Kumman ottaisit lemmikiksesi nainen? :D.
Alpakka vai laama?
19
348
Vastaukset
Jos asuisin maalla. Mulla olis heppoi, lehmii(alkuperäisrotua), alpakkoi, lampaita. possui, kanoi, koirii, kissoi ja yksi pässi.
- mitä.sä
tommosella elukkalaumalla tekisit ja mistä saisit rahat niiden elämiseen. Ei niillä ainakaan tukiaisia tulisi.
Mitä sitä nyt tarttee elämiseen, maitoo, munii, possuu, laittaisin kasvimaan... Säilöisin marjoja, suolakurkkuu. Höyhentäisin kanan välillä. Ampuisin hirven! Lampaasta saa villas. Alpakkaa ihmettelisin.... Hevosella pääsee! Miten ihminen nyt maalla elää perkeles!!!
Vittuun eu-tuet!Kesällä säilötään rehuu elukoille, viljellään kauraa ym. Ne kasvaa tua pellolla ihan ittestään tiedoksi kaupunkilaisille. Kissalle ongin särkiä järvestä.
Se vaan että ei mitään keinosiemennyksii. Pitää olla sellasta rotua, ei pitkälle jalostettuu, että lisääntyvät keskenään.
Synnyttävätkin luomusti. Tartte olla aina auttamassa.Biisonit myös ihan jees. Tutulta sais niitä. Mutta ne menee kaikista aidoista läpi jos härnää. Sähköisistä myös. Biisonin lihasta luomugurmeemakkaraa myyntiin.
Aijaijai.
- ihan_sama_kyllä
kumpikin käy, jos vain sylkevät sinua.
- sopiikos
Samaa sukua...:)))Alpakka ja sinä hoidat sen...:)))
- eiväliämuulla
Riippuu siitä kummalla on isompi siitin. :)
- NääntynytTnainen
Onhan kysymys 😀
Alpakan. En tarvitse kumpaakaan, en ole eläimistä kiinnostunut.
- eräännaisenvastaus
Alpakan tietysti. :) Mieluiten useammankin että niillä olisi seuraa toisistaan. Kaunis, mystinen eläin!
- Hehhehhheeeeeeee
Ottaisin sylkijäeläimen. : D
- TulevaMaalaisemäntä
Mä haluan molemmat:) Onko vähän söpöjä. Nyt tuli sellainen fiilis, että olisi kiva, kun olisi pikku maalaispaikka, jossa saisi pitää eläimiä. Antaa niiden kasvaa vapaasti ja nauttia elämästä. Eli siis taidanpa pistää luomu-tilan pystyyn. Kukkoja ja kanoja, alpakoita ja laamoja, muuta kotiporo ja kissoja ja koiria. Viihtyisin.
- Plopsis
Laaman tietty! ;)
- laamanimun10
Kaikkea kysytkin: l aa man!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217186Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4955333Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1483286Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152631Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t412324Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771242Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681218Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143