Tilasin laihdutusvalmistetta.

Mievaan99

Tilasin sellaista laihdutus valmistetta kuin Dr Farin Man. Onko kukaan kokeillut ja jos on kokeillut niin onko tehonnut? Paljonko olette laihtuneet? Itse olen 16v tyttö, 167,5cm pitkä ja olen hieman pyöreä joten siksi tilasin kyseisen valmisteen. Kertokaa kokemuksianne, kiitos.

4

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yläasteelta päässyt etkä ole vieläkään tajunnut ettei laihdutusvalmisteet oikeasti toimi.
      Mene vaikka lenkille

• hauka.siiderivalaana

Hyvä vinkki!

Laihduttamisessa on kyse siitä, että kuluttaa enemmän, kuin syö.

Itseni suhteen olen menettänyt jo toivoni.. ehkä toi gambricorsa pappana -uute toimii :)

• Mievaan99

Lenkkeilen päivittäin 2 tuntia enkä laihdu. Joten oli jotain muuta keksittävä. Sittenpähän on kokeiltu sekin.

• afsed

Jos lisää lihan, voin ja rasvasen maijon syöntiä niin nälkä pysyy pois kauemmin ja hiilihydraattien himokin voi kadota. Sokerit lihottaa pahemmi ku aito rasva. kysy vaikka langanlaihoilta maasai-veljiltämme jokka syö pääsiassa lehmän verta. lihaa ja maitoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      323
      4197
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      317
      2580
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      70
      2261
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      82
      1909
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      418
      1663
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      31
      1439
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      1281
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1261
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1212
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1163
    Aihe