Tuli Paavon sakot

Ja_aiheesta

Ajattelin kuitenkin ryhtyä en-ajanut -luikuriksi. Pian sitä sitten tiedetään jyrähteleekö Ukkotuomari kovinkin pahasti, hakkaako nuija polkan tahtiin ja skagaako mulla polvet hottentottia heti kättelyssä. Ehkä murrun ristikuulustelussa? Jänskättää ihan.

6

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PerttiPeräreikä

      Mikäli tämä paveli lähettää maksumuistutuksen, pyyhi sillä takapuoli. Vasta kun perintätoimisto yrittää periä "aiheetonta" maksua kerro, ettei sinulla ole "mitään tekemistä asian kanssa". Noihin huijareihin ei kannata olla missään yhteydessä, kun asiallisetkin reklamaatiot johtavat joka tapauksessa perintätoimiston kirjeeseen, joten miksi edes vaivautua reklamoimaan.

    • eitereki

      Älä ota mitään yhteyttä firmaan,kirjeitä tulee vuoden ajan.Mihinkään ei johda kun et ota mitään yhteyttä ,kun et kerro kuka kuski

    • exitereki

      vitsi,vitsi.Jos paavo nimiseltä saat "sakot" onhan ne maksettava,sehän voi olla vaikka virkamies?.Eihän nimi miestä pilaa!.Kaikki lailliset sakot on maksettava

      • Eihän ole, jos on UO:ssa velkaa vaikkapa 500.000€ niin eipä tartte sakkojakaan maksella! Eikäs sopimusrikkeitä tms...

        Oikestaan noissa tilanteissa kannattaa jutun antaa mennä oikeuteen ja hävitä juttu, parkkifirmalle lisää maksettavaa, mutta ei saa penniäkään


    • heippa_vaan

      Sain aikoinaan Patelta sopimusmaksun, jonka kuuliaisesti maksoin. Tämän vuoksi vaihdoin päivittäisen asiointini toiseen liikekeskukseen, johon olen nykyisin varsin tyytyväinen. No, Pate sai rahansa, ja vanhat kauppiaat menettivät vanhan hyvän asiakkaansa. Tasan meni, vai mitä? Vanhan pettyneen asiaaan houkutteluun tarvitaan paljon hunajaa.

      • PerttiPeräreikä

        En ymmärrä, että miksi maksoit!

        Olen aina ihmetellyt, että kuka hullu noita maksaa ja miksi. Kyseessä on kuitenkin OIKEASTI pysäköintivirhemaksuista, joita ei edes ole oikeutta kirjoittaa kuin viranomaisella. Onhan ne tietysti naamioitu sopimuskyltillä MUKA sopimuksiksi, samaa mallia on yritetty soveltaa myös näpistyksiin. Oikeus ei tietenkään katsonut sopimuksen syntyneen, vaikka kauppa olikin pistänyt sopimuskyltin esille, jossa mainittiin sakkomaksusta minkä saisi näpistyksestä. Eihän millään sopimuksella voi antaa viranomaisoikeuksia yksityiselle firmalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe