Pokka pitää-erikoisjakso kesä 2016

aikuisempinainen

Young Hyacinth eli Hyacinth Bucketin (lausutaan bouquet) nuoruusvuosista kertova tunnin mittainen erikoisjakso esitetään BBCllä tänä kesänä ja toivottavasti meillä Suomessa myös mahdollisimman pian!
http://www.imdb.com/title/tt5628334/
Kuten eräässä nettiartikkelissa sanotaan: "Hyacinth is an alpha female. Get used to it." Eli totuttava siihen vaan on, että H.B. on alfanaaras. LoL

23

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikuisempinainen
    • aikuisempinainen
    • aikuisempinainen
    • Toivomusta

      Uudelleen lämmitykset harvoin onnistuvat. Haluaisin töllööni tuon upean Alfa-naaraan; originaalin

      • aitoaikuinennainen

        Totta, oikea alkuperäinen rouva Bucket on ainutkertainen, mutta tämä prequel- eli edeltävän sarjan pilottijakson käsikirjoittaja on samainen Roy Clarke, joka käsikirjoitti myös originaalisarjan, joten kauhean surkea ei tämäkään pilottijakso sisällöltään lie? Se miten tyyliltelty nuori Hyacinth onnistuu, on häntä näyttelevän Kerry Howardin harteilla. Alkuasetelma pilotille on: "...seurataan Hyacinthia nuorena kotiapulaisena/palvelijana 50-luvulla, kun hän yrittää todistaa olevansa parempi kuin alaluokkainen perheensä."


    • aitoaikuinennainen

      Tunnin mittainen Nuori Hyacinth-spesiaalijakso esitetään BBC1:llä pe 2.9. klo 23.30 Suomen aikaa - ja milloinhan meillä?

    • aikuisempinainen
      • sarjadiggari

        Hieno homma. Noita ihan alkupään jaksoja en ole koskaan nähnytkään.

        Kiva, että tuo "Nuori Hyasint" näytetään aluksi. Mulle ihan tuntemattomia näyttelijöitä kylläkin, mutta kiinnostaa kyllä.


    • Taattuahyacinttia

      Kiitti
      Pitänee kurkata ylihuomenna, jos muistaa

    • Tom_Tablet

      Tuli katsottua vasta nyt, kun en aamulla ehtinyt. Valitettavan tylsä oli. Nuori Hyacinth kyllä harjoitellut alkuperäisen ilmeitä, mutta se ei jaksoa pelastanut.

      • aikuisempinainen

        Samaa mieltä. Hahmoja oli yritetty hakea juonen kustannuksella... Ihmeellistä sinänsä, kun ottaa huomioon käsikirjoittajan (sama kuin ap. sarjassa). Pakko sanoa, että onneksi vain yksi etkojakso ja sitten vanhat, kunnon Hyacinth Bucketit (sorry, Bouquetit :).


      • sarjadiggari

        Mistä oikein olet tuon saanut katsottavaksi?


      • aarteenetsintää

        UK tv:tä voi katsoa vapaasti netissä. Kuuklella löytyy.


      • Tom_Tablet
        sarjadiggari kirjoitti:

        Mistä oikein olet tuon saanut katsottavaksi?

        Netti, tuo ihmeellinen asia. Olennaisimmat britti -ja USA-uutuudet nähtävinä viimeistään seuraavana päivänä. Televisiostani katsoin.


    • Taattuahyacinttiä

      Ihan samaa mieltä,katoin alkua pätkän,eikä jaksanu innostua. Kovasti kyllä koitti ilmeillä kuten alkuperäinen... vanhassa vara parempi ;)

    • SemmottinenTapaus

      Tänään oli eka jakso telkassa. Voimakas pettymyksen kokemus.

      Vanhemman rouvan tyypillinen ilme, jossa suu auki alaleuka on vedetty taakse, näkyi tälläkin tytöllä.

    • sarjadiggari

      No jopas. Olen aina luullut, että Onslowin auto on Taunus, mutta nyt vasta huomasin että se onkin Cortina.

    • sarjadiggari

      Miks noi on niin vähän aikaa Areenassa. Mulla jäi nyt kakkosjakso näkemättä. 😐

      "Keskiluokkainen kotirouva Hyacinth Bucket (Bouquet, kuten hän haluaa nimensä kirjoittaa)", lukee Areenassa.
      Ei ei ei! Kyllä Hyacinth KIRJOITTAA sukunimensä Bucket, mutta se pitää hänen mielestään LAUSUA kuten Bouquet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe