Moottoripyörä ei näy

exmotoristi

liikenteessä. Minulla ei ole mitään negatiivista motoristeja kohtaan, mutta. Tehkää jotain että teidät näkee. KÄyttäkää kirkasta kypärää, turvaliiviä, tuplavaloja edessä ym. Liian usein on tilanne että moottoripyörä ilmestyy kuin tyhjästä-luojan kiitos etten ole vielä törmännyt.

14

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MitäAiotTehdäItse

Mitä itse ajattelit tehdä näkökykysi suhteen?

• MotoristiHautajaiset

suosittelen ostamaan silmäläsit jos näkö paranisi, jos ei auta suosittelen siirtymään julkiseen liikenteesen, että et auheittaisi vaaratilanteita enempää. Tässä tietenkin hyvä se että tajusit itse että sinulla on huono näkö ennen kuin tapatat liikenteessä jonkun.

• Ååååööö

Ja sinä autoilija koita ymmärtää ettei se lähestyvä 2pyöräinen ole aina mopo/fillari!

• se-viimeinen_kerta

Todella motoristit jotka käyttää mustia ajokamppeita ja mustaa kypärää ei ole liialla älyllä siunattu ja heitähän näkyy riittävän kunnes jäävät kääntyvän auton alle tms vain siksi ettei heitä huomattu!

• LiikenteessäTÄYTYYnähdä

Ehkä sinunkin pitäisi viedä se ajokortti jo suosiolla poliisille enempien vahinkojen välttämiseksi......

• se-viimeinen_kerta

Olen ajanut moottoripyörällä noin 100000 km joten tiedän tilanteet moottoripyöräilijänkin kantilta ja edelleen ihmettelen itseäni tyhmempien motoristien asuja!

• mistä.löytyy
        se-viimeinen_kerta kirjoitti:

Olen ajanut moottoripyörällä noin 100000 km joten tiedän tilanteet moottoripyöräilijänkin kantilta ja edelleen ihmettelen itseäni tyhmempien motoristien asuja!

" ja edelleen ihmettelen itseäni tyhmempien motoristien asuja!"
        Onko sellaisia?

• M_I_B

Ne ovat juuri niitä jotka haluavat olla erottumatta liikenteessä millään tavoin

• SeAjotapa

Ja siihen motoristien perussynti eli huimat tilannenopeudet ja ohittelu/koukkiminen, joten pyörä tulee usein yllätyksenä ja sopivasti kun jää ns. pimeään kulmaan, niin onkin viikatemiestä vaille.

• MietiMitäKirjoittelet

No onneksi sentään autoilijat noudattavat liikennesääntöjä karvan tarkasti, eivätkä koskaan ajele ylinopeutta, eivätkä koskaan yllättäen kouki, tai ohittele. Eivätkä kolaroi viikatemiehen arvoisesti. Niinpä siis olemmekin turvassa autoilijoiden suhteen, kun vain saisi kiellettyä nuo moottoripyörät liikenteessä.......

• MotoristillakinVastuuta
    • EntinenMotoristi

Aloittaja on aivan oikeassa, eikä pelkällä näkökyvyn parantelulla ole paskaakaan merkitystä. Ja se johtuu yksinkertaisesti siitä että kaikenlaiset esteet peittävät motoristin paljon helpommin kuin auton, joka on isompi. Siksi ne kirkkaat kypärät ja liivit ovat hyväksi, koska se yksi hetki saattaa ratkaista koko havainnoimisen.

Mikäli motoristi itse tajuaa ongelman, on se myös puolivoittoa, mutta eiväthän he kaikki sitä tajua. Tälläkin palstalla on muutama sen oloinen kommentoija, joiden mielestä kaikki vastuu on vain muilla. "MotoristillakinVastuuta " nimimerkki on siis aivan oikeassa.

• samaa.mieltä

Tyhmimmät patapäät ovat pian mullan alla.

• Cemetery

Hautaavatkohan ne motoristit sinne autoilijoiden haudan viereen?.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2651
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      147
      1192
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1095
    4. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      124
      961
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      205
      911
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      825
    9. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      815
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      802
    Aihe