Miksi naisella on kuukautiset?

Miten kreationisti selittää sen että ihmisnaaraalla on kuukautiset jotka ilmeisesti ovat usein hankalat ja epämukavat? Onko syyllisenä puhuvan kärmeen viekoitteleva etelänhedelmämainos?

http://www.bbc.com/earth/story/20150420-why-do-women-have-periods?ocid=fbert

Robert A. Heinlein on jossakin päin luonnehtinut PMS:ää sanomalla että muutaman päivän ennen kuukautisten alkamista nainen käyttäytyy kuin normaali mies. Tjs.

15

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verilettuVittu

      Kukapa ei tykkäisi nuolla veristä pillua?Ahahahahahahahahahhahahahha ahahahahahah ahhahahaha

    • nainen_ei_ole_kone

      Taas tätä evokin omaa ymmärtämättömyyttä. Kuukautiset tietysti liittyy naisen lisääntymisbiologiaan. Naisilla kun nyt sattuu olemaan tälläinen "hedelmällisyyskierto" biologiassaan.

      Kun naisella alkaa ns. vaihdevuodet niin se hedelmällisyys lakkaa eli lisääntymiskyky menee ohitse. Luomisessa ei ollut tarkoituksena se, että naiset synnyttäisivät jälkeläisiä ikuisesti vaan aivan ajallisesti määrättynä hedelmällisenä ikäjaksona.
      Näin naista ei luotu miksikään "synnytyskoneeksi" joka toimisi ikuisesti.

      Tämä on älykästä suunnittelua, se mahdollistaa naista muuhunkin toimeen kuin pelkkään synnytyskone toimintoihin. Lisääntymisbiologiassa jälkeläisten tuottamisella on oma rajallinen aikansa.

      Tämä on luonnollinen ilmiö naisten elämässä. Lapsia tulee vain tiettynä hedelmällisenä aikana ja sen ajan ulkopuolella on sitten muutakin elämää.
      Naista ei siis luotu automaattiseksi synnytyskoneeksi koko iäkseen.

      Eikö miesevokki voi tätä tajuta? Luulen, että naisevokit ymmärtäisi tämän asian paremmin.

      • onko_liian_vaikeata

        Naisella jo sikiöaikana muodostuu ne kaikki munasolut. Tämän vuoksi niitä munasoluja on tietty rajallinen määrä ja jokaisessa kuukautisessa kierrossa menetetään näitä hedelmöitymättömiä munasoluja.
        Eikö evokki ymmärrä tätä munasolujen rajallista määrää ?

        Puberteetin jälkeen naiselle ei muodostu uusia munasoluja vaan sillä on jo ne kaikki mukana ennen puberteetti-ikääkin eli jo sikiöaikanakin kohdussa.

        Nyt moderni teknologia mahdollistaa koeputkihedelmöitykset ja kohdun vuokrauksenkin. Ja hedelmällisyyshoidoissa voidaan vaikuttaa naisen "munasolujen kiertoon" ehkä jo lähitulevaisuudessa voidaan suorittaa suoria munasolusiirtoja naiselta toiselle naiselle.
        Nythän jo hedelmöityneitä munasoluja voidaan siirtää toisen naisen kohtuun kasvamaan syntyväksi lapseksi. Nyt on jo mahdollista, että lapsella on kaksi äitiä, se nainen jolta munasolu on otettu ja se äiti joka kantaa sen hedelmöityneen munasolun ja synnyttää lapsen aikanaan.
        Isiä on edelleen se yksi joka on sen munasolun hedelmöittänyt siittiöllään.

        Eikö evoluutiouskovat tunne lainkaan lisääntymisbiologiaa? Sukupuolisuuteen liittyy myös moraalisia kysymyksiä, mutta niistä en kirjoita koska ette niitäkään ymmärtäisi lainkaan. Moraali on vaikeampi alue kuin pelkkä biologia.


      • IlkimyksenVeljenpoika
        onko_liian_vaikeata kirjoitti:

        Naisella jo sikiöaikana muodostuu ne kaikki munasolut. Tämän vuoksi niitä munasoluja on tietty rajallinen määrä ja jokaisessa kuukautisessa kierrossa menetetään näitä hedelmöitymättömiä munasoluja.
        Eikö evokki ymmärrä tätä munasolujen rajallista määrää ?

        Puberteetin jälkeen naiselle ei muodostu uusia munasoluja vaan sillä on jo ne kaikki mukana ennen puberteetti-ikääkin eli jo sikiöaikanakin kohdussa.

        Nyt moderni teknologia mahdollistaa koeputkihedelmöitykset ja kohdun vuokrauksenkin. Ja hedelmällisyyshoidoissa voidaan vaikuttaa naisen "munasolujen kiertoon" ehkä jo lähitulevaisuudessa voidaan suorittaa suoria munasolusiirtoja naiselta toiselle naiselle.
        Nythän jo hedelmöityneitä munasoluja voidaan siirtää toisen naisen kohtuun kasvamaan syntyväksi lapseksi. Nyt on jo mahdollista, että lapsella on kaksi äitiä, se nainen jolta munasolu on otettu ja se äiti joka kantaa sen hedelmöityneen munasolun ja synnyttää lapsen aikanaan.
        Isiä on edelleen se yksi joka on sen munasolun hedelmöittänyt siittiöllään.

        Eikö evoluutiouskovat tunne lainkaan lisääntymisbiologiaa? Sukupuolisuuteen liittyy myös moraalisia kysymyksiä, mutta niistä en kirjoita koska ette niitäkään ymmärtäisi lainkaan. Moraali on vaikeampi alue kuin pelkkä biologia.

        Uskoisin Hiskin ja naapurin kissan tuntevat biologian yhtä hyvin tai paremminkin kuin sinä. Tarkoituksena oli arvatenkin kysyä, miten kretut selittävät sen, ettei ihmisnaaraalla ole kiima-aikaa kuten muilla eläimillä vaan kuukautiset. En yhtään ylläty siitä, ettet sinä tajunnut jutun juonta.


      • Epäjumalienkieltäjä
        IlkimyksenVeljenpoika kirjoitti:

        Uskoisin Hiskin ja naapurin kissan tuntevat biologian yhtä hyvin tai paremminkin kuin sinä. Tarkoituksena oli arvatenkin kysyä, miten kretut selittävät sen, ettei ihmisnaaraalla ole kiima-aikaa kuten muilla eläimillä vaan kuukautiset. En yhtään ylläty siitä, ettet sinä tajunnut jutun juonta.

        Tämän "lisääntymisbiologin" tyyli olla ymmärtämättä kysymystä ja vääntää opettavasiseen sävyyn rautalangasta asioita, jotka kaikille ovat selviä, on suorastaan hilpeä.


      • fghgfhgfhgh
        onko_liian_vaikeata kirjoitti:

        Naisella jo sikiöaikana muodostuu ne kaikki munasolut. Tämän vuoksi niitä munasoluja on tietty rajallinen määrä ja jokaisessa kuukautisessa kierrossa menetetään näitä hedelmöitymättömiä munasoluja.
        Eikö evokki ymmärrä tätä munasolujen rajallista määrää ?

        Puberteetin jälkeen naiselle ei muodostu uusia munasoluja vaan sillä on jo ne kaikki mukana ennen puberteetti-ikääkin eli jo sikiöaikanakin kohdussa.

        Nyt moderni teknologia mahdollistaa koeputkihedelmöitykset ja kohdun vuokrauksenkin. Ja hedelmällisyyshoidoissa voidaan vaikuttaa naisen "munasolujen kiertoon" ehkä jo lähitulevaisuudessa voidaan suorittaa suoria munasolusiirtoja naiselta toiselle naiselle.
        Nythän jo hedelmöityneitä munasoluja voidaan siirtää toisen naisen kohtuun kasvamaan syntyväksi lapseksi. Nyt on jo mahdollista, että lapsella on kaksi äitiä, se nainen jolta munasolu on otettu ja se äiti joka kantaa sen hedelmöityneen munasolun ja synnyttää lapsen aikanaan.
        Isiä on edelleen se yksi joka on sen munasolun hedelmöittänyt siittiöllään.

        Eikö evoluutiouskovat tunne lainkaan lisääntymisbiologiaa? Sukupuolisuuteen liittyy myös moraalisia kysymyksiä, mutta niistä en kirjoita koska ette niitäkään ymmärtäisi lainkaan. Moraali on vaikeampi alue kuin pelkkä biologia.

        Sinähän hullu et ole koskaan päässytkään sänkyyn naisen kanssa..ei ihme.


      • vaihtoehtoisuutta
        fghgfhgfhgh kirjoitti:

        Sinähän hullu et ole koskaan päässytkään sänkyyn naisen kanssa..ei ihme.

        Vain konservatiivit tekevät sen sängyssä.


      • olette_tietovajakkeja
        Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

        Tämän "lisääntymisbiologin" tyyli olla ymmärtämättä kysymystä ja vääntää opettavasiseen sävyyn rautalangasta asioita, jotka kaikille ovat selviä, on suorastaan hilpeä.

        Kirjoitin vastauksen evoluutiouskovan kysymykseen:

        Miksi naisella on kuukautiset?

        Pitihän se antaa vastaus kun kerran evoluutiouskova tietämättömänä kysyy.
        Nuohan kuuluvat naisen lisääntymisbiologiaan josta evoluutiouskovat urokset eivät tiedä eivätkä tajua mitään.

        Ei tuo sana "lisääntymisbiologia" ole ollenkaan hassu eikä väärä. Te ette vaan tajua tuon sanan sisältöä lainkaan koska evoluutioteorianne sanakirja ei tuota sanaa edes tunne.

        Teillähän on vain käsitteet "satunnainen mutaatio" ja "luonnonvalinta" hallitsemassa sukupuolisuutta. Eihän evoluutiouskovalta voikaan odottaa muuta tietämystä.


      • olette_tietovajakkeja kirjoitti:

        Kirjoitin vastauksen evoluutiouskovan kysymykseen:

        Miksi naisella on kuukautiset?

        Pitihän se antaa vastaus kun kerran evoluutiouskova tietämättömänä kysyy.
        Nuohan kuuluvat naisen lisääntymisbiologiaan josta evoluutiouskovat urokset eivät tiedä eivätkä tajua mitään.

        Ei tuo sana "lisääntymisbiologia" ole ollenkaan hassu eikä väärä. Te ette vaan tajua tuon sanan sisältöä lainkaan koska evoluutioteorianne sanakirja ei tuota sanaa edes tunne.

        Teillähän on vain käsitteet "satunnainen mutaatio" ja "luonnonvalinta" hallitsemassa sukupuolisuutta. Eihän evoluutiouskovalta voikaan odottaa muuta tietämystä.

        "Ei tuo sana "lisääntymisbiologia" ole ollenkaan hassu eikä väärä. Te ette vaan tajua tuon sanan sisältöä lainkaan koska evoluutioteorianne sanakirja ei tuota sanaa edes tunne."

        Evoluutioteorian sanakirja? Missähän mahtaa sijaita opus johon viittaat?

        Vai olisiko sittenkin niin - kuten tavallista - että hourit evoluutiosta ja sitä ymmärtävistä mitä ikinä sylki suuhun tuo.


    • se.siitä.tälläkin.kertaa

      Yhteenveto: kreationisti vastaa kysymyksiin latelemalla evolutionistisia itsestäänselvyyksiä.

      • apua_annetaan

        Evoluutiouskovalle mikään ei ole itsestäänselvää. Kaikki pitää pakkomielteisesti tarkistaa evoluutioteorian käsikirjasta.

        Miksi kreationisti ei saisi helpottaa evoluutiouskovan elämää kertomalla tietyistä itsestäänselvyyksistä?

        Onhan se nyt itsestäänselvää, että kreationistit haluavat auttaa tietovajakkeja.


      • apua_annetaan kirjoitti:

        Evoluutiouskovalle mikään ei ole itsestäänselvää. Kaikki pitää pakkomielteisesti tarkistaa evoluutioteorian käsikirjasta.

        Miksi kreationisti ei saisi helpottaa evoluutiouskovan elämää kertomalla tietyistä itsestäänselvyyksistä?

        Onhan se nyt itsestäänselvää, että kreationistit haluavat auttaa tietovajakkeja.

        "Kaikki pitää pakkomielteisesti tarkistaa evoluutioteorian käsikirjasta."

        Jo toinen opus. Mihin kirjaan viittaat? Laitahan linkki.


      • > Yhteenveto: kreationisti vastaa kysymyksiin latelemalla evolutionistisia itsestäänselvyyksiä. <

        Täsmälleen näin. Tämä kuvaa tietenkin sitä että kreationismi ei tarjoa mitään selityksiä mihinkään.


    • Kirjakääröt

      1Moos.18:12. Biblia. Sentähden nauroi Saara itsellensä, ja sanoi: nyt minä vanha olen, antanenko minä itseni hekumaan? ja minun herrani on vanhentunut.

    • JeesusJahvenKosto

      Siksi koska Eeva teki syntiä houkutellessaan Aatamin puraisemaan kielletystä hedelmästä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe