Kuka on paras?

ferrarifanns

Kuka on paras hahmo teidän mielestä?

36

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uno1on

      Sam Dingle

    • Glub

      Aaron.

      • noeisiinä

        Cain Dingle


    • Annika_S

      Parhaaksi hahmoksi katson pitkän linjan miehen Cain Dinglen. Hänen särmänsä ovat hioutuneet iän myötä ja häneen on tullut hieman inhimillisiä vivahteita. Nuorista Aron ja Ross ovat parhaat hahmot.

    • ikifani

      Cain on uskottava . Karhea, mutta varmaotteinen tiukoissa paikoissa. Pehmeääkin on ajoittain nähtävissä.
      Myös Zak ja Sam ovat miehiä paikallaan.

      Naisista tällä hetkellä Kerry, vaikka rooli on luotu överiksi.

    • Biggeststars

      Robert,Cain Aaron.

    • Faniaina

      Ross on ihana <3 Naisista Val ja Kerry hauskoja.

    • Glub

      Naisista Megan, Chrissie, Chas ja Ruby.

      Pidän myös Lawrencesta.

    • Niinaxx

      David Vaikka hän onkin vähän höpsö, niin kuitenkin hän ottaa perhe-elämän tosissaan. Joku Cain on jäänyt murkun tasolle.

    • emmeemme

      nyt ja aina : Cain...tykkään myös Valin ja Ericin hurtista huumorista;))

      • batmani

        Menee saman toisteluksi, tietenkin Cain


    • Kakkosmies

      Toisteluksi näyttää menevän. Miehistä Cain. Kakkosena Zak. Hän ei ole enää paljonkaan esillä, mutta on kyllä aika legendaarinen hahmo.

      Naisista on vaikea sanoa kuka on paras hahmo, mutta pidän Meganista ja Chrissiestä. Myös Rhonassa, Moirassa ja Kerryssä on jotakin hyvin vetoavaa. Vastenmielisin hahmo on joka kantilta katsottuna tämä Bartonin poikien äippä eli Emma.

    • MCLDC

      Naisista Moira, koska kaunis, lempeä ja muuten ihana, Chas, koska kaunis, saa mut nauramaan ja ihana luonne, Leyla, koska kaunis ja saa nauramaan, Debbie, koska kaunis ja mahtava luonne miehistä Cain koska on helposti kiivastuva mutta perheen edestä tekee mitä vain. Ja kaikilla myös se että mahtavat tarinat!

      • HammediMuu

        Moira on herkullinen hahmo, mutta en pidä siitä. Upea nainen, mutta tekopyhä ja viettiensä vietävissä. En tajua, että älyllisesti korkeampi Cain muka rakastaisi häntä, eikä se mulla menekään läpi. Charityn lisäksi ainoa uskottavasti Cainin tasoinen rakkaus Cainilla oli Reynoldsin muija, siis se poliisi, joka kuoli kolarissa.


    • Glub

      Minusta Cain on yleensä aika stereotyyppinen, yleensä en pahemmin välitä, tänään kyllä pidin siitä arvaamattomasta suudelmasta Chrissien kanssa (vaikka lopulta haluaisinkin Chrissien yhteen Rossin kanssa).

    • couldbe

      Cain, Robert, Ross

    • Emtskufani

      Parhaat: Pete, Vanessa, Bernice, Emma
      Surkeimmat: Aaron, Robert, Cain, Ross

    • eisuvakki

      Cain tietenkin. Hemmo kaataa kaikki kylän naiset.

    • kxft

      Mä en ymmärrä Cainia...

      • kxft

        Enkä sitä, kuinka joku voi pitää siitä...


    • NikhiliTuuTakaisin

      Taitaa olla 12:s ketju, joka osoittaa Cainin parhautta. Tällä kertaa ei kuitenkaan ylivoimainen ja kiitos siitä.
      Nykyinen Robert on aiempia kiinnostavampi. Pakko myöntää, että parhaita hahmoja nyt. Eric on ikisuosikkini. Sori, Aaronista vakuuttuneet, mutta itkenyt liikaa. Vähempi riittäisi mulle. Silti kiinnostavalla puolella.
      Kestorasittavat henkilöt ovat Lisa, Paddy, Val (koska liian överiksi pistetty) ja Andy. Viime mainittu nyt jonkun aikaa ollut lähes siedettävä.
      Jai ja (mustalais-)lakimies, oliko Rashid(?) ovat intialaisista vähemmän hyviä - Jain törttöily kyllä hauskaa. :)
      Mä haluan, että sielullinen kaksoisolentoni NIKHIL palaisi pian!

      • summerisun

        Lakimiehen nimi on Rakesh


    • VaihtuvuuttaLisää

      Kyllä Robert kiinnostava tyyppi on, ei siinä mittää. Joskus hänestä tulee mieleen nuorempi Vesa-Matti Loiri. Valista pidin ennen, mutta nykyisellään hänen hahmonsa on mennyt överiksi. Nikhil oli aikoinaan aika väritön tyyppi, mutta ehkä hän suuressa itserakkaudessaan ja täydellisyyden tavottelussaan tuo väriä tähän tyyppikategoriaan. Miellyttävämpi kuin veljensä joka tapauksessa . Ja Andy kuuluu kalustoon vielä vuosien ajan, ellen erehdy. Itse en inhoa Andyä enkä Paddyä, mutta muutama muu hahmo sieltä sais häipyy.

    • Katselijam

      Cain laittoi melkein alaikäisen Amyn raskaaksi, vaati aborttia ja lopulta kohteli Amyä ja omaa lastaan törkeästi.

      Hieno mies.

    • Huomioita_sohvalta

      Jostain syystä viimeaikoina Kirinistä on tullut suosikkini.Kivan näköinen ja symppiksen oloinen nuorimies.

    • sexigööl

      Vanessa

    • yjhfjy
    • Rosfinn

      Val ja Eric. Ikisuosikki on vieläkin Viv Windsor, aivan mahtavan hauska hahmo.

      Nuoresta polvesta Ross on huippu ja Finn. Kirin on alkanut nousemaan omalla listallani viime viikkoina.

    • Katutyttö

      Ikisuosikki Zoe Tate. Tämänpäiväisistä vaikea löytää, kukaan ei nouse selväksi ykköseksi. Lähinnä kai Aaroni

    • krft
      • Rosfinn

        Kim yhä kolmosena. Mitä se hahmohan poistui (muttei kuollut) onneksi jo ajat sitten.

        Aaronin nykyään itkee aina, en enää tykkää. Kun pedataan tulevaa..
        Cain niin ja näin.
        Robert kyllä parani uuden näyttelijän myötä, muttei se vielä JR ole.


    • Katutyttö

      Hieno lista. Kiva nähdä, että mun ikisuosikkini ZoeTate menestyy yhä näin hyvin. Aaronin, Cainin ja Robertin menestys ei ole mulle yllätys. Esimerkiksi Alicia ja David puuttuvat listalta kokonaan , eikä siellä ole Rossia eikä Moiraakaan.

      • Glub

        Sama juttu, oikein odotin Zoen näkemistä listalla, ja tosiaan, oli melko hyvässä sijaluvussa (11.) ottaen huomioon, että on poistunut sarjasta kuitenkin 11 vuotta sitten. Zoe on kyllä yksi ikonisimmista hahmoista koko sarjan ajalta.


    • Kakkosmies

      Vielä yhdet kehut Zoe Tatelle. Hän on ollut parasta koko Emmerdalessa. Hän nimittäin koukutti minut täysin. Odotin vain koska taas näen hänet. Osa kehuista kuuluu tietenkin Zoea esittäneelle Leah Bracknellille.

      • Glub

        Leah on todellakin upea ja erittäin monisyinen näyttelijätär, ja on nykyisin, jos mahdollista, jopa vielä upeamman ja nuoremman näköinen kuin silloin. Hänhän elääkin hyvin terveellistä elämää, ja onkin siirtynyt jooga- ja terveysohjaajaksi. Toivon mukaan joskus saadaan vielä erikoinen tähtihetki, jos hän tulisi vierailemaan, vaikkapa vain yhdenkin jakson ajaksi. Näinhän voisi tapahtua esimerkiksi ensi vuonna oleviin Emmerdalen 45-vuotisjuhliin. :)


    • söpölööpöö

      Varmaan se Dinglejen koira on paras. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10142
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2934
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      192
      2747
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1556
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe