Avohoidon asiakkaat

oligofrenia

Ikaalissa saavat ilmeisesti rajattoman netin ja keskustelevat täällä.
Auttaako yhtään, onko olo kohentunut.

21

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhumalla asiat selvitetään ja olokin on sitten parempi.

      Tervetuloa Ikaalisten palstalle seuraamaan keskustelujamme.

      • observer667

        Ikaalisten sivuille ei kannata mennä. Kymmenen ensimmäistä aloitusta on täysin käsittämättömän typeriä, suorastaan mielisairaita. Niiden kirjoittaja on juuri tämä Aino, joka maanisessa vaiheessa ollessaan kirjoittaa joka päivä vähintään kaksikymmentä aloitusta, mitkä lähes kaikki koskevat tavalla tai toisella erästä kunnianarvoisaa ja menestyvää ikaalilaista yrittäjää.

        Muutoinkin Ikaalisten palstalla on sairasta menoa. Kirjoittajista vain noin viisi prosenttia on liki tervejärkisiä ja mieleltään terveitä. Kyrön palstalla kirjoitetaan paljon vähemmän, mutta kirjoittajat ovat muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta normaaleja.

        Tutustukaa vaan Ikaalisten palstaan, niin huomaatte että olen oikeassa. Tutkimuksissani olen havainnut, että useimmat kirjoittajat ovat muualta muuttaneita, Ikaalisissa epäonnistuneita ja useimmat elävät veronmaksajien almujen varassa.


    • I-kaalinen

      No Mites sinulla. Onko lääkitys kohallaan, onko olo kohentunut?

    • observer667

      Nautin lääkkeeni peräsuolen kautta. Auttaa vähitellen vaivoihin, mutta luulen tarvitsemani paljon vahvempia aineita.

      • oikea.observer667

        Tyypillinen ikaalilainen avohoitopotilas. Ei pysty muodostamaan omaa nimimerkkiä. Lainaa sivupersoonakseen jonkun muun kirjoittaman nimimerkin ja niin kuin tässäkin tapauksessa selostaa oman lääkityksensä. Useimmiten tähän liittyy oma peräreikänsä ja ulosteet. Esitän hoitoon Valkoiseen taloon, suljettuun huoneeseen ainakin Mikkelin päivään saakka.


    • oikea.observer667

      Kuhan horisen tässä lääketokkurassa. Painan muutaman pilsun anukseeni.

      • se.oikea.observer667

        Mitä juuri kirjoitin avohoitopotilaista. Taas hän esittelee lääkeongelmansa ja valitsemansa ratkaisun siihen. Koska Valkoinen on täynnä vastaavia potilaita, suositan akuuttina Pitkäänniemeen suljetulle vähintään kolmen viikon jaksohoidolle, taas.


    • Eipä Hämeenkyrön kirjoittajat paljon naapuristaan poikkea. Homot vaan puuttuu palstalta tyystin.

      • 666.666

        Kyröläiset ja ikaalilaiset ovat suurimmalta osaltaan samaa geneettistä perustaa. Erona on vain se, että aikanaan Kyröstä laitettiin takamaille Ikaalisten suuntaan kaikki rikollinen aines, eläimeensekaantujat, vähämieliset ja muukin elinkelvoton porukka. Kun tämä surkea aines on sitten lisääntynyt keskenään ja varsin usein vielä sukurutsan kautta niin, että Ikaalisissa on kokonaisia kyläkuntia, missä kaikki ovat sukua keskenään niin, että joillakin lapsilla isä ja äidinisä ovat yksi ja sama henkilö. Näistä seikoista johtuen ei olekaan ihme, että suuri homous ja lesbous vallitsevat. Yleisin puheenaihe onkin ihmisten peräreikä ja erilaiset toiminnat sen ympärillä, monia variaatioita onkin keksitty. Kaikenlaista rikollista toimintaa ylistetään ja ihannoidaan. Poliittisessa elämässä rehottaa hyväveli -toiminta, missä raha tulee rahan luo. Ne muutamat harvat oikeamieliset ihmiset toivovatkin jonkin asteista vallankumousta, elämän kaikissa muodoissa. Se lienee kuitenkin mahdotonta, vasta Ikaalisten jakaminen Parkanon ja Hämeenkyrön kesken parantaa tilannetta.


    • halvallapa

      Aika halvalla Ikaalinen pääsee, jos avopalvelun asiakkaat vain keskusteluapua tarvitsevat netissä.

      • pitäkää.hyvänänne

        Osallistu talkoisiin ja härnää kakkajutuilla hullua Ainoa
        ja hänen sivupersooniaan niin palstalla on kohta kymmeniä
        psykopaatin tekemiä aloituksia joita hän vastaa itse
        eri nimmareillaan.


      • pitäkää.hyvänänne kirjoitti:

        Osallistu talkoisiin ja härnää kakkajutuilla hullua Ainoa
        ja hänen sivupersooniaan niin palstalla on kohta kymmeniä
        psykopaatin tekemiä aloituksia joita hän vastaa itse
        eri nimmareillaan.

        Jos minut suljettaisiin laitokseen, miettikää, mitä se tulisi maksamaan yhteiskunnalle! Kaikille on edullisempaa ja hauskempaa, kun voin vapaasti kirjoitella juttuja ikaalislaisten ja hämeenkyröläisten iloksi!


    • Jannora

      Haluan maata Rouvan kanssa intiimisti. Laittaisin pienen penikseni hänen anaaliin.

      • hullulle.vauhtia

        Hyvään alkuun pääsitte, nyt pikku härnäystä ja Aino
        houruaa koko yön palstalla.


      • Ikaalisten ja Kauhajoen palstat ovat minun varsinainen toimialueeni. Tarvittaessa hoidan myös Hämeenkyrön ja Parkanon asioita. Hämeenkyrön palstan pääasialliset kirjoittajat ovat Raimo Kannas ja Kari Riuskanen.


    • Korkeinoikeusvoittaa

      Ehdotan Rouvaa päämoderaattoriksi kaikille pirkanmaan palstoille. Hän voisi siivota näistä kaikki törkeät ja asiattomat viestit. Hän voisi myös jakaa yksipuolisia tuomioita sakoista, jopa kuolemantuomioon epäasiallisille kirjoittajille.

      • hullu.aino.ivalosta

        Psykopaatti rouva ehdottelee itseään vahdiksi.


    • Lennostonlääkäri

      Rouva ei ole psykopaatti tai muutenkaan vajaa mieleltään.

      • kalat.kuolivat

        Topi oli lauantaina illalla tahrinut pahasti taksin ja kirmannut
        senjälkeen koskeen uimaan.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      51
      3636
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2098
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1584
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1434
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1391
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1312
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1208
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe