Saako mistään lainaa ilman luottotietoja

oikeahätä

Omaisuutta on. Luottotietoja ei. Vakituinen työpaikka löytyy. Onko olemassa mitään paikkaa mistä lainaa (500-1000€) heti??

16

1791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pysähdyseis

Älä lähde siihen leikkiin. Et oikeasti tarvitse tuollaista summaa/sitä mitä summalla aijot hankkia. Vielä voit pysähtyä!

• dckmskmvlmkwmklvwmv
      • ErkkiNimi

Miettikää 30 000e nyt käteen lainaa ja 2 vuodessa maksat takaisin et 30 000e vaan 67 000e.

Eli jos nyt olet vaikka peliveloissa 30 000e ja haluat saada velan kokonaisuutena maksettua, nyt ja heti, ottamalla tuolta ylläolevasta lainaa tuon 30 000e, teet omasta velastasi käytännössä yli kaksinkertaisen.

Eli et ole enää velkaa 30 000e vaan 67 000e. Rikollista edes tarjota veloissa, epätoivossa ja ahdingossa oleville tuollaista! Joku epätoivoinen tuollaisiin varmasti lähteekin. Epätoivo sokaisee.

• oikeahätä

Vippipoikien korko on turhan kova. Ja laina-ajat lyhyitä eli kk lyhennys on ihan järjetön. Eli ei kiitos lainaa heiltä.

Tylyintä tässä on se, että mä en talouttani kussu vaan puoliso. (kohta entinen) jättämällä molempien nimissä olleet lainat maksamatta ja heittäytymällä itse työttömäksi/varattomaksi. Eli kaikki kaadettiin mun niskaan, koska mulla on töitä ja tuloja. Mutta näin. Ja kyllä mä tarviin tuon rahan. En sentään hinnalla millä hyvänsä.

• matalapikorko

Jos on omaisuutta voi lainata panttilainaaoilta. Esi taide, korut, design y kelpaavat. tai sitten voit myydä itse esi Huuto.net tai jollekin jobbarille (tai huutokauppakamarin kautta)

• oikeahätä

Omaisuus on vaikea muuttaa rahaksi hetkessä (asunto-osake ja kesämökki). Niitä ei oikein huuto.nettiin kannata myyntiin laittaa. Jotain irtainta mulla myynnissä onkin, mutta huonosti käy kauppa...

• matalapikorko

Asunto-osake kelpaa pantiksi ainakin Helsingin Pantissa, utta asunto pitää tietysti olla velaton, tai ainakin pitää osakekirja voida sijoittaa panttilainaaoon.Ehkä autoa vastaan saa lainaa tuolta SAV rahotuksesta vaikka on luottomerkintä.

• pysähdymiettimään

Myt halvalla, niin kauppa käy. Rahapelit ovat sellaisia. Ostetaan kalliilla ja hätätilassa myydään halvalla. Joku rikastuu, mitä sitten. Jos ei rikastu niin tekee ainakin hyvän sijoituksen.
        Myyt mökin halvalla-HALVALLA niin saat rahaa siitä.
        Voi olla että se on sittenkin halvempaa kun että ottaa velkaa.

• Apua_annetaan

"Onko olemassa mitään paikkaa mistä lainaa (500-1000€) heti??"

Kyllä on. Minä olen käyttänyt tätä upeata vaihtoehtoa jo pari kertaa elämässäni. Sieltä saa rahaa heti ja riittävästi kun hätä on suurin. Korko lainalle on tasan nolla. Takaisinmaksuajan saa määritellä itse tai sitten voi jättää kokonaan maksamatta ilman mitään seuraamuksia. Luottotietoja ei kysellä. Tuloja ei kysellä eikä työpaikkaakaan tarvitse olla. Kukaan ei kysele mihin raha käytetään. Rahan saa käyttöönsä keskimäärin noin 25 sekunnin kuluessa hakemuksesta.

Mikä tämä hieno paikka sitten oikein on. Kauheasti täällä ei saa mainostaa, joten kerron vain nimen ja pari yksityiskohtaa. Nimi on komealta kalskahtava Puskurirahasto. Yhteystiedot löydät omasta pankistasi. Käyttöönotto tapahtuu kirjautumalla omalle säästötilille ja sitten vain klikkaus ja rahat ovat käytössä.

Liian hyvää ollakseen totta? No oikeastaa joo. Tähän olisi täytynyt varautua jo pitkän aikaa sitten pienellä panostuksella kuukausittain siirtämällä rahaa säästötilille. Mutta voi myös ajatella, että pitkälle tulevaisuuteen on pitkä aika. Nyt kun aloittaa pienellä summalla joka kuukausi, on sitten tulevaisuudessa itselläkin käytössä Puskurirahasto.

Helppoa? On. Harva vain niistä, jotka tätä vaihtoehtoa ihan aikuisten oikeasti tarvitsisivat, tekevät asian eteen yhtään mitään. Ne taas, jotka eivät oikeastaan tarvitse tälläistä, heillä se säännönmukaisesti on. Valittettavasti näin.

• hoit_su

☺☺☺

• puskuriakehiin

Tämä oli mestarineuvo!
        Naurattaa vieläkin, mutta niin totta kuitenkin.

• UB-Bank

Ootko liivijengeiltä kysynyt. Ne ei paljon vakuuksia tarvitse, riittää kun annat läheistesi ja sukulaistesi nimet ja osoitteet niille.

• Järjestelijä

Ennakkoa töistä, entä oletko kysynyt sukulaisilta/kavereilta. Eikö pankista tosiaan saa yhtään lainaa, mene virkailijan puheille, netin kautta ei varmaan saakaan. Kyllä pankissa pitäisi kuunnella velkaantumisen syytä. Tsemppiä!

• Eurozäkä

Paljon tarviit, rehelliseen käyttöön saat sen verran vaikka tänään. Yhteen tonniin nyt maailma kaadu, kasvaa nuo eurot sen verta korkoa muutamaan päivään. Vitosen vinkujia on aina mutta kunnolla pyytäjiä harvoin.

• Oikeahätä

500€ ja heti kiitos!

• Oikeahätä

Mun ketju, älä tuki tähän!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      3297
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      45
      1200
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1172
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      54
      1116
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1072
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      60
      1007
    7. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      27
      900
    8. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      877
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      872
    Aihe