Laitetaan webbikamera johonkin ?hyvään? paikkaan Kauhajoelle. Siten netin kautta
jokainen voi saada
uteliaisuuden tarpeensa sammutettua seuraamalla mitä Kauhajoella milloinkin
tapahtuu.
Monissa kaupungeissa noita kameroita on.
Tarvittaessa kameroita voitaisiin lisätä yhteiskuntarauhan nimissä pakollisiksi
jokaiseen asuinkiinteistöön
Kauhajoella, näin turvallisuus olisi huipussaan.
Nyt voitkin ehdottaa kameralle/kameroille sinun mielestäsi sopivaa paikkaa.
Mitä mieltä?
20
344
Vastaukset
- Ääähhähähäää
Hyvä idea! Esim. Mylliksen munanvarteen ku se sitä tykkää esitellä mutta pienuudesta johtuen jää muilta paitti mikrokirurgeilta näkemättä..ja ainaki vois todeta et todistettavasti sillä jotain sie jalkovälis on!..siis se kamera!
- minimicro
hyiii...laittaisi vaikka banaanin puuttuvan miehuutensa tilalle :P
se olisi samalla hyvä välipala
- sdaopjdasjo
Käy laittamassa itse. Jotenkin vain ylivoimainen tehtävä sellaiselle jolle tuo teko kuuluisi
- Päämiehet
Kuvaamaan ABC:llä pyöreässä pöydässä tapahtuvaa päätöksentekoa!
- olipa
kerranki oikeaan osunut esitys,selviää myös montako kertaa päivässä käyvät uteluilla.
- 654
kauhajoki ei koskaan palaisi aikaan entiseen jos se paljastuisi :D
- xXXxman
kannatan abc pyöreetä pöyää! mut kuka ne mielenterveysongelmaiset taas hoitaa,ku selvii mitä pöydäs puhutaan?
- Montakokertaa
"olipa" sitten kävisi uteluilla kameran välityksellä? Sitähän pitää seurata kaiken aikaa että utelusta tulisi kattava.
- repsas
Teuvallahan tuo on aikaa sitte toteutettu
http://webcam.teuva.fi/view/viewer_index.shtml?id=418641- lollypoppeli
mitää tollaasia teuvalaisten virityksiä,ei siitä ees kuulu äänet,ei tyydytä juorukelloja.
- yleisin.video.varm
se olis hyvä ,näkis miten Pohojalaiset hintit pusikoissa paneskelee,
- Soini.kaataa.eu.n
Kyllä Soini kaataa vastuunsa eikös Britit saanut eu-eron aatteen Timo Soinilta (Soini heitti eka kiven )
Kameroita voitaisiin asentaa kaikkien kepulaisten asuntoihin ja niistä olisi kuvaa välitettämän suoratoistona nettiin. Voisimme sitten kaikki seurata kepulaisten toilailuja ja nauraa makeasti. Ikaalisten Kiinteistöpalvelun tiloihin voisi myös asentaa web-kamerat.
- AllSeeingEyeX
Sun kameraa on katteltu ja kuuneltu jo kauan buahhahaaa.
Ookko ny kattellu yhtää pornoa :D)) AllSeeingEyeX kirjoitti:
Sun kameraa on katteltu ja kuuneltu jo kauan buahhahaaa.
Ookko ny kattellu yhtää pornoa :D))Älä sinä lässytä paskaa.
- Eipänoisssa
Mylliksen kirjoitelmat osoittavat selvästi sen että terveydenhoitopalveluille on tarvtta.
Eipänoisssa kirjoitti:
Mylliksen kirjoitelmat osoittavat selvästi sen että terveydenhoitopalveluille on tarvtta.
Minulla ei ole terveydellisiä ongelmia. Sinulla sen sijaan niitä tulee olemaan jos et lopeta asiattomien kirjoitusten laatimista.
- homotes
ABCeen pyöreässäpöydässä pohditaan köyhien ja avuttomien auttamis mahdollisuuksien parantamiseksi ,älkää kadehtiko!
- 5555555555
topeekalle ainaski HETI !!!!!!
- Uteliaisuusei
kuulu sivistykseen, niin olen kuullut ja sen mukaan koitan elää. ABC:n pyöreän pöydän asiakeskustelut kyllä kiinostavat, juorut ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231172
- 1181028
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97862- 112808
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa268712- 48675
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41584
- 49569
- 25545