Olen Suomessa vastentahtoani

Miekkonen123456789

Asuin ulkomailla useita vuosia ennenkuin ex-vaimo tuli hulluksi ja pakotti minut muuttamaan Suomeen. Parin vuoden täällä oleskelun jälkeen minulla ei ole yhtään ystävää koko maailmassa koska olen työtön enkä oikeastaan ole minkään arvoinen. Ymmärrän varsin hyvin nyt miksi Suomessa on niin paljon hulluja ja juoppoja.

6

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksihörhövähemmän

      Kyllä kannattaa jättää hullu vaiimo Suomeen ja lähteä nostelemaan jos tuolta tuntuu,laitahan toimeksi!

    • poispois

      Täysin samaa mieltä! Suomi on tullut hulluksi! Viinako sumentanut päät?
      Itse asuin 14 vuotta ulkomailla, kunnes hullu annoin erään toisen hullun saada vakuuteltua että Suomeen kannattaa palata. Ja mitä teki sinisilmäinen ääliö, uskoi!
      Olin siellä Maanpäällisessä Onnelassa reilun vuoden. Sitten oli mitta täysi.
      Onneksi vanhat tutut täällä tarjosivat huoneen talostaan, joten pääsin muuttamaan heti takaisin. Aloin elämän uudelleen täällä, toimeentulo on hyvä ja yhteiskunta toimiva ja kunnollinen. Nyt paluustani 6 vuotta, enkä enää koskaan ikinä milloinkaan harkitsekaan paluuta Suomeen!! Ennemmin kuolen.

      • MielenkiintoistaTosiaan5

        Olisi kiva tietää, että missähän tuollainen paratiisi sijaitsee, jossa noin ihanaa on asua, kun kaikki järjestyy ja täällä ei mikään?

        Ei tämä Suomi tosiaankaan työttömälle onnela ole, mutta mikä maa sitten olisi?


    • nainen.norjassa

      Ei ole onnelaa ja paratiisia missään, itsestähän kaikki lähtee.
      Mutta maa joka antaa elämisen ja menestymisen mahdollisuuden, sille joka on valmis jotain sen eteen tekemään, on Norja.
      Tänne ei kuitenkaan kannata lähteä itseään säälivien surkimusten. Täällä bisnes on kovaa, yhteiskunnan kärryiltä putoaa jos ei ole itsetuntoa ja sisua.
      Täällä ei myöskään tarvitse olla työtön, mutta jos kunnon palkoille haluaa, on oltava jotain annettavaa. Lukiolaisista lähtien nuoret on kesätöissä, esim. täyttelemässä kaupan hyllyjä ja kassalla yms. Tahto päästä elämässä eteenpäin on kaikilla, jo nuoresta.
      Yhteiskunta voi olla karu ja kova, mutta omalla tahdolla pärjää ja kunnollisella itsetunnolla. En suosittele siis luusereille. Englannin kielellä pääsee hyvään alkuun, mutta norjan opiskelu on välttämätöntä. Ruotsinkielen taito auttaa paljon.
      Niin että jos kanttia riittää, mahdollisuuksia on! Rakennusala esim. vetää, samoin hoitotyö. Rakentajia tuodaan pilvin pimein esim Puolasta.

      • poispoisnorjassa

        Kirjoitin siis aikaisemmin tuolla poispois nimimerkillä.


    • Miksi/miten ex- vaimo sai palaamaan? Lapsia täällä? Tosiaan itsestä se on kiinni missä "paratiisi". Itse näin Suomalaisten kultamaan Espanjan kodittomia siellä käydessäni ja eipä heidän olonsakkaan kovin ruusuiselta vaikuttanut :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2031
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1523
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe