Ikaalissa saavat ilmeisesti rajattoman netin ja keskustelevat täällä.
Auttaako yhtään, onko olo kohentunut.
Avohoidon asiakkaat
21
398
Vastaukset
Puhumalla asiat selvitetään ja olokin on sitten parempi.
Tervetuloa Ikaalisten palstalle seuraamaan keskustelujamme.- observer667
Ikaalisten sivuille ei kannata mennä. Kymmenen ensimmäistä aloitusta on täysin käsittämättömän typeriä, suorastaan mielisairaita. Niiden kirjoittaja on juuri tämä Aino, joka maanisessa vaiheessa ollessaan kirjoittaa joka päivä vähintään kaksikymmentä aloitusta, mitkä lähes kaikki koskevat tavalla tai toisella erästä kunnianarvoisaa ja menestyvää ikaalilaista yrittäjää.
Muutoinkin Ikaalisten palstalla on sairasta menoa. Kirjoittajista vain noin viisi prosenttia on liki tervejärkisiä ja mieleltään terveitä. Kyrön palstalla kirjoitetaan paljon vähemmän, mutta kirjoittajat ovat muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta normaaleja.
Tutustukaa vaan Ikaalisten palstaan, niin huomaatte että olen oikeassa. Tutkimuksissani olen havainnut, että useimmat kirjoittajat ovat muualta muuttaneita, Ikaalisissa epäonnistuneita ja useimmat elävät veronmaksajien almujen varassa.
- I-kaalinen
No Mites sinulla. Onko lääkitys kohallaan, onko olo kohentunut?
- observer667
Nautin lääkkeeni peräsuolen kautta. Auttaa vähitellen vaivoihin, mutta luulen tarvitsemani paljon vahvempia aineita.
- oikea.observer667
Tyypillinen ikaalilainen avohoitopotilas. Ei pysty muodostamaan omaa nimimerkkiä. Lainaa sivupersoonakseen jonkun muun kirjoittaman nimimerkin ja niin kuin tässäkin tapauksessa selostaa oman lääkityksensä. Useimmiten tähän liittyy oma peräreikänsä ja ulosteet. Esitän hoitoon Valkoiseen taloon, suljettuun huoneeseen ainakin Mikkelin päivään saakka.
- oikea.observer667
Kuhan horisen tässä lääketokkurassa. Painan muutaman pilsun anukseeni.
- se.oikea.observer667
Mitä juuri kirjoitin avohoitopotilaista. Taas hän esittelee lääkeongelmansa ja valitsemansa ratkaisun siihen. Koska Valkoinen on täynnä vastaavia potilaita, suositan akuuttina Pitkäänniemeen suljetulle vähintään kolmen viikon jaksohoidolle, taas.
Eipä Hämeenkyrön kirjoittajat paljon naapuristaan poikkea. Homot vaan puuttuu palstalta tyystin.
- 666.666
Kyröläiset ja ikaalilaiset ovat suurimmalta osaltaan samaa geneettistä perustaa. Erona on vain se, että aikanaan Kyröstä laitettiin takamaille Ikaalisten suuntaan kaikki rikollinen aines, eläimeensekaantujat, vähämieliset ja muukin elinkelvoton porukka. Kun tämä surkea aines on sitten lisääntynyt keskenään ja varsin usein vielä sukurutsan kautta niin, että Ikaalisissa on kokonaisia kyläkuntia, missä kaikki ovat sukua keskenään niin, että joillakin lapsilla isä ja äidinisä ovat yksi ja sama henkilö. Näistä seikoista johtuen ei olekaan ihme, että suuri homous ja lesbous vallitsevat. Yleisin puheenaihe onkin ihmisten peräreikä ja erilaiset toiminnat sen ympärillä, monia variaatioita onkin keksitty. Kaikenlaista rikollista toimintaa ylistetään ja ihannoidaan. Poliittisessa elämässä rehottaa hyväveli -toiminta, missä raha tulee rahan luo. Ne muutamat harvat oikeamieliset ihmiset toivovatkin jonkin asteista vallankumousta, elämän kaikissa muodoissa. Se lienee kuitenkin mahdotonta, vasta Ikaalisten jakaminen Parkanon ja Hämeenkyrön kesken parantaa tilannetta.
- halvallapa
Aika halvalla Ikaalinen pääsee, jos avopalvelun asiakkaat vain keskusteluapua tarvitsevat netissä.
- pitäkää.hyvänänne
Osallistu talkoisiin ja härnää kakkajutuilla hullua Ainoa
ja hänen sivupersooniaan niin palstalla on kohta kymmeniä
psykopaatin tekemiä aloituksia joita hän vastaa itse
eri nimmareillaan. pitäkää.hyvänänne kirjoitti:
Osallistu talkoisiin ja härnää kakkajutuilla hullua Ainoa
ja hänen sivupersooniaan niin palstalla on kohta kymmeniä
psykopaatin tekemiä aloituksia joita hän vastaa itse
eri nimmareillaan.Jos minut suljettaisiin laitokseen, miettikää, mitä se tulisi maksamaan yhteiskunnalle! Kaikille on edullisempaa ja hauskempaa, kun voin vapaasti kirjoitella juttuja ikaalislaisten ja hämeenkyröläisten iloksi!
- Jannora
Haluan maata Rouvan kanssa intiimisti. Laittaisin pienen penikseni hänen anaaliin.
- hullulle.vauhtia
Hyvään alkuun pääsitte, nyt pikku härnäystä ja Aino
houruaa koko yön palstalla. Ikaalisten ja Kauhajoen palstat ovat minun varsinainen toimialueeni. Tarvittaessa hoidan myös Hämeenkyrön ja Parkanon asioita. Hämeenkyrön palstan pääasialliset kirjoittajat ovat Raimo Kannas ja Kari Riuskanen.
- Korkeinoikeusvoittaa
Ehdotan Rouvaa päämoderaattoriksi kaikille pirkanmaan palstoille. Hän voisi siivota näistä kaikki törkeät ja asiattomat viestit. Hän voisi myös jakaa yksipuolisia tuomioita sakoista, jopa kuolemantuomioon epäasiallisille kirjoittajille.
- hullu.aino.ivalosta
Psykopaatti rouva ehdottelee itseään vahdiksi.
- Lennostonlääkäri
Rouva ei ole psykopaatti tai muutenkaan vajaa mieleltään.
- kalat.kuolivat
Topi oli lauantaina illalla tahrinut pahasti taksin ja kirmannut
senjälkeen koskeen uimaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133728Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja273020Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2742795Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51935- 2241487
- 751271
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1631095Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21077Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi311004Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95961