin pitäisi. hunksz kirjoitti:
"Paloma.se.co"
Vastauksesi on odotukseni-lainen.
Miten tunnet/ymmärrät sana-parin:
Demokratian-Diktatuuri
H.Demokratiaa parempaa systeemiä hallita ei ole vielä keksitty.
Muuten olen sitä mieltä että meidän on oltava varovaisia mitä sanoja käytämme asioista, koska salaliittoteoriapopulistit ja kansankiihoittaja-ääriryhmät mielellään ujuttavat täysin valheellista doublespeakia (keksittyjä termejä joita käytetään propagandamielessä) tavallisten kansalaisten tajuntaan ja kielenkäyttöön.
Esimerkkejä tällaisesta kielellisestä saasteesta ja hämäyksestä ovat mm. "demokratian diktatuuri" ja "kulttuurimarksismi": kumpaakaan ei ole edes olemassa.
- ent.siivoojaparka
"""Milloin arvelette kansamme olevan niin värittynyt, että Poliisimme kimppuun
ei enää käydä Etnisin perustein?"""
Sitähän ei pääse tapahtumaan koskaan, ei sittenkään vielä, kun koko poliisikunta on jo kokoelma eri etnisiä taustoja omaavia kuin kantasuomalaiset (mikä tuleekin tapahtumaan). Luultavasti tulee pahemenaan vaan.
Montako eri etnistä ryhmää jo nyt on Suomessa?
Ei ole vain valkoisia ja värillisiä. Värisävyjen skaala on melko monivivahteinen valkoisen ja nokimustan välillä. Kyllä romaaneja on vainottu Ruotsissa tosin ehkä ei niin paljon kuin markkinamyyjiä (Tattareita) vasta 1974 lopetettiin heidän ei lisääntymis operaatio. Ihmekyllä ei heitä ulkoisesti voi erottaa muista, heillä vain ei ollut pysyvää osoitetta koska olivat myyntimatkoilla. Sanan Tattari olen kuullut myös Suomessa paikannimenä.
Suomessa on vähän ulkomaalaisia että huvittaa koko touhu mitä siellä käydään, tunnen asian.Suomalaiset romaanit Ruotsissa ovat eri-asia. Eräät ovat ottaneet suomalaisen sukunimen, monet ovat miljonäärejä
Lisäisin tähän vielä kun tuli esiin.
Poikani sai ajokortin ajattelin ostaa hänelle auton, siihen aikaan tuli minulle suurenalueen lehti täällä länsi-Ruotsissa. Sunnuntai aamuna klo 9 soitin numeroon hänellä oli 8 autoa myytävänä hinnat olivat hyviä--hän vastasi hyvällä ruotsinkielellä, kysyin eräästä autosta, hän sanoi-mikä on sinun sukunimi? Vastasin koska ei se ole salattu, hän sanoi kaikki autot on myyty!
Tuli selville jälkeenpäin mutkan kautta, hänellä oli sama sukunimi kuin minulla, siis hän oli tämän romaanin myyjä.
Etninen sanana on niin epätarkka, ja käytetään kevyin perustein, välillä kulttuuriperustein ja välillä rodullisin ja vaikka millä perusteilla.
Tämä tonttu ei ymmärtänyt mitään mitä viisaita rupattelitte.
Mietin, että minne menisin, että voisin kuulua etniseen ryhmään suomessa ja yhden keksin, mitä jos liittyisin "malmin mustalaisiin". Olisi ainakin kulturellista taustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2604172Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1142241Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva522207Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta812167Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1252118Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b751812Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit1731799Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta
Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem3941276Oletko tosiaan niin
matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.1421174Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no361130