Merkel Hitlerin salainen lapsi

Ihmeellistä

Tästä puhutaan ja totta puhutaankin.

Olenkin aina ihmetellyt, miten niin vaatimattoman näköinen ja oloinen nainen, Angela Merkel on saanut lyhyessä ajassa niin suuren vallan ja suosion - No, nyt tiedän sitten senkin syyn.

5

960

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AikamoinenPaljastus

Ajatella, että on isänä Hitler ja äitinä Eva Braunin nuorin sisko - vaan mitähän Merkel itse tuumaa isästään?

• HoonoSoomi252

Joku huomautti, että Angela Merkel on Hitlerin tytär.

Minusta on kaukaa haettua, mutta olisi kiitollinen, jos tämä on mitään tietoa paljastaa tai väitettä,. Http://www.helpfreetheearth.com/news501_Merkel.html

On yksi valokuva Adolf Hitler, joka oli väitetty on ryhdytty jälkeen sodan kanssa tyttölapsi, kenellä on merkittävä yhdennäköisyys Merkel. Sen sijaan käsitellä yksi salaliitosta Adolf sperma käytetään postuumisti hedelmöittää Gretl Braun, Eva Braunin sisko kuin alkuperäinen salaliittoteorian ehdottaa; oli päästy toinen salaliittoteorian, joka väittää, että Adolf ei koskaan kuollut mutta itse selvisi sodasta.

Todiste? Valokuva jonka väitetään on ryhdytty sodan jälkeen. Ei ole näyttöä siitä, milloin ja missä se kuva tosiaan otettu eikä ole selvää, kuka että lapsi kuvassa on vaikka hän ei vivahtaa uncanny muistuttaa Angela Merkel, mutta se olisi voinut olla mikään muu lapsi.

Angela syntyi vuonna 1954, ja jos Adolf todellakin selvisi sodasta, niin miksi siellä on tarpeen keinotekoisesti hedelmöittää Gretl hänen jäädytetty sperms tuella Dr. Karl Klauberg kun hän voi vain tehdä sen itse?

Se ei tule yhteen ollenkaan, mutta se on kiehtova. Http://eclinik.wordpress.com/2012/10/21/merkel-is-no-angel-but-a-hitler/ [ Admin : Päivitetty info alkaen kierre alla] kuva on väärennös, se on selvästi 1930-luvulla.

Se julkaistiin vuonna 1937 kirjassa " Hitler - Abseits vom Alltag ". Se on myös muokattu poistamaan hakaristi käsivarsinauha. Ja se merkitty facebook huumoria, eli se oli todennäköisesti ole tarkoitettu todisteita ylipäätään.

Google käännös

• KuinKaksiMarjaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3734
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1458
    Aihe