Koska on aukeamssa, kun iso viitta ulkosalla mainostaa uutta ravintolaa keskustassa? Hyvä kun tulee ja saadaan kilpailua lisää ja ehkä maittava illallispaikka..
Uusi ravintola
9
334
Vastaukset
- järkihanduun
ruoasta ja kahvista on jo ylitarjontaa, ei tänne enää mitään sen suuntaista kannata avata!
- Syöppö
On todella valinnanvaraa missä voi käydä syömässä, Vallesmannissa aivan ihana ruoka, pitäisi kyllä kokeilla muitakin paikkoja että vois vertailla, no taas kun ollaan sielläpäin käymässä niin sitten testaamaan.
- Veteläisiä
Mahtavaa, kun tulee lisää tarjontaa ja etenkin lounas-ajan ulkopuolella! Luo uskoa tulevaisuuteen ja lisää viihtyvyyttä. Tosin mua vähän mietityttää tuo konsepti "koko perheen ravintola a-oikeuksin". :)
- Ruokaa
Niin ja koko ravintolan nimestäkin haetaan jotain eksotiikkaa. Vaikka kai niitä erikoisia jutskia voi jotkut teinit syödä. Meikäläinen on joskus maistanut, se loppu siihen.
- Ruokaakin
Mitäs eksotiikkaa siinä nimessä sitten on?
- hähkui
mihinkäs se rafla sit avataan?
- Nälkäinen
Koska aukee?
- Syörä
Huomenna
- nickname124
Hitlerkin kuuli ravintolan avaamisesta!
https://youtu.be/1jsy8tPKoaQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 973533
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232872Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122431- 431875
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411555- 321547
- 281350
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191