liikenteessä. Minulla ei ole mitään negatiivista motoristeja kohtaan, mutta. Tehkää jotain että teidät näkee. KÄyttäkää kirkasta kypärää, turvaliiviä, tuplavaloja edessä ym. Liian usein on tilanne että moottoripyörä ilmestyy kuin tyhjästä-luojan kiitos etten ole vielä törmännyt.
Moottoripyörä ei näy
14
160
Vastaukset
- MitäAiotTehdäItse
Mitä itse ajattelit tehdä näkökykysi suhteen?
- MotoristiHautajaiset
suosittelen ostamaan silmäläsit jos näkö paranisi, jos ei auta suosittelen siirtymään julkiseen liikenteesen, että et auheittaisi vaaratilanteita enempää. Tässä tietenkin hyvä se että tajusit itse että sinulla on huono näkö ennen kuin tapatat liikenteessä jonkun.
- Ååååööö
Ja sinä autoilija koita ymmärtää ettei se lähestyvä 2pyöräinen ole aina mopo/fillari!
- se-viimeinen_kerta
Todella motoristit jotka käyttää mustia ajokamppeita ja mustaa kypärää ei ole liialla älyllä siunattu ja heitähän näkyy riittävän kunnes jäävät kääntyvän auton alle tms vain siksi ettei heitä huomattu!
- LiikenteessäTÄYTYYnähdä
Ehkä sinunkin pitäisi viedä se ajokortti jo suosiolla poliisille enempien vahinkojen välttämiseksi......
- se-viimeinen_kerta
Olen ajanut moottoripyörällä noin 100000 km joten tiedän tilanteet moottoripyöräilijänkin kantilta ja edelleen ihmettelen itseäni tyhmempien motoristien asuja!
- mistä.löytyy
se-viimeinen_kerta kirjoitti:
Olen ajanut moottoripyörällä noin 100000 km joten tiedän tilanteet moottoripyöräilijänkin kantilta ja edelleen ihmettelen itseäni tyhmempien motoristien asuja!
" ja edelleen ihmettelen itseäni tyhmempien motoristien asuja!"
Onko sellaisia? - M_I_B
Ne ovat juuri niitä jotka haluavat olla erottumatta liikenteessä millään tavoin
- SeAjotapa
Ja siihen motoristien perussynti eli huimat tilannenopeudet ja ohittelu/koukkiminen, joten pyörä tulee usein yllätyksenä ja sopivasti kun jää ns. pimeään kulmaan, niin onkin viikatemiestä vaille.
- MietiMitäKirjoittelet
No onneksi sentään autoilijat noudattavat liikennesääntöjä karvan tarkasti, eivätkä koskaan ajele ylinopeutta, eivätkä koskaan yllättäen kouki, tai ohittele. Eivätkä kolaroi viikatemiehen arvoisesti. Niinpä siis olemmekin turvassa autoilijoiden suhteen, kun vain saisi kiellettyä nuo moottoripyörät liikenteessä.......
- MotoristillakinVastuuta
Motoristilla on myös vastuu omasta turvallisuudesta. Typerin teko minkä motoristi voi tehdä on aina luottaa autoilijoihin ja olettaa autoilijan aina näkevän motoristin ajoissa. Tämän ovat jopa kokeneemmat motoristit itse todenneet. Tässä muutama video kokeneiden motoristien tekeminä.
https://www.youtube.com/watch?v=Ol1vLqrOMCE
https://www.youtube.com/watch?v=6PXVbQR8SQc
https://www.youtube.com/watch?v=NyqTWsjeB1M - EntinenMotoristi
Aloittaja on aivan oikeassa, eikä pelkällä näkökyvyn parantelulla ole paskaakaan merkitystä. Ja se johtuu yksinkertaisesti siitä että kaikenlaiset esteet peittävät motoristin paljon helpommin kuin auton, joka on isompi. Siksi ne kirkkaat kypärät ja liivit ovat hyväksi, koska se yksi hetki saattaa ratkaista koko havainnoimisen.
Mikäli motoristi itse tajuaa ongelman, on se myös puolivoittoa, mutta eiväthän he kaikki sitä tajua. Tälläkin palstalla on muutama sen oloinen kommentoija, joiden mielestä kaikki vastuu on vain muilla. "MotoristillakinVastuuta " nimimerkki on siis aivan oikeassa.- samaa.mieltä
Tyhmimmät patapäät ovat pian mullan alla.
- Cemetery
Hautaavatkohan ne motoristit sinne autoilijoiden haudan viereen?.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1471192Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491095Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964- 124961
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205911Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13815- 39802