Kumman ottaisit lemmikiksesi nainen? :D.
Alpakka vai laama?
19
323
Vastaukset
Jos asuisin maalla. Mulla olis heppoi, lehmii(alkuperäisrotua), alpakkoi, lampaita. possui, kanoi, koirii, kissoi ja yksi pässi.
- mitä.sä
tommosella elukkalaumalla tekisit ja mistä saisit rahat niiden elämiseen. Ei niillä ainakaan tukiaisia tulisi.
Mitä sitä nyt tarttee elämiseen, maitoo, munii, possuu, laittaisin kasvimaan... Säilöisin marjoja, suolakurkkuu. Höyhentäisin kanan välillä. Ampuisin hirven! Lampaasta saa villas. Alpakkaa ihmettelisin.... Hevosella pääsee! Miten ihminen nyt maalla elää perkeles!!!
Vittuun eu-tuet!Kesällä säilötään rehuu elukoille, viljellään kauraa ym. Ne kasvaa tua pellolla ihan ittestään tiedoksi kaupunkilaisille. Kissalle ongin särkiä järvestä.
Se vaan että ei mitään keinosiemennyksii. Pitää olla sellasta rotua, ei pitkälle jalostettuu, että lisääntyvät keskenään.
Synnyttävätkin luomusti. Tartte olla aina auttamassa.Biisonit myös ihan jees. Tutulta sais niitä. Mutta ne menee kaikista aidoista läpi jos härnää. Sähköisistä myös. Biisonin lihasta luomugurmeemakkaraa myyntiin.
Aijaijai.
- ihan_sama_kyllä
kumpikin käy, jos vain sylkevät sinua.
- sopiikos
Samaa sukua...:)))Alpakka ja sinä hoidat sen...:)))
- eiväliämuulla
Riippuu siitä kummalla on isompi siitin. :)
- NääntynytTnainen
Onhan kysymys 😀
Alpakan. En tarvitse kumpaakaan, en ole eläimistä kiinnostunut.
- eräännaisenvastaus
Alpakan tietysti. :) Mieluiten useammankin että niillä olisi seuraa toisistaan. Kaunis, mystinen eläin!
- Hehhehhheeeeeeee
Ottaisin sylkijäeläimen. : D
- TulevaMaalaisemäntä
Mä haluan molemmat:) Onko vähän söpöjä. Nyt tuli sellainen fiilis, että olisi kiva, kun olisi pikku maalaispaikka, jossa saisi pitää eläimiä. Antaa niiden kasvaa vapaasti ja nauttia elämästä. Eli siis taidanpa pistää luomu-tilan pystyyn. Kukkoja ja kanoja, alpakoita ja laamoja, muuta kotiporo ja kissoja ja koiria. Viihtyisin.
- Plopsis
Laaman tietty! ;)
- laamanimun10
Kaikkea kysytkin: l aa man!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?994444- 272365
- 2002169
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1082164PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4001870- 1691483
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321065Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79850