Mitä mieltä?

Eläinten_vallankumous

Laitetaan webbikamera johonkin ?hyvään? paikkaan Kauhajoelle. Siten netin kautta

jokainen voi saada

uteliaisuuden tarpeensa sammutettua seuraamalla mitä Kauhajoella milloinkin

tapahtuu.

Monissa kaupungeissa noita kameroita on.

Tarvittaessa kameroita voitaisiin lisätä yhteiskuntarauhan nimissä pakollisiksi

jokaiseen asuinkiinteistöön

Kauhajoella, näin turvallisuus olisi huipussaan.

Nyt voitkin ehdottaa kameralle/kameroille sinun mielestäsi sopivaa paikkaa.

20

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ääähhähähäää

      Hyvä idea! Esim. Mylliksen munanvarteen ku se sitä tykkää esitellä mutta pienuudesta johtuen jää muilta paitti mikrokirurgeilta näkemättä..ja ainaki vois todeta et todistettavasti sillä jotain sie jalkovälis on!..siis se kamera!

      • minimicro

        hyiii...laittaisi vaikka banaanin puuttuvan miehuutensa tilalle :P
        se olisi samalla hyvä välipala


    • sdaopjdasjo

      Käy laittamassa itse. Jotenkin vain ylivoimainen tehtävä sellaiselle jolle tuo teko kuuluisi

    • Päämiehet

      Kuvaamaan ABC:llä pyöreässä pöydässä tapahtuvaa päätöksentekoa!

      • olipa

        kerranki oikeaan osunut esitys,selviää myös montako kertaa päivässä käyvät uteluilla.


      • 654

        kauhajoki ei koskaan palaisi aikaan entiseen jos se paljastuisi :D


      • xXXxman

        kannatan abc pyöreetä pöyää! mut kuka ne mielenterveysongelmaiset taas hoitaa,ku selvii mitä pöydäs puhutaan?


    • Montakokertaa

      "olipa" sitten kävisi uteluilla kameran välityksellä? Sitähän pitää seurata kaiken aikaa että utelusta tulisi kattava.

    • repsas
      • lollypoppeli

        mitää tollaasia teuvalaisten virityksiä,ei siitä ees kuulu äänet,ei tyydytä juorukelloja.


    • yleisin.video.varm

      se olis hyvä ,näkis miten Pohojalaiset hintit pusikoissa paneskelee,

    • Soini.kaataa.eu.n

      Kyllä Soini kaataa vastuunsa eikös Britit saanut eu-eron aatteen Timo Soinilta (Soini heitti eka kiven )

    • Kameroita voitaisiin asentaa kaikkien kepulaisten asuntoihin ja niistä olisi kuvaa välitettämän suoratoistona nettiin. Voisimme sitten kaikki seurata kepulaisten toilailuja ja nauraa makeasti. Ikaalisten Kiinteistöpalvelun tiloihin voisi myös asentaa web-kamerat.

      • AllSeeingEyeX

        Sun kameraa on katteltu ja kuuneltu jo kauan buahhahaaa.
        Ookko ny kattellu yhtää pornoa :D))


      • AllSeeingEyeX kirjoitti:

        Sun kameraa on katteltu ja kuuneltu jo kauan buahhahaaa.
        Ookko ny kattellu yhtää pornoa :D))

        Älä sinä lässytä paskaa.


      • Eipänoisssa

        Mylliksen kirjoitelmat osoittavat selvästi sen että terveydenhoitopalveluille on tarvtta.


      • Eipänoisssa kirjoitti:

        Mylliksen kirjoitelmat osoittavat selvästi sen että terveydenhoitopalveluille on tarvtta.

        Minulla ei ole terveydellisiä ongelmia. Sinulla sen sijaan niitä tulee olemaan jos et lopeta asiattomien kirjoitusten laatimista.


      • homotes

        ABCeen pyöreässäpöydässä pohditaan köyhien ja avuttomien auttamis mahdollisuuksien parantamiseksi ,älkää kadehtiko!


    • 5555555555

      topeekalle ainaski HETI !!!!!!

    • Uteliaisuusei

      kuulu sivistykseen, niin olen kuullut ja sen mukaan koitan elää. ABC:n pyöreän pöydän asiakeskustelut kyllä kiinostavat, juorut ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1172
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1028
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      268
      712
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe