suomalaisen rodun tahallinen hävitys

Jaana.Mäkinen

Se on rasismia


http://yle.fi/uutiset/surmattu_brittipoliitikko_oli_kertonut_poliisille_uhkauksista/8965066?ref=leiki-uup

Surmattu brittipoliitikko oli kertonut poliisille uhkauksista

On poliisille kerrottu myös miten mamut uhkaa suomalaisten elämää.

Ei päättäjät poliiseineen välitä suomalaisista, itseänsä ne vaan suojaa.

Joskus taisin lanseerata sanonan ne [Suomen päättäjät] tappaa meidät tahallaan. Ette uskoneet. Se lause muuttui 100% lihaksi, koska toiset näkee asioita, joita toiset yrittää pimittää.

Moverkin vittuili "Miten se muka tapahtuu?", saat vielä nähdä miten suomalainen rotu tuhotaan! Nautitko?

15

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KysynpäVaan

      Mamuttajapoliitikot tuhoavat omia kulttuureitaan vastoin kansalaisten tahtoa.

      Onko tosiaankin suuri vääryys, että joku moisista tyypeistä joutuu vastuuseen teoistaan?

      Maailmassa kuolee satoja tuhansia ihmisiä päivittäin. Heistä tuhansia väkivaltaisesti, vaikka ovat viattomia.

      Miksi yhden kieron omaa kansaansa halveksivan poliitikon kuolema on muka joku suurikin menetys???

      • Ei meille ole mikään menetys vaikka kaikki englantilaiset kuolisi eikä maailmalle ole mikään menetys sun eikä mun kuolema...

        Oikeastaan hälytyskellojen pitäisi soida kaikilla siksi että poliisi ei osaa tehdä mitään vaikka miten varautuu ja siihen kallista opetusta ja rahaa! Ei siellä eikä täällä. Rikolliset keksii aina uuden keinon. Jos rikolliset ei keksisi uusia keinoja ei olisi rikollisuutta.

        Se mihin itse yritin aloituksessa puuttua on se ihme kun murhattu nainen oli tehnyt ilmoituksia poliisille, ei siltikään poliisi välittänyt

        Arvaa miten paljon Suomen päättäjät poliisi tai laki ottaa vakavasti sen että Suomeen rahdataan ja päästetään suomalaisten himomurhaajia? Uhkaavat tappaa eikä kukaan tiedä kuka, joten kuka vaan voi tappaa kenet vaan, eikä ketään saisi syyttää eikä tutkia.

        Siksi olenkin väittänyt jo vuosia että päättäjät murhaa omaa kansaa!

        Eihän muslimit tapa kaikkia yhtä aikaa vaikka siihen kykenisi, poliisin ja päättäjien ym johdon avustuksella, mutta suomalaisuus on jo Suomessa kuollut! Tämä maa ei enää ole suomalainen. Suomalaisten elämästä on tahallaan tehty vaikeeta, pelottavaa, stressaavaa, eli epäsuomalaista. Suomalaiset on tuhottu ja tuhotaan lisää se on rasismia.

        Otin vaan esimerkiksi päivän kovan uutisen kun britti tapetaan vaikka poliisi tietää uhkauksista, kuten Suomessakin poliisi tietää että muslimien tarkoitus on uskonnon perusteella tuhota muiden uskonnot kansat kulttuurit ja varastaa niiden maat. Näyttää olevan jokaisessa länsimaassa nyt oman rodun tappajaiset, siis rasismia omaa valkoista ja länsimaista rotua vastaan.

        Muistaako kukaan miten mover änkytti ettei omaa rotua kohtaan voi olla rasisti, se oli _niinkin_ tyhmä!

        Ainoa joka täällä on ikinä yhtään puhunut järkeä olen minä.

        Yhden rodun tahallinen hävittäminen päättäjien tekemänä on rasismia, ei se että sen tekee oma päättäjä poista yhtään sitä rasismia!

        Jos Suomen presidentti määrää kaikki valkoiset suomalaiset tapettaviksi se on kansanmurha

        kun se ottaa tapettujen tuhottujen ja syrjäytettyjen tilalle toista rotua kansaa alkuperäisen syrjäytety kansan tilalle tai edelle on se rasistinen kansanmurha! Ja sitä päättäjät nyt tekee, vaikka miten kutsuu sitä oikeutetuksi, on se rasismia!

        Se olisi kannattanut nähdä jo heti aluksi, mutta kun teille oli tärkeämpää haukkua mua ja poistaa mun kirjoitukset, jotta näyttäisi kuin rajat kii sekoryhmä olisi keksinyt mun sanomiset, itse. Mitään niillä ei ole muuta kuin se mitä minä olen sanonut. Täs on mennyt jo vuosi eikä kukaan ole keksinyt mitään uutta mullistavaa tai kestävää. Rajat kii rykmentti tuhosi kaiken, koska niillä ei ole järkeä hoitaa asioita himaan! Mikan Odin, oli hyvä, ei ole mun keksintö, mutta se ei kantanut! Todella suuri sääli että Mika itse mokasi sen!


        Mika voi pelastaa oman jenginsä ja suksia ulos Suomesta ennenkö natsit työnnetään ulos Suomesta. Se kiitos mun fb-tilini poistamisesta, olette raukkis-jengi!


      • Anonyymi
        Jaana.Mäkinen kirjoitti:

        Ei meille ole mikään menetys vaikka kaikki englantilaiset kuolisi eikä maailmalle ole mikään menetys sun eikä mun kuolema...

        Oikeastaan hälytyskellojen pitäisi soida kaikilla siksi että poliisi ei osaa tehdä mitään vaikka miten varautuu ja siihen kallista opetusta ja rahaa! Ei siellä eikä täällä. Rikolliset keksii aina uuden keinon. Jos rikolliset ei keksisi uusia keinoja ei olisi rikollisuutta.

        Se mihin itse yritin aloituksessa puuttua on se ihme kun murhattu nainen oli tehnyt ilmoituksia poliisille, ei siltikään poliisi välittänyt

        Arvaa miten paljon Suomen päättäjät poliisi tai laki ottaa vakavasti sen että Suomeen rahdataan ja päästetään suomalaisten himomurhaajia? Uhkaavat tappaa eikä kukaan tiedä kuka, joten kuka vaan voi tappaa kenet vaan, eikä ketään saisi syyttää eikä tutkia.

        Siksi olenkin väittänyt jo vuosia että päättäjät murhaa omaa kansaa!

        Eihän muslimit tapa kaikkia yhtä aikaa vaikka siihen kykenisi, poliisin ja päättäjien ym johdon avustuksella, mutta suomalaisuus on jo Suomessa kuollut! Tämä maa ei enää ole suomalainen. Suomalaisten elämästä on tahallaan tehty vaikeeta, pelottavaa, stressaavaa, eli epäsuomalaista. Suomalaiset on tuhottu ja tuhotaan lisää se on rasismia.

        Otin vaan esimerkiksi päivän kovan uutisen kun britti tapetaan vaikka poliisi tietää uhkauksista, kuten Suomessakin poliisi tietää että muslimien tarkoitus on uskonnon perusteella tuhota muiden uskonnot kansat kulttuurit ja varastaa niiden maat. Näyttää olevan jokaisessa länsimaassa nyt oman rodun tappajaiset, siis rasismia omaa valkoista ja länsimaista rotua vastaan.

        Muistaako kukaan miten mover änkytti ettei omaa rotua kohtaan voi olla rasisti, se oli _niinkin_ tyhmä!

        Ainoa joka täällä on ikinä yhtään puhunut järkeä olen minä.

        Yhden rodun tahallinen hävittäminen päättäjien tekemänä on rasismia, ei se että sen tekee oma päättäjä poista yhtään sitä rasismia!

        Jos Suomen presidentti määrää kaikki valkoiset suomalaiset tapettaviksi se on kansanmurha

        kun se ottaa tapettujen tuhottujen ja syrjäytettyjen tilalle toista rotua kansaa alkuperäisen syrjäytety kansan tilalle tai edelle on se rasistinen kansanmurha! Ja sitä päättäjät nyt tekee, vaikka miten kutsuu sitä oikeutetuksi, on se rasismia!

        Se olisi kannattanut nähdä jo heti aluksi, mutta kun teille oli tärkeämpää haukkua mua ja poistaa mun kirjoitukset, jotta näyttäisi kuin rajat kii sekoryhmä olisi keksinyt mun sanomiset, itse. Mitään niillä ei ole muuta kuin se mitä minä olen sanonut. Täs on mennyt jo vuosi eikä kukaan ole keksinyt mitään uutta mullistavaa tai kestävää. Rajat kii rykmentti tuhosi kaiken, koska niillä ei ole järkeä hoitaa asioita himaan! Mikan Odin, oli hyvä, ei ole mun keksintö, mutta se ei kantanut! Todella suuri sääli että Mika itse mokasi sen!


        Mika voi pelastaa oman jenginsä ja suksia ulos Suomesta ennenkö natsit työnnetään ulos Suomesta. Se kiitos mun fb-tilini poistamisesta, olette raukkis-jengi!

        "Suomalaiset ja askenaasijuutalaiset ovat erityisryhmiä"

        ”Meillä on muihin maihin verrattuna tiettyjä etuja, joita tutkijat ovat osanneet hyödyntää. Yksi asia on väestön geneettinen ainutlaatuisuus. Suomalaiset ovat askenaasijuutalaisten tavoin oma pieni väestöryhmänsä, jolla on oma luokka kansainvälisissä geneettisissä tietokannoissa”, Palotie selittää.

        Geneettisissä tietokannoissa maailman väestö on jaettu kahdeksaan luokkaan: afrikkalaiset, latinot, eurooppalaiset poissulkien suomalaiset, askenaasijuutalaiset, itä-aasialaiset, suomalaiset, etelä-aasialaiset ja muut.

        Lääketieteensäätiö

        Geenitieto avaa uuden ulottuvuuden – suomalaisilla on erityisasema alan tutkimuksessa

        Helsingin Sanomat 16.11.2020


    • Rodun sukupuuttoon kuolemisen voi ehkäistä vain oikea johtaja, joka puolustaa omaa kansaa ja oikea ajoistus ja oikea ennakoiminen eli estää vieraat vihamieliset rodut omasta lintukodosta. Mikään noista viisauksista ei nyt toteudu,

      vaan päinvastoin : hurripäättäjät ovat päättäneet tuhota kaikki suomalaiset, suomalaisuuden ja Suomen.

      Rajat kii rykmenttiä kun katselee niin ei voi kuin ihmetellä miten ne osasi mokata mun hennon yritelmän... kerta toisensa jälkeen.....

      https://www.facebook.com/groups/114311111913455/permalink/1176152579062631/

      • Tokikin mun tarkoitus oli puhua päättäjille ja äänestäjille järkeä, ja saada aikaan demokraattinen päättös asioista ja se osoittautui mahdottommaksi ja persutkin 20% äänisaalillaan mokasi kaiken öyhötyksellään! Ja monet kannattajat mokasi - Sitä mietin että taitaa ne kaikki olla kansan vaihtamisen kannalla. Ei tollanen tapa käsitellä asioita ole oikea. mm "suvakkihuorat" ja sen suuntainen höpinä oli tyhmää. Olisitte tehnyt omaa juttua ja jättänyt suvakit rauhaan. No turha tätä perata enempää, moka mikä moka. moka mikä mika. Hävitty on hävitty ja uudet ideat on pantu pussiin, koska te mokaisitte ne kuitenkin.


    • Hannele Vestola sanoo lopussa_ .... Väitän, että normaalina kesälauantaina Jyväskylän Lounaispuistossa on aina paljon enemmän väkeä kuin nyt, vaikka oli tämä hieno "tapahtuma".
      Tykkää · 48

      Titta Vehmala sanoo_ Miettikää. "Lastentapahtumaa" mainostettiin monen päivän ajan mm. Fb:n Rajat kiinni -ryhmässä (yli 10 000 jäsentä, kuten aina muistetaan rehennellä). Paljonko tuli aatteen kannattajia paikalle? Ja sitten: milloin polkaistiin sateenvarjotapahtuma pystyyn - eilen? Jaaa paljonko olikaan osallistujia...?
      Tykkää · 21

      Hannele Vestola sanoo_ Samaan aikaan toisaalla: marssimme rasismia vastaan sateenvarjokulkueessa. Mukana myös Loldiersit. Mukana vajaan päivän varoitusajalla toistasataa ihmistä

      Kalevi Toropainen sanoo_ Ja IHAN oikeasti esim. RK-ryhmässä aika moni ihmettelee vilpittömin mielin että miksei mikään kulje sillai kuin pitäisi, vaikka suurin osa suomalaisista on meidän kanssa samaa mieltä...
      Tykkää · 51 · 10 t



      Tuohon voisi lisätä että ne Rajat Kiinni tuhannet kannattajat on älytöntä valetta ja feikkitilejä! mutta mun feikkitili piti poistaa, vaikka olin samalla puolella. No keksikää nyt edes jotain ihan ite! Mä siirryn víttuílíjoíden puolelle, koska teitä ei voi auttaa kukaan te vaan mokaatte kaiken!

      Olis kannattanut jättää se mun fb-tili rauhaan, idiootit!

      • Olis kannattanut jättää se mun fb-tili rauhaan, idiootti, Tomppa Salonen mut vasikoi 'Locoloser' on rekannut tännekin tilin, kehui kuinka on omalla naamallaan fb . Kyllä mä sen naaman tunnen muttei se nimi ole sen naaman kaa sama. On mulla sen puhelinnumerokin, mutten tiennyt sen olevan natsi. Tilin poistamisen jälkeen otin toisen tilin ja kävin katsoo niin olipa Tomppa ottanut "oman" naamansa pois kun oli saanut poistettua mun tilin. Juu ihan omalla naamalla täällä esinnyn, hän sanoi - mut ei sen kauempaa kun mulle esiintyi, sit otti pois. Vasikka!

        eli te pidätte tileillänne toistenne kuvia! on siellä muitakin että samassa profiilissa on useita eri henkilöitä, ja varmaan vaihtelette tilienne tunnuksia toisten kaa ettei poliisi tiedä kenen koneella on sanottu mitäkin.

        Täälläkin mover lähetti mulle kaikkien muiden tilien tunnukset - olihan mulla muiden tilien tunnuksia ainakin 5 erilaiset tunnukset. En tiedä mikä sen tarkoitus oli, enhän mä koskaan mitään väärää sano. Voihan sen uskoo että poliisin eksyttämisen yritystä se on.


    • dorkaviisas

      Kyllä päättäjät tasan tarkkaan tietävät mitä tekevät. He ajattelevat kuitenkin niin, että ei se heitä kosketa, koska asuvat kavereineen ja sukulaisineen turvassa eliittialueillaan, joissa ei mamutus näy mitenkään. Poissa silmistä, poissa mielestä.

      • Lucki

        Mä luulen että päättäjiltä on aivot mädäntyneet tyhjiin.

        Tai onkohan Venäläiset tehneet jonkun salaisen operaation ja leikanneet niiden aivot ja laittaneet paskaa tilalle - ei tätä muuten selitä!


    • Suomalainen rotu? mene hoitoon ja ota rotuoppikijat mukaan, taidat olla joku 15 v. nazirasisti.

      • Kerran mamu aina mamu


    • Bror-Erik1974

      Jaana Mäkisellä lienee jonkin sortin ongelmia sosiaalisissa suhteissaan mutta
      ei se mitään.Kirjallinen anti se vasta paljastaa tämän älynpyknikon koko kuvan. :)

      • Cococuwa

        Aivan oikein, paljastuit taaskin uusnatseja nuolevaksi centiksi.
        Yrittäisit edes, raasu - hohoijaa.

        Luulekko että tää sun erilaisilla henkilö-profiileilla ittes kaa lässynlässyttäminen kiinnostaa ihmisiä?


      • Cococuwa kirjoitti:

        Aivan oikein, paljastuit taaskin uusnatseja nuolevaksi centiksi.
        Yrittäisit edes, raasu - hohoijaa.

        Luulekko että tää sun erilaisilla henkilö-profiileilla ittes kaa lässynlässyttäminen kiinnostaa ihmisiä?

        Jaa nyt sitten olen jo BruurEerika. Kohta varmaan väität että olen nik 'Cococuwa' - "Luulekko"(!)ok


      • Cococuwa kirjoitti:

        Aivan oikein, paljastuit taaskin uusnatseja nuolevaksi centiksi.
        Yrittäisit edes, raasu - hohoijaa.

        Luulekko että tää sun erilaisilla henkilö-profiileilla ittes kaa lässynlässyttäminen kiinnostaa ihmisiä?

        Ja missähän minä olen nuollut uusnatseja(!)ok


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      186
      4206
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      229
      2176
    3. 133
      1637
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1311
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      172
      1038
    6. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      63
      1028
    7. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      77
      1017
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      942
    9. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      77
      925
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      65
      909
    Aihe