En oikeen tiedä miten aloittaa päiväkirja, ja olen aina halunnut pitää säännöllistä päiväkirjaa, mutta kitjoittaminen on aina loppunut noin viikon kuluttua. Olisiko teillä vinkkejä päiväkirjan aloittamiseen? En tarkoita mitään tällaista:
Hei, nimeni on Matilda ja olen 22 vuotias. Mutta voisitteko antaa vinkkejä?
Miten aloitan päiväkirjan kirjoittamisen??
5
809
Vastaukset
- Moijee
Tuossa lukee kitjoittaminen eikä kirjoittaminen
Älä väitä ettet ikinä kirjoita väärin!
- JaJumalaLoiIhmisen
Kirjoitat mitä mieleen tulee. Se voi olla ihan mitä tahansa, mikä on sinulle tärkeää. Minä olen kirjoittanut aivan pähkähulluja juttuja, joissa ei ole mitään logiikkaa. Katson vain bussista ulos ja kirjoitan mitä näen.
Onnea päiväkirjan kirjoitus urallesi:) Tutustu itseesi! ajattele miltä sinusta tuntuu ja kirjoita ylös se minkä voit .
Riippuu ihan siitä mitä oikein edes haluat...Tykkään Justin Bieberistä riittää että laitat sydämiä sivuille. Toki voit kirjoittaa että 'maanantai klo 09.30 ja hieman puoli pilvistä, kölnissä olluit sadetta ja kokoomus haluaa keskustella vientikaupasta Aasiaan.
Toki voi miettiä haluaa olla kokea ja tuntea kuka on. Kirjoittaa siitä. Ei helppoa.
Ja maailman parasta kun lähtee matkaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880