Kauhajoen paras nähtävyys

esjonnnne

Näin ulkopaikkakuntalaisen mielestä on Lauhanvuoren kansallispuiston näköalatorni. Kivat maisemat sieltä. Sehän on hyvin lähellä Isojoen rajaa, mutta taitaa olla kuitenkin Kauhajoen puolella.

15

3197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 211255211522152134

      hyypän maalaismaisemassa silmä lepää, suomesta en löydä yhtä hienoa maisemaa

    • esboolainen

      Lauhanvuoren kansallispuistosta puheenollen, ikinä eläessäni ei ole yhtä paljon hyttysiä ollut kimpussani samanaikaisesti kuin silloin kun eräänä kosteana kesäiltana satuin olemaan metsikön keskellä sijaitsevan Spitaalijärven rannalla. Täydelliset olosuhteet miljardien hyttysten oleskelulle.....huh. Ei sinne enää. Enkä suosittele muillekaan.

    • rfefre

      On muuten ihan siinä ja siinä että sijaitseeko se näkötorni Kauhajoen vai sittenkin Isojoen puolella. Spitaalijärvi on ainakin jo Isojoen puolella.

    • marsibaani43

      Hyyppä!!! Mahtavaa perinteistä maisemaa .. arvokasta luontoa...

      • kasikytluku

        katikka oli joskus hieno paikka, mutta nykyään luonnonsuojelu on tehnyt siitä ryteikön


    • uunoeemeli

      heikkilänkyläs yhyren taloon markit

      • tittidiididii

        Pönninkäinen korpimettässä,että niin.


    • erikoista

      Useimmiten on muualta tulleet ihastelleet lakiaa maisemaa.
      Meirän silimä on siihen tottunu, niin hyypän töyrät on komeita.

    • tittidiididii

      Pönninkäinen korpimetsässä,että niin.

    • ylistys.ja.kunnia

      Myllis Seppo on suurin nähtävyys.

      • Myllisonykönen

        Sie on ABC.n naisten vessas kuulema kuva mylliksestä missä hän makaa kännissä sipaneena ja HK.n sininen työnnettynä sinapinkera haitariin.
        On vissiin hartsi-epoxilla valettu kaakeliihin niin eioo siivoojakkaa päässy kraapimahan irti!


      • Myllisonykönen kirjoitti:

        Sie on ABC.n naisten vessas kuulema kuva mylliksestä missä hän makaa kännissä sipaneena ja HK.n sininen työnnettynä sinapinkera haitariin.
        On vissiin hartsi-epoxilla valettu kaakeliihin niin eioo siivoojakkaa päässy kraapimahan irti!

        Minä en käytä HK:ta - makkara oli Atrian taattua laatua!!!


    • Harvoinkauhajoella

      Mun mielestä kivijata siinä lauhanvuoren lähellä on erikoinen nähtävyys.

    • 112233445566

      mystinen äänienmaa on hieno

    • Palvokaa minua!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      107
      1047
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      482
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    Aihe