Miten aloitan päiväkirjan kirjoittamisen??

Kaikkikirjahullu

En oikeen tiedä miten aloittaa päiväkirja, ja olen aina halunnut pitää säännöllistä päiväkirjaa, mutta kitjoittaminen on aina loppunut noin viikon kuluttua. Olisiko teillä vinkkejä päiväkirjan aloittamiseen? En tarkoita mitään tällaista:
Hei, nimeni on Matilda ja olen 22 vuotias. Mutta voisitteko antaa vinkkejä?

5

837

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moijee

Tuossa lukee kitjoittaminen eikä kirjoittaminen

• Älä väitä ettet ikinä kirjoita väärin!

• JaJumalaLoiIhmisen

Kirjoitat mitä mieleen tulee. Se voi olla ihan mitä tahansa, mikä on sinulle tärkeää. Minä olen kirjoittanut aivan pähkähulluja juttuja, joissa ei ole mitään logiikkaa. Katson vain bussista ulos ja kirjoitan mitä näen.

Onnea päiväkirjan kirjoitus urallesi:)

• Tutustu itseesi! ajattele miltä sinusta tuntuu ja kirjoita ylös se minkä voit .

• Riippuu ihan siitä mitä oikein edes haluat...Tykkään Justin Bieberistä riittää että laitat sydämiä sivuille. Toki voit kirjoittaa että 'maanantai klo 09.30 ja hieman puoli pilvistä, kölnissä olluit sadetta ja kokoomus haluaa keskustella vientikaupasta Aasiaan.

Toki voi miettiä haluaa olla kokea ja tuntea kuka on. Kirjoittaa siitä. Ei helppoa.

Ja maailman parasta kun lähtee matkaan....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3007
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2961
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2367
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1863
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1719
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1674
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1275
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      37
      1247
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79